Hei. Minulla on ollut pelkoa siitä että olisiko mulla aivokasvain. Mun oireet on illalla harvoin muistinpätkimistä, kädet tärisee esim jos oon tehny jotain raskasta ja sitten mul menee about 4 sec että alan virtsaa ennen oli huimausta mutta se lähti ehkä jonkunlainen pieni puhe ongelma. T.13v poika.
Onko mulla aivosyöpä
1
128
Vastaukset
- Anonyymi
En usko että on aivokasvainta sinulla.
Illalla väsyneenä ei ole mikään ihme jos muisti pätkii. Kädet tärisevät rasituksen vuoksi ja se on aivan normaalia. Neljän sekunnin vuoksi ei ole syytä olla huolissaan ja useita voi huimata vaikkapa kun nousee nopeasti pystyyn.
Ei kuitenkaan kannata jäädä yksin pohtimaan terveysasioita pitkään jos jokin vaivaa mieltä. Sinä voit poiketa terkkarin juttusilla tarvittaessa.
Huomasin sivusta kun eräs henkilö yritti päästä lääkärin tutkimuksiin kuinka aivokasvain vaikutti häneen. Väsymys muuttui jatkuvaksi, haittasi joka päivä. Ei edes hereillä meinannut pysyä ihmistenkään ilmoilla, jalat eivät pitäneet alla vaan polvilleen tippui. Varmaankin särkylääkkeitä kului paljon? Henkilö muuttui myös ihmisenä toisenlaiseksi, ei mikään enää kiinnostanut ja perusasioidenkin tekeminen usein jäi.
Hoitoon pääsi lopulta kun naapuri soitti ambulanssin ja sairaalassa kuvasivat pään.
Siitä se alamäki alkoi. Eipä ollut paljoa tehtävissä ja saattohoito alkoi. Silloin vahvat lääkkeet aiheuttivat sekavuuden ja toimintakyky meni täysin, lyhyessä ajassa. Oli järkyttävää nähdä se ja tajuta miten huono terveydenhoito voi pahimmillaan olla.
Olet onneksi nuori ja varmasti elämäsi kunnossa nyt. Elä murehdi asian vuoksi. Kaikkea hyvää sinulle.
(Itse varon säteileviä laitteita kaiken varalta. Elä sinäkään nuku kännykkä pään vieressä säteilemässä tuntitolkulla, kaiken varalta.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174336
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842489Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251260Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 113918
- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74885Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830