Siinä olisi bändi Sampeen

Anonyymi

18

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehdotin että kun Joensuun kaupunki ei antanut tiloja Rock in The City tapahtumalle että se olisi pidetty itsenäisyyspuistossa.ei kelvannut piti vaan pitää tämä poliitikkojen tukema Sampea ja Shampanjaa 🤣

      • Anonyymi

        Jokainen merkittävä kaupungin poliitikko ja silmää tekevä ajaa omia ja yhteisiä etujaan.turha sinne on mennä mitään ehdottamaan.pitäkää kaupunkinne pellet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen merkittävä kaupungin poliitikko ja silmää tekevä ajaa omia ja yhteisiä etujaan.turha sinne on mennä mitään ehdottamaan