Ryyppää ja tanssi,keikistele kameralle! Sähkölasku ei näytäkkään niin isolle!
Marinin neuvo?
19
239
Vastaukset
- Anonyymi
Esimerkkiään jakanut koko uransa,?
- Anonyymi
Vielä jotku tukee rähmällään!
- Anonyymi
Näin ne nousevat hinnat saa näyttään saatavilta!!???
- Anonyymi
Tuontasoisesta aloituksesta voi päätellä, mahdatkohan maksaa sähkölaskusi itse vai me muut?
- Anonyymi
Älä päättele mitään,kun et osaa sossupummi. Miten se huolettas,jos sossu maksaa,kuten sinulla..
- Anonyymi
Bilepimu kirjoittanee muistelmia
Almas Muertas kuolleet sielut
FORTUMIN JOHDOSSA
https://www.suomenuutiset.fi/hallituksen-kannettava-vastuu-fortumista-kyseessa-on-taysi-epaonnistuminen-joka-vaatii-yha-vastauksia/#comment-1149297- Anonyymi
Persujen talousosaaminen on syvältä !!!
Mutta huumoria ei ole unohdettu:)))
''Perussuomalaisten eduskuntavaalitavoitteeksi Tavio nimesi sen, että puheenjohtaja Riikka Purrasta tulisi pääministeri.'' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen talousosaaminen on syvältä !!!
Mutta huumoria ei ole unohdettu:)))
''Perussuomalaisten eduskuntavaalitavoitteeksi Tavio nimesi sen, että puheenjohtaja Riikka Purrasta tulisi pääministeri.''Miksi taas persut? Tässä ei puhuttu demuketku persuista..Nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen talousosaaminen on syvältä !!!
Mutta huumoria ei ole unohdettu:)))
''Perussuomalaisten eduskuntavaalitavoitteeksi Tavio nimesi sen, että puheenjohtaja Riikka Purrasta tulisi pääministeri.''Hihii, tuo on jo utopiaa.
- Anonyymi
https://www.suomenuutiset.fi/hallituksen-kannettava-vastuu-fortumista-kyseessa-on-taysi-epaonnistuminen-joka-vaatii-yha-vastauksia/#comment-1149362
Päivän itkettävää huumoria
RAURAMO EI NÄHNYT ONGELMAA Aivan persut.
Hakkaraisia koko puolue, syylistätte Marinin juhlimisen kun ei ollu neuvottelemassa saksassa Forttum Uniber tapausta ja syylistätte Tytti Tuppuraista neuvottelun tuloksesta.
Ihme ette syylistä heitä Ukrainan sodasta, aina on joku muu syyllinen ei koskaan persu.
Turha teille mitään mistään kirjoittaa todistaa, ette halua ymmärtää muuta kuin populismin voimaan.- Anonyymi
Petäjistön tapaisia pitäisi olla enemmän, uskallusta sanoa perussuomaiset on pelkkiä NATSEJA häiriköitä mätämunia.
- Anonyymi
Aina vaan ontuvampia demuketkujen selitykset!
- Anonyymi
Koulupudokas saa aikaan viiden sanan lauseen. Ei ihan huonosti.
Anonyymi kirjoitti:
Koulupudokas saa aikaan viiden sanan lauseen. Ei ihan huonosti.
Persun arvostelu kyky on nolla.
- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Persun arvostelu kyky on nolla.
P.
Kukaan ei ole aikoihin hakenut tanssimaan...ehkei heillä ole rytmitajua enemminkin tasapaino-ongelmia tasapainottomilla.
- Anonyymi
>>>"sähkölasku ei näytäkään niin isolle"<<<
kännissä velatkin muuttuu saataviksi . . . - Anonyymi
Mikä hlvt teitä oikein vaivaa? - Nm. Väärä puolue(ko?)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743258
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161182- 891048
- 103971
- 50933
- 96814
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89698Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680- 48625