Marinin neuvo?

Anonyymi

Ryyppää ja tanssi,keikistele kameralle! Sähkölasku ei näytäkkään niin isolle!

19

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Esimerkkiään jakanut koko uransa,?

    • Anonyymi

      Vielä jotku tukee rähmällään!

    • Anonyymi

      Näin ne nousevat hinnat saa näyttään saatavilta!!???

    • Anonyymi

      Tuontasoisesta aloituksesta voi päätellä, mahdatkohan maksaa sähkölaskusi itse vai me muut?

      • Anonyymi

        Älä päättele mitään,kun et osaa sossupummi. Miten se huolettas,jos sossu maksaa,kuten sinulla..


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Persujen talousosaaminen on syvältä !!!
        Mutta huumoria ei ole unohdettu:)))

        ''Perussuomalaisten eduskuntavaalitavoitteeksi Tavio nimesi sen, että puheenjohtaja Riikka Purrasta tulisi pääministeri.''


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen talousosaaminen on syvältä !!!
        Mutta huumoria ei ole unohdettu:)))

        ''Perussuomalaisten eduskuntavaalitavoitteeksi Tavio nimesi sen, että puheenjohtaja Riikka Purrasta tulisi pääministeri.''

        Miksi taas persut? Tässä ei puhuttu demuketku persuista..Nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen talousosaaminen on syvältä !!!
        Mutta huumoria ei ole unohdettu:)))

        ''Perussuomalaisten eduskuntavaalitavoitteeksi Tavio nimesi sen, että puheenjohtaja Riikka Purrasta tulisi pääministeri.''

        Hihii, tuo on jo utopiaa.


    • Aivan persut.

      Hakkaraisia koko puolue, syylistätte Marinin juhlimisen kun ei ollu neuvottelemassa saksassa Forttum Uniber tapausta ja syylistätte Tytti Tuppuraista neuvottelun tuloksesta.
      Ihme ette syylistä heitä Ukrainan sodasta, aina on joku muu syyllinen ei koskaan persu.

      Turha teille mitään mistään kirjoittaa todistaa, ette halua ymmärtää muuta kuin populismin voimaan.

    • Anonyymi

      Petäjistön tapaisia pitäisi olla enemmän, uskallusta sanoa perussuomaiset on pelkkiä NATSEJA häiriköitä mätämunia.

    • Anonyymi

      Aina vaan ontuvampia demuketkujen selitykset!

      • Ei varmasti demarit ole retkuja, sinä ole rääpäle natsi, enemmän kuin retku.


      • Anonyymi

        Koulupudokas saa aikaan viiden sanan lauseen. Ei ihan huonosti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koulupudokas saa aikaan viiden sanan lauseen. Ei ihan huonosti.

        Persun arvostelu kyky on nolla.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Persun arvostelu kyky on nolla.

        P.
        Kukaan ei ole aikoihin hakenut tanssimaan...ehkei heillä ole rytmitajua enemminkin tasapaino-ongelmia tasapainottomilla.


    • Anonyymi

      >>>"sähkölasku ei näytäkään niin isolle"<<<

      kännissä velatkin muuttuu saataviksi . . .

    • Anonyymi

      Mikä hlvt teitä oikein vaivaa? - Nm. Väärä puolue(ko?)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3258
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1182
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      971
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      814
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      698
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe