Saapiko Keuruulla ampua ilotulitteita venetsialaisissa?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Saapi ampua jos hakee luvan paloasemalta.
Nim. Raketit valmiina viikonlopulle- Anonyymi
Pelastusviranomaiset eivät myönnä lupia ilotulitteiden ampumiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelastusviranomaiset eivät myönnä lupia ilotulitteiden ampumiseen.
No juuri pelastusviranomaiset tämän luvan ainakin itselleni myönsi.
Niin sanotuissa ”venetsialaisissa” saat ampua ilotulitteita pelastuslaitoksen erityispäätöksellä. Venetsialaisissa ampumisaika on kello 21-02.
https://poliisi.fi/ilmoita-ilotulitusnaytoksesta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juuri pelastusviranomaiset tämän luvan ainakin itselleni myönsi.
Niin sanotuissa ”venetsialaisissa” saat ampua ilotulitteita pelastuslaitoksen erityispäätöksellä. Venetsialaisissa ampumisaika on kello 21-02.
https://poliisi.fi/ilmoita-ilotulitusnaytoksestaJa ilmoituksen voi hoitaa myös netin kautta.
Helppoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ilmoituksen voi hoitaa myös netin kautta.
Helppoa.Kuka on se pelastusviranomainen, joka myöntää luvan ilotulitukseen?
- Anonyymi
"Myös niin sanotuissa ”venetsialaisissa” saat ampua ilotulitteita pelastuslaitoksen erityispäätöksellä. Venetsialaisissa ampumisaika on kello 21-02. "
--> Ei tarvitse tavallisen tallaajan ilmoittaa. Ainoastaan ammattimaisesta ilotulitusnäytöksestä ilmoitetaan. - Anonyymi
Minä erhdytin 5-6 vuotta sitten hakemaan sen luvan, joka maksoi muistaakseni jotain 25-35 euroa. Sen jälkeen en ole moista katsonut tarvitsevani sillä ruutti palaa samlla tavalla oli joku lupa tai ei.
- Anonyymi
Joo, anna mennä vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331522- 73944
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290829Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74754Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii259715- 69684
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O43660- 33583
- 74577
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty52566