Rekryfirman työhaastattelu pidetään videohaastatteluna teams -sovelluksen kautta?

Anonyymi

Sain juuri tuon tietää. Kysyin viestissä, että nauhoitetaanko tuon haastattelun aikana jotain materiaalia jota jaetaan asiakkaille. Keikkatyötä siis haen.

Onko kokemusta tällaisista työpaikkahaastatteluista? Itse en ole aiemmin osallistunut. Jos en saa vastausta lähettämääni kysymykseen, niin aion perua osallistumiseni.

8

1603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä materiaalia tarkoitat ?? Olen ollut tällaisessa Teams haastattelussa, kun haastattelija oli Helsingissä ja minä täällä pohjois-Suomen kaupungissa. Ongelma tuli vain siinä kun mun läppärillä ei toiminut kamera. Haastattelija sanoi että hänen on kyllä pakko nähdä minut ennen kuin voi palkata. Kaikki todistukset yms olin jo etukäteen laittanut hänelle sähköpostin liitteenä. No, hän keksi että soittaa mulle kuvapuhelun ja se riitti että hän uskoi minun olevan minä. Sain paikan. Hoitoalan rekryfirma kysymyksessä siis.

• Anonyymi

Mietin sitä, että onko tuollaisen teams-haastattelun materiaalia mahdollista nauhoittaa siten, että keikkatyötä tehdessä tuota nauhoitettua materiaalia jaettaisiin eteenpäin. Kun siinä olisi pitänyt olla toimiva videokamera ja mikrofoni käytössä. Kysyinkin sitä haastattelijalta ja hän ainakin sanoi, että ei nauhoiteta. Enkä kyllä osallistunutkaan tuohon haastatteluun kun se ei tuntunut hyvältä ajatukselta. Sain haastattelijalta tosi myöhään vastauksen laittamaani kysymykseen ja ajattelin, että keikkatyössä voi tulla kysyttävää ja vastaukset saisi tulla nopeampaan. Olen menossa toiseen työpaikkaan ihan tavalliseen työpaikkahaastatteluun.

• Anonyymi

Siis mitä ihmeen materiaalia? Kysehän on työhaastattelusta eikä perehdytyksestä..

Ja vastauksena kysymykseen; ei nauhoiteta, ellei sitä erikseen ja etukäteen mainita.

• Anonyymi

Kyllä nykyaikana kuuluu kaikkea vähän kyseenalaistaa.

• Anonyymi

Kun asensin Teamsin, se kysyi laitetaanko tallennusmahdollisuus. Laitoin ei. Kyllä näitä asioita saa ja tulee kyseenalaistaa. Eihän sitä tiedä ketä siellä toisessa päässä on.

Muistanpa yhdenkin ammattilaisen, joka julkaisi ottamansa kuvat netissä ilman lupaa.

• Anonyymi

Teamsiin tallennetaan myös kokouksia ja perehdytyksiä. Eli kannattaa pitää tallennusmahdollisuus päällä.

• Anonyymi

Nyt puhutaan työhaastattelusta.

• Anonyymi

No tulipa taas kutsu Teamsin kautta työpaikkahaastatteluun. Siis ryhmähaastatteluun. Suoraan sanottuna kammottaa tuollainen ryhmähaastattelu. Koska näin epämiellyttävälle tuntuu sellaiseen osallistuminen niin taidanpa lähettää viestin että ei sovi kyseinen aika ja että en ole kiinnostunut jatkossakaan tällaiseen ryhmähaastatteluun osallistumaan. Kun olin innostuneena lähettänyt tuonne työpaikkahakemuksen, niin sitten into hiukan laantui kun vielä enemmän otin netistä selvää kyseisestä firmasta. Että sekin vaikuttaa osallistumishaluttomuuteeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      53
      1615
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1356
    3. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      10
      1315
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      76
      1274
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      284
      1202
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      17
      1150
    7. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      61
      928
    8. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      928
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      913
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      815
    Aihe