Marinin neuvo?

Anonyymi

Ryyppää ja tanssi,keikistele kameralle! Sähkölasku ei näytäkkään niin isolle!

19

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Esimerkkiään jakanut koko uransa,?

    • Anonyymi

      Vielä jotku tukee rähmällään!

    • Anonyymi

      Näin ne nousevat hinnat saa näyttään saatavilta!!???

    • Anonyymi

      Tuontasoisesta aloituksesta voi päätellä, mahdatkohan maksaa sähkölaskusi itse vai me muut?

      • Anonyymi

        Älä päättele mitään,kun et osaa sossupummi. Miten se huolettas,jos sossu maksaa,kuten sinulla..


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Persujen talousosaaminen on syvältä !!!
        Mutta huumoria ei ole unohdettu:)))

        ''Perussuomalaisten eduskuntavaalitavoitteeksi Tavio nimesi sen, että puheenjohtaja Riikka Purrasta tulisi pääministeri.''


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen talousosaaminen on syvältä !!!
        Mutta huumoria ei ole unohdettu:)))

        ''Perussuomalaisten eduskuntavaalitavoitteeksi Tavio nimesi sen, että puheenjohtaja Riikka Purrasta tulisi pääministeri.''

        Miksi taas persut? Tässä ei puhuttu demuketku persuista..Nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen talousosaaminen on syvältä !!!
        Mutta huumoria ei ole unohdettu:)))

        ''Perussuomalaisten eduskuntavaalitavoitteeksi Tavio nimesi sen, että puheenjohtaja Riikka Purrasta tulisi pääministeri.''

        Hihii, tuo on jo utopiaa.


    • Aivan persut.

      Hakkaraisia koko puolue, syylistätte Marinin juhlimisen kun ei ollu neuvottelemassa saksassa Forttum Uniber tapausta ja syylistätte Tytti Tuppuraista neuvottelun tuloksesta.
      Ihme ette syylistä heitä Ukrainan sodasta, aina on joku muu syyllinen ei koskaan persu.

      Turha teille mitään mistään kirjoittaa todistaa, ette halua ymmärtää muuta kuin populismin voimaan.

    • Anonyymi

      Petäjistön tapaisia pitäisi olla enemmän, uskallusta sanoa perussuomaiset on pelkkiä NATSEJA häiriköitä mätämunia.

    • Anonyymi

      Aina vaan ontuvampia demuketkujen selitykset!

      • Ei varmasti demarit ole retkuja, sinä ole rääpäle natsi, enemmän kuin retku.


      • Anonyymi

        Koulupudokas saa aikaan viiden sanan lauseen. Ei ihan huonosti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koulupudokas saa aikaan viiden sanan lauseen. Ei ihan huonosti.

        Persun arvostelu kyky on nolla.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Persun arvostelu kyky on nolla.

        P.
        Kukaan ei ole aikoihin hakenut tanssimaan...ehkei heillä ole rytmitajua enemminkin tasapaino-ongelmia tasapainottomilla.


    • Anonyymi

      >>>"sähkölasku ei näytäkään niin isolle"<<<

      kännissä velatkin muuttuu saataviksi . . .

    • Anonyymi

      Mikä hlvt teitä oikein vaivaa? - Nm. Väärä puolue(ko?)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      598
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe