Marinin neuvo?

Anonyymi

Ryyppää ja tanssi,keikistele kameralle! Sähkölasku ei näytäkkään niin isolle!

19

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Esimerkkiään jakanut koko uransa,?

    • Anonyymi

      Vielä jotku tukee rähmällään!

    • Anonyymi

      Näin ne nousevat hinnat saa näyttään saatavilta!!???

    • Anonyymi

      Tuontasoisesta aloituksesta voi päätellä, mahdatkohan maksaa sähkölaskusi itse vai me muut?

      • Anonyymi

        Älä päättele mitään,kun et osaa sossupummi. Miten se huolettas,jos sossu maksaa,kuten sinulla..


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Persujen talousosaaminen on syvältä !!!
        Mutta huumoria ei ole unohdettu:)))

        ''Perussuomalaisten eduskuntavaalitavoitteeksi Tavio nimesi sen, että puheenjohtaja Riikka Purrasta tulisi pääministeri.''


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen talousosaaminen on syvältä !!!
        Mutta huumoria ei ole unohdettu:)))

        ''Perussuomalaisten eduskuntavaalitavoitteeksi Tavio nimesi sen, että puheenjohtaja Riikka Purrasta tulisi pääministeri.''

        Miksi taas persut? Tässä ei puhuttu demuketku persuista..Nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen talousosaaminen on syvältä !!!
        Mutta huumoria ei ole unohdettu:)))

        ''Perussuomalaisten eduskuntavaalitavoitteeksi Tavio nimesi sen, että puheenjohtaja Riikka Purrasta tulisi pääministeri.''

        Hihii, tuo on jo utopiaa.


    • Aivan persut.

      Hakkaraisia koko puolue, syylistätte Marinin juhlimisen kun ei ollu neuvottelemassa saksassa Forttum Uniber tapausta ja syylistätte Tytti Tuppuraista neuvottelun tuloksesta.
      Ihme ette syylistä heitä Ukrainan sodasta, aina on joku muu syyllinen ei koskaan persu.

      Turha teille mitään mistään kirjoittaa todistaa, ette halua ymmärtää muuta kuin populismin voimaan.

    • Anonyymi

      Petäjistön tapaisia pitäisi olla enemmän, uskallusta sanoa perussuomaiset on pelkkiä NATSEJA häiriköitä mätämunia.

    • Anonyymi

      Aina vaan ontuvampia demuketkujen selitykset!

      • Ei varmasti demarit ole retkuja, sinä ole rääpäle natsi, enemmän kuin retku.


      • Anonyymi

        Koulupudokas saa aikaan viiden sanan lauseen. Ei ihan huonosti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koulupudokas saa aikaan viiden sanan lauseen. Ei ihan huonosti.

        Persun arvostelu kyky on nolla.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Persun arvostelu kyky on nolla.

        P.
        Kukaan ei ole aikoihin hakenut tanssimaan...ehkei heillä ole rytmitajua enemminkin tasapaino-ongelmia tasapainottomilla.


    • Anonyymi

      >>>"sähkölasku ei näytäkään niin isolle"<<<

      kännissä velatkin muuttuu saataviksi . . .

    • Anonyymi

      Mikä hlvt teitä oikein vaivaa? - Nm. Väärä puolue(ko?)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1231
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      825
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      611
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      557
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe