Sain juuri tuon tietää. Kysyin viestissä, että nauhoitetaanko tuon haastattelun aikana jotain materiaalia jota jaetaan asiakkaille. Keikkatyötä siis haen.
Onko kokemusta tällaisista työpaikkahaastatteluista? Itse en ole aiemmin osallistunut. Jos en saa vastausta lähettämääni kysymykseen, niin aion perua osallistumiseni.
Rekryfirman työhaastattelu pidetään videohaastatteluna teams -sovelluksen kautta?
8
1225
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä materiaalia tarkoitat ?? Olen ollut tällaisessa Teams haastattelussa, kun haastattelija oli Helsingissä ja minä täällä pohjois-Suomen kaupungissa. Ongelma tuli vain siinä kun mun läppärillä ei toiminut kamera. Haastattelija sanoi että hänen on kyllä pakko nähdä minut ennen kuin voi palkata. Kaikki todistukset yms olin jo etukäteen laittanut hänelle sähköpostin liitteenä. No, hän keksi että soittaa mulle kuvapuhelun ja se riitti että hän uskoi minun olevan minä. Sain paikan. Hoitoalan rekryfirma kysymyksessä siis.
- Anonyymi
Mietin sitä, että onko tuollaisen teams-haastattelun materiaalia mahdollista nauhoittaa siten, että keikkatyötä tehdessä tuota nauhoitettua materiaalia jaettaisiin eteenpäin. Kun siinä olisi pitänyt olla toimiva videokamera ja mikrofoni käytössä. Kysyinkin sitä haastattelijalta ja hän ainakin sanoi, että ei nauhoiteta. Enkä kyllä osallistunutkaan tuohon haastatteluun kun se ei tuntunut hyvältä ajatukselta. Sain haastattelijalta tosi myöhään vastauksen laittamaani kysymykseen ja ajattelin, että keikkatyössä voi tulla kysyttävää ja vastaukset saisi tulla nopeampaan. Olen menossa toiseen työpaikkaan ihan tavalliseen työpaikkahaastatteluun.
- Anonyymi
Siis mitä ihmeen materiaalia? Kysehän on työhaastattelusta eikä perehdytyksestä..
Ja vastauksena kysymykseen; ei nauhoiteta, ellei sitä erikseen ja etukäteen mainita.- Anonyymi
Kyllä nykyaikana kuuluu kaikkea vähän kyseenalaistaa.
- Anonyymi
Kun asensin Teamsin, se kysyi laitetaanko tallennusmahdollisuus. Laitoin ei. Kyllä näitä asioita saa ja tulee kyseenalaistaa. Eihän sitä tiedä ketä siellä toisessa päässä on.
Muistanpa yhdenkin ammattilaisen, joka julkaisi ottamansa kuvat netissä ilman lupaa. - Anonyymi
Teamsiin tallennetaan myös kokouksia ja perehdytyksiä. Eli kannattaa pitää tallennusmahdollisuus päällä.
- Anonyymi
Nyt puhutaan työhaastattelusta.
- Anonyymi
No tulipa taas kutsu Teamsin kautta työpaikkahaastatteluun. Siis ryhmähaastatteluun. Suoraan sanottuna kammottaa tuollainen ryhmähaastattelu. Koska näin epämiellyttävälle tuntuu sellaiseen osallistuminen niin taidanpa lähettää viestin että ei sovi kyseinen aika ja että en ole kiinnostunut jatkossakaan tällaiseen ryhmähaastatteluun osallistumaan. Kun olin innostuneena lähettänyt tuonne työpaikkahakemuksen, niin sitten into hiukan laantui kun vielä enemmän otin netistä selvää kyseisestä firmasta. Että sekin vaikuttaa osallistumishaluttomuuteeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559