Tänään tuli ilmoitus pääsykokeisiin pääsystä :) Onko kellään kokemusta viestinnän AMK pääsykokeista? Kuinka hirveää on ?
KyAMK Viestintä pääsykoe
4
955
Vastaukset
- tatti
Eikö oo muka ollenkaan haastattelua kun ohjelmassa ei lukenu ? o_O
- hermi
sain myös viestinnän valintakokeisiin kutsun tänään :) haen itse vain pohjoisemmaksi. innoissani olen, pääsykokeista tietoa voi pistää myös minulle!
- viestinnän pääsykokeessa
Heippa! Mie oon ollut viime vuonna tuolla samoissa pääsykokeissa... Silloin kokeet kestivät 2 päivää, ja molempina oli muutamia piirustustehtäviä... Yhdessä tehtävässä oli muistaakseni myös kirjoitusosio, eli missä piti laatia taideteokseen liittyvä teksti. Toisena päivänä oli myös yksilöhaastattelu... Mulle töiden tekemisessä tuli aikamoinen kiirus, enkä ehtinytkään tekemään yhtä tehtävää kokonaan loppuun. Ilmeisesti se ei kuitenkaan haitannut, koska tulin valituksi;) Kokeissa oli ihan kiva, rento meininki, ei tarvinnut hirveästi jännittää... Vaikka rankkoja päiviähän nuo ovat, kun aamusta iltapäivään ideoi ja työsti tehtäviä... onnea kaikille koetukseen;)
- Kati
Joo, minäkin olin viime vuonna. Haastattelu on, en muista kumpana päivänä. Tällaisia tehtäviä muistan:
-markkinointinettisivut kumiveneelle
-maalaus (tai piirros) "Tilanne juhlapäivällisen jälkeen"
-sen jälkeen tuli kirjoitustehtävä, jossa tuli kirjoittaa kutsu päivälliselle sekä vieraan kiitoskirje kutsujen järjestäjälle
-jaettiin 2 samanlaista kuvaa, molempia piti jatkaa niin, että tuloksena on kaksi täysin erilaista tilannetta
Saattoi olla muitakin. Kiire tuli, vaikka hyvin meni. Kannattaa kysellä vanhemmilta opiskelijoilta, onko illaksi järjestetty jotain meininkiä... viimeksi oli grillausta ja kaljanjuontia ja trivialinpeluuta. Kivaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475895
- 495371
- 523753
- 143695
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1013478- 313146
- 592894
- 592776
- 562430
- 461881