Siinä olisi bändi Sampeen

Anonyymi

18

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehdotin että kun Joensuun kaupunki ei antanut tiloja Rock in The City tapahtumalle että se olisi pidetty itsenäisyyspuistossa.ei kelvannut piti vaan pitää tämä poliitikkojen tukema Sampea ja Shampanjaa 🤣

      • Anonyymi

        Jokainen merkittävä kaupungin poliitikko ja silmää tekevä ajaa omia ja yhteisiä etujaan.turha sinne on mennä mitään ehdottamaan.pitäkää kaupunkinne pellet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen merkittävä kaupungin poliitikko ja silmää tekevä ajaa omia ja yhteisiä etujaan.turha sinne on mennä mitään ehdottamaan.pitäkää kaupunkinne pellet

        Sekin kuntalaisaloite että valaistaan kaupungin rakennus Ukrainan väreissä.perun sen.en ole siinä mukana, eikun voi sen heittää roskikseen.
        En ole missään mukana.
        Ei tarvitse kyylätä täällä mitään.
        Väitelkää keskenämme oppositio ja vasemmisto.paskat mulle enää kuulu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin kuntalaisaloite että valaistaan kaupungin rakennus Ukrainan väreissä.perun sen.en ole siinä mukana, eikun voi sen heittää roskikseen.
        En ole missään mukana.
        Ei tarvitse kyylätä täällä mitään.
        Väitelkää keskenämme oppositio ja vasemmisto.paskat mulle enää kuulu

        Menkää eduskuntaan ja kirkkovaltuustoon ja mun puolesta vaikka helvettin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkää eduskuntaan ja kirkkovaltuustoon ja mun puolesta vaikka helvettin

        Sinäkin nimenkirjoittaja, toivottavasti saat koronan tai sydärin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin nimenkirjoittaja, toivottavasti saat koronan tai sydärin

        Mun aloitteen avulla ei poliitikot ole esillä Warkaus päivänä.kiellän sen aloite roskikseen


    • Anonyymi

      Kuunnelkaa kaupungin poliitikkoja ja muita silmää tekeviä.ja hengatkaa niiden kanssa.minä olen perseaukeinen velkainen hullu.ja nyt lopetan täällä ja livessä pidän turpani kiinni lopullisesti.että ei tartte tulla selittää ja ei tartte odotella mitään.piste

      • Anonyymi

        Mitä tulee naisiin en tästä kaupungista ota ketään enkä deittaa.piste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tulee naisiin en tästä kaupungista ota ketään enkä deittaa.piste

        Nyt sait nimen kirjoittaja mitä halusit.menkää eduskuntaan kirkkovaltuustoon , warkaus saliin tai ihan minne vaan ei vittu kiinnosta enää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sait nimen kirjoittaja mitä halusit.menkää eduskuntaan kirkkovaltuustoon , warkaus saliin tai ihan minne vaan ei vittu kiinnosta enää .

        Kaikki vaalipaska menee roskiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki vaalipaska menee roskiin

        Se mitä sain ääniä 2021 mitä siitä jankutat tai jostakin puolueista?
        Mulla on kitara.en tartte sinua enkä politiikkaa enkä ketään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä sain ääniä 2021 mitä siitä jankutat tai jostakin puolueista?
        Mulla on kitara.en tartte sinua enkä politiikkaa enkä ketään

        Mulla on kitara ja 8miljoonaa biisiä Spotifysta en tarvitse alkoholia enkä ketään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä sain ääniä 2021 mitä siitä jankutat tai jostakin puolueista?
        Mulla on kitara.en tartte sinua enkä politiikkaa enkä ketään

        Sait kaksissa vaaleissa 5 ääntä ja sitten fudut kolmesta puolueesta. Tulit katkeraksi persuille kun eivät ottaneet ehdokkaaksi ja vaikka kävit nuolemassa torillakin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei ole hiilihappoa eo sitten kaljaakaan.että varmaan vituttaa teitä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Miten tuommoinen neverhöörd bändi voisi kannattaa tuoda varkauteen?

    • Tyrantti olis hyvä ja Battle Beast.

    • Anonyymi

      porkkanalaatikko

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      622
      19045
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      69
      15970
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      394
      9509
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      83
      6665
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      19
      4934
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      209
      3921
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      127
      2202
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      62
      1475
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      110
      1430
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1287
    Aihe