Tällainen ilmiö on selkeästi havaittavissa Kannus-palstalla.
Mikä saa ihmisen viikosta toiseen nostamaan saman aiheen keskusteluun otsikosta riippumatta?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kiihotus_kansanryhmää_vastaan
Kiihotus kansanryhmää vasten.
9
1204
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä on sairas ihminen, joka on jumittunut samaan asiaan. Poisti taas viestinikin eli kertoo paljon.
- Anonyymi
Sukuhaudat poistettava ihmisten hautausmaalta sillä ei nämä maksa kirkollisverojakaan.
- Anonyymi
On teillä ongelma. Annetaan vaan kaikkien olla. Mä ainakin elän omaa elämää, en jaksa vatkoa muiden ihmisten hautapaikkoja.
- Anonyymi
Mutta jaksat täällä valittaa muista kumminkin, jotka haluavat romaaneista eroon
- Anonyymi
Aamen
- Anonyymi
Siis kiihotus kansanryhmää vastaan? nyt kun asiaa oikein miettii niin mikä kansanryhmää kiihottaa? tai mitä se joka kansanryhmää kiihottaa tekee jotta kansanryhmä kiihottuu? aika erikoinen tapaus kieltämättä mutta tekeekö se joka kiihottaa rikkeen vaiko ne jotka kiihottuvat?
- Anonyymi
Otsikko edelleen ajankohtainen. Ihan älyttömiä kommentteja eri aloituksissa.
- Anonyymi
Ihmisiä vaan vituttaa kaikki erilainen Kannuksessa.. Kateellista porukkaa! Enkä tarkoita romaneille kateellista vaan ihan näin niinku peruslähtökohtaisesti.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882