Osaako joku kertoa?

Osaako joku kertoa minne ja miksi katosi koko tuo ketju jossa keskusteltiin ohjelmasta "Out of this World"? Kokonaan kadonnut.En ymmärrä.

17

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Englanninkieliset tekstit poistuu palstalta automaattisesti tekoälyn avulla. Ainakin usein.

    • Anonyymi

      Ylläpidon sekavat säännöt: joskus sallitaan täysin aihepiirin ulkopuolelta tehdyt aloitukset, joita muun muassa nimimerkki Helläkoukku on harrastanut täällä sotkien tahallaan asiallisia keskusteluja, tai sitten poistetaan täysin asiallisia aloituksia/komentteja, koska ne ärsyttävät modea.
      Mode on kuningas ja diktaattori, eikä täällä näytä palaute vaikuttavan mitään, se on nähty.

      • Anonyymi

        << Mode on kuningas ja diktaattori, eikä täällä näytä palaute vaikuttavan mitään, se on nähty. >>

        Jos ot tyytymätön moden toimintaan niin palaute kannattaa antaa hänen pomolleen.


      • Anonyymi

        Totuudessa pysyen asiallisia keskusteluja sotkevat herjapelle ja totaalikieltäjä, toinen kuvittelee olevansa humoristi ja toinen levittää tahallaan vääriä käsityksiä.

        Koukku vain vastailee vinoiluun samalla mitalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuudessa pysyen asiallisia keskusteluja sotkevat herjapelle ja totaalikieltäjä, toinen kuvittelee olevansa humoristi ja toinen levittää tahallaan vääriä käsityksiä.

        Koukku vain vastailee vinoiluun samalla mitalla.

        Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.

        Helläkoukku aloitti täällä muun muassa autolautta Estonian onnettomuudesta, mikä ei minun tietääkseni ole liitetty millään tavalla aloituksen aiheeseen > Ufot.


      • HeIIäkoukku
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.

        Helläkoukku aloitti täällä muun muassa autolautta Estonian onnettomuudesta, mikä ei minun tietääkseni ole liitetty millään tavalla aloituksen aiheeseen > Ufot.

        Oli puhetta salaliittoteorioista. Aihe oli siinä kohtaan ajankohtainen ja on edelleen. Uppoamissyy on edelleen epäselvä ja tutkimukset jatkuu.

        "Skeptikot" olivat viranomaisuskovaisia siihen saakka kun viranomaiset alkoivatkin olla "Ufouskovaisia".

        Aiemmin "skeptikot" naureskelivat salaliitoille, mutta nykyään uskovaiset debunkkarit itse viljelevät salaliittoteorioita siitä kuinka ilkeät ufouskovaiset pilaavat heidän maailmankuvansa juonittelemalla heidän uskontoaan kumoon.

        Valitettavasti se tulee tapahtumaan. Uskonnot katoaa ja tilalle tulee tiede ja tosiasiat, joihin kuuluu toistaiseksi myös paranormaaleina pidettävät asiat.

        Olen sanonut ennenkin, minuun ei pure lapsellisten mielisairaiden uskiksien herjat, pakinat eikä velkojen muuttaminen saataviksi.

        Sinä katkera pikkuinen resupekka kun et pärjää minulle missään asiassa tässä maailmassa ja sinulle on aina luvassa hopeaa kun alat minun kanssa vänkäämään.

        Aloitukseen: Uskispellelle oli siinä ohjelmassa liikaa ikäviä totuuksia ja ilmoitteli sen asiattomaksi.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Oli puhetta salaliittoteorioista. Aihe oli siinä kohtaan ajankohtainen ja on edelleen. Uppoamissyy on edelleen epäselvä ja tutkimukset jatkuu.

        "Skeptikot" olivat viranomaisuskovaisia siihen saakka kun viranomaiset alkoivatkin olla "Ufouskovaisia".

        Aiemmin "skeptikot" naureskelivat salaliitoille, mutta nykyään uskovaiset debunkkarit itse viljelevät salaliittoteorioita siitä kuinka ilkeät ufouskovaiset pilaavat heidän maailmankuvansa juonittelemalla heidän uskontoaan kumoon.

        Valitettavasti se tulee tapahtumaan. Uskonnot katoaa ja tilalle tulee tiede ja tosiasiat, joihin kuuluu toistaiseksi myös paranormaaleina pidettävät asiat.

        Olen sanonut ennenkin, minuun ei pure lapsellisten mielisairaiden uskiksien herjat, pakinat eikä velkojen muuttaminen saataviksi.

        Sinä katkera pikkuinen resupekka kun et pärjää minulle missään asiassa tässä maailmassa ja sinulle on aina luvassa hopeaa kun alat minun kanssa vänkäämään.

        Aloitukseen: Uskispellelle oli siinä ohjelmassa liikaa ikäviä totuuksia ja ilmoitteli sen asiattomaksi.

        Harmi, että en ehtinyt näkemään. Oliko taas pään irtirepimistä ja äitiin sekaantumista?


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Oli puhetta salaliittoteorioista. Aihe oli siinä kohtaan ajankohtainen ja on edelleen. Uppoamissyy on edelleen epäselvä ja tutkimukset jatkuu.

        "Skeptikot" olivat viranomaisuskovaisia siihen saakka kun viranomaiset alkoivatkin olla "Ufouskovaisia".

