Avioerojen syyt ilman harkinta-aikaa.

Anonyymi

2010:llä perheväkivalta, alkoholismi, omanapanarssuilu, lähestymiskiellot.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suolaton, järjetön, rasvaton, asunnoton ja pankkikortiton Paahtoleipä-Paavo Hua Hinista painiskelee lohduttomien asioiden parissa yömyöhään.

      Minä tein tuossa rästiduunit pois ja napsautin hieman paremmasta pullosta jäiden joukkoon naminamia.

      Köyhän Pasasen huvitus on vilkas mielikuvitus. Kummatkin eroni olivat rauhallisia mutta surullisia ja pitkäkestoisia. Yli vuosi meni kummassakin prosessissa ja viikonloppuisin oltiin edelleen normaalisti perheenä, käytiin matkoillakin.

      Treeneissäkään en koskaan ole lyönyt naista, vaikka sparria on otettu satoja kertoja. Toiselle pojalleni annoin kerran luunapin, mutta pyysin heti anteeksi.

      Meillä ei juotu kotona lasten nähden humalaan saakka koskaan. Viiniä ja olutta saattoi olla puutarhajuhlissa naapureiden kanssa. Meillä ei myöskään korotettu ääntä kotona lapsille eikä puolisolle.

      Meillä ei tarvitse pelotella "kakaroita", kuten Pasanen kerroit kasvatusmetodiksi lasten pelottelun ja että isän tulee olla paha poliisi perheessä. Siinäpä suoraan natsisaksasta miehen malli.

      Parasta seksiä on eroseksi. Kun on tottunut toiseen vuosien ajan, niin se on varsin tunteikasta puuhaa.

      Myös pikku kiusa kuuluu asiaan, kun aletaan tapailemaan uusia. Exäni tapaili itseään 10 vuotta nuorempaa poikaa muutaman kuukauden ajan.

      Kun hän tuli viikonloppuna luokseni, minulla olikin siellä 183 senttinen kuvankaunis mallityttö kylässä. Exäni itsetunto romahti joksikin aikaa, vaikka hän itsekin on erittäin kaunis nainen.

      Sanoin exälle että älä anna hänen pilata tunnelmaa. Ihan mukava viikonloppu vietettiin kolmistaan plus lapset. Sattui olemaan tivolikin Lahden satamassa.

      Se oli tupla ja kuitti.

      • Anonyymi

        Mitä sun kello näyttää 2010 ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sun kello näyttää 2010 ?

        Miksi moinen kysymys?

        Minun kelloni näyttää nyt, että minun olisi pitänyt olla nukkumassa, jo pari tuntia sitten, vähintäänkin.

        Joskus sitä vaan sattuu ja tapahtuu, yllätyksiä.

        Mielestäni on hyvä, että näin.


      • Anonyymi

        Ei poika tuo sinunkaan mielikuvitus ihan aiheeton ole, en ole tähänkään viestiin kirjoittanut yhtään mitään, sinä näet minut joka paikassa minä en näe sinua missään, ja vaikeaa se olisikin koska olen vain tabula rasa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe