Ryyppää ja tanssi,keikistele kameralle! Sähkölasku ei näytäkkään niin isolle!
Marinin neuvo?
19
110
Vastaukset
- Anonyymi
Esimerkkiään jakanut koko uransa,?
- Anonyymi
Vielä jotku tukee rähmällään!
- Anonyymi
Näin ne nousevat hinnat saa näyttään saatavilta!!???
- Anonyymi
Tuontasoisesta aloituksesta voi päätellä, mahdatkohan maksaa sähkölaskusi itse vai me muut?
- Anonyymi
Älä päättele mitään,kun et osaa sossupummi. Miten se huolettas,jos sossu maksaa,kuten sinulla..
- Anonyymi
Bilepimu kirjoittanee muistelmia
Almas Muertas kuolleet sielut
FORTUMIN JOHDOSSA
https://www.suomenuutiset.fi/hallituksen-kannettava-vastuu-fortumista-kyseessa-on-taysi-epaonnistuminen-joka-vaatii-yha-vastauksia/#comment-1149297- Anonyymi
Persujen talousosaaminen on syvältä !!!
Mutta huumoria ei ole unohdettu:)))
''Perussuomalaisten eduskuntavaalitavoitteeksi Tavio nimesi sen, että puheenjohtaja Riikka Purrasta tulisi pääministeri.'' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
''Perussuomalaisten eduskuntavaalitavoitteeksi Tavio nimesi sen, että puheenjohtaja Riikka Purrasta tulisi pääministeri.''Miksi taas persut? Tässä ei puhuttu demuketku persuista..Nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
''Perussuomalaisten eduskuntavaalitavoitteeksi Tavio nimesi sen, että puheenjohtaja Riikka Purrasta tulisi pääministeri.''Hihii, tuo on jo utopiaa.
- Anonyymi
https://www.suomenuutiset.fi/hallituksen-kannettava-vastuu-fortumista-kyseessa-on-taysi-epaonnistuminen-joka-vaatii-yha-vastauksia/#comment-1149362
Päivän itkettävää huumoria
RAURAMO EI NÄHNYT ONGELMAA Aivan persut.
Hakkaraisia koko puolue, syylistätte Marinin juhlimisen kun ei ollu neuvottelemassa saksassa Forttum Uniber tapausta ja syylistätte Tytti Tuppuraista neuvottelun tuloksesta.
Ihme ette syylistä heitä Ukrainan sodasta, aina on joku muu syyllinen ei koskaan persu.
Turha teille mitään mistään kirjoittaa todistaa, ette halua ymmärtää muuta kuin populismin voimaan.- Anonyymi
Petäjistön tapaisia pitäisi olla enemmän, uskallusta sanoa perussuomaiset on pelkkiä NATSEJA häiriköitä mätämunia.
- Anonyymi
Aina vaan ontuvampia demuketkujen selitykset!
- Anonyymi
Koulupudokas saa aikaan viiden sanan lauseen. Ei ihan huonosti.
Anonyymi kirjoitti:
Koulupudokas saa aikaan viiden sanan lauseen. Ei ihan huonosti.
Persun arvostelu kyky on nolla.
- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Persun arvostelu kyky on nolla.
P.
Kukaan ei ole aikoihin hakenut tanssimaan...ehkei heillä ole rytmitajua enemminkin tasapaino-ongelmia tasapainottomilla.
- Anonyymi
>>>"sähkölasku ei näytäkään niin isolle"<<<
kännissä velatkin muuttuu saataviksi . . . - Anonyymi
Mikä hlvt teitä oikein vaivaa? - Nm. Väärä puolue(ko?)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662