        Aiemmin "skeptikot" naureskelivat salaliitoille, mutta nykyään uskovaiset debunkkarit itse viljelevät salaliittoteorioita siitä kuinka ilkeät ufouskovaiset pilaavat heidän maailmankuvansa juonittelemalla heidän uskontoaan kumoon.

        Valitettavasti se tulee tapahtumaan. Uskonnot katoaa ja tilalle tulee tiede ja tosiasiat, joihin kuuluu toistaiseksi myös paranormaaleina pidettävät asiat.

        Olen sanonut ennenkin, minuun ei pure lapsellisten mielisairaiden uskiksien herjat, pakinat eikä velkojen muuttaminen saataviksi.

        Sinä katkera pikkuinen resupekka kun et pärjää minulle missään asiassa tässä maailmassa ja sinulle on aina luvassa hopeaa kun alat minun kanssa vänkäämään.

        Aloitukseen: Uskispellelle oli siinä ohjelmassa liikaa ikäviä totuuksia ja ilmoitteli sen asiattomaksi.

        Estonia-aloituksesi ei käsitellyt millään tavalla ufoja, ja salaliittoteorioille on oma osionsa. Kyse oli sinun narsismistasi, halustasi näyttää voivasi tehdä mitä haluat.
        Uskonnoilla taas ei ole mitään tekemistä siinä jos ilmoittaa palstan aiheeseen sopimattoman aloituksen/kommentin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Estonia-aloituksesi ei käsitellyt millään tavalla ufoja, ja salaliittoteorioille on oma osionsa. Kyse oli sinun narsismistasi, halustasi näyttää voivasi tehdä mitä haluat.
        Uskonnoilla taas ei ole mitään tekemistä siinä jos ilmoittaa palstan aiheeseen sopimattoman aloituksen/kommentin.

        Googlaa narsismi, ennenkuin yhdistelet asioita joilla ei ole yhteyttä ja rakenteet teorioitasi.

        Asioiden irrottaminen kontekstista on leikkiskeptikoiden vanha ja huono keino häiritä keskustelua.

        Estoniaan liittyen minun mielestä omaiset ansaitsevat totuuden samoin kuin ihmiskunta ansaitsee ufoista totuuden.

        Tuhannet omaiset kärsii ja ovat menettäneet uskonsa valtiovaltaan mutta ketkuilu vaan jatkuu ja vetkuttelu.

        Uskontojen suojeleminen ja johtajien auktoriteetin säilyttäminen lienee yksi syistä salailuun.

        Vastuuhenkilöt pakoilee kuin meidän Pääministeri konsanaan.

        Helläkoukku, Thailand


    • Anonyymi

      Aloita uudelleen, se näkyy toimivan joskus.

    • Anonyymi

      Aloitus poistettiin koska sinne tuli liian pöyristyttäviä kirjoituksia koukulta.
      Nyt hän raivoaa täällä ja syyttää muita asiasta.

      • Anonyymi

        Niin, mitenkä mahtaa asia olla...
        Täällä lainaillaan Raamatun oppeja, tietämättä mistä ne ovat mahtaneet saaneen alkunsa.

        Minä olen nähnyt ufon sisälle ja yrittänyt päätellä mitä ne laitteet ovat.
        Silmiinpistävänä on eräs kapistus mikä on kiinni ufon "katossa".
        Se on kiinni nivelellä joka antaa myöten ilm. täyden kehän 360 astetta. Lisäksi siinä näyttäisi olevan monimutkainen "vakausmekanismi" . Se näyttää aseelta.

        Kyse ei ole mistä tahansa aseesta, vaan aseesta mikä on Hindujen uskonnon mukaan yksi maailmankaikkeuden voimmakkaimmista. Kyseessä näyttäisi olevan VAIJRA.

        En tiedä mitä olisi mieltä emeritusprofessori Asko Parpola jos olisi nähnyt saman.
        Kuinka nopeasti hän johdattelisi meidät mistä sana ukkonen on saanut alkunsa. Ukonvasara...

        Jonkinverran asiaan perhtyneenä, saa tämäkin ketju uutta näkökulmaa.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17302943/sodoman-ja-gomorran-tuho


      • Anonyymi

        Se on synnin palkka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on synnin palkka.

        Kiesusmies taas sekoilee. Valehtelu on syntiä ja harjoitat sitä joka päivä. Annat myös lähimmäisistäsi vääriä todistuksia jatkuvasti.


    • Anonyymi

      Sattumoisin katsoi paria jaksoa siitä muutama viikko sitten. Oliko siinä jotain tiettyä aihetta, jonka vuoksi kysyt?

      • Anonyymi

        Vaihteeksi olis kiva nähdä sitä äitiin sekaantumista. Siitä hän myös usein muistuttaa vaikkakin harvemmin. Pään repiminen on peruskauraa ja kai niitä mielipuuhia.


    • Anonyymi

      Palataanpa vielä dokkarin sisältöön. Seuraavan artikkelin mukaan Garry Nolan uskoo että ns Disclosure tapahtuu kohtapuoliin. Siinä olisikin sulattelemista ihmisille.

      Huomaa myös maininta "armahduslaista" joka koskee ufo salaisuuksia paljastavia viranomaisia, sotilashenkilöitä ja heidän yrityskontaktejaan.

      https://journalnews.com.ph/stanford-professor-says-ufo-disclosure-is-imminent/

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe