Hei. Minulla on ollut pelkoa siitä että olisiko mulla aivokasvain. Mun oireet on illalla harvoin muistinpätkimistä, kädet tärisee esim jos oon tehny jotain raskasta ja sitten mul menee about 4 sec että alan virtsaa ennen oli huimausta mutta se lähti ehkä jonkunlainen pieni puhe ongelma. T.13v poika.
Onko mulla aivosyöpä
1
163
Vastaukset
- Anonyymi
En usko että on aivokasvainta sinulla.
Illalla väsyneenä ei ole mikään ihme jos muisti pätkii. Kädet tärisevät rasituksen vuoksi ja se on aivan normaalia. Neljän sekunnin vuoksi ei ole syytä olla huolissaan ja useita voi huimata vaikkapa kun nousee nopeasti pystyyn.
Ei kuitenkaan kannata jäädä yksin pohtimaan terveysasioita pitkään jos jokin vaivaa mieltä. Sinä voit poiketa terkkarin juttusilla tarvittaessa.
Huomasin sivusta kun eräs henkilö yritti päästä lääkärin tutkimuksiin kuinka aivokasvain vaikutti häneen. Väsymys muuttui jatkuvaksi, haittasi joka päivä. Ei edes hereillä meinannut pysyä ihmistenkään ilmoilla, jalat eivät pitäneet alla vaan polvilleen tippui. Varmaankin särkylääkkeitä kului paljon? Henkilö muuttui myös ihmisenä toisenlaiseksi, ei mikään enää kiinnostanut ja perusasioidenkin tekeminen usein jäi.
Hoitoon pääsi lopulta kun naapuri soitti ambulanssin ja sairaalassa kuvasivat pään.
Siitä se alamäki alkoi. Eipä ollut paljoa tehtävissä ja saattohoito alkoi. Silloin vahvat lääkkeet aiheuttivat sekavuuden ja toimintakyky meni täysin, lyhyessä ajassa. Oli järkyttävää nähdä se ja tajuta miten huono terveydenhoito voi pahimmillaan olla.
Olet onneksi nuori ja varmasti elämäsi kunnossa nyt. Elä murehdi asian vuoksi. Kaikkea hyvää sinulle.
(Itse varon säteileviä laitteita kaiken varalta. Elä sinäkään nuku kännykkä pään vieressä säteilemässä tuntitolkulla, kaiken varalta.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam24914204Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu617220Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2016975Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä415039K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1094817Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju744687Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos804395PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *194371Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754132Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1013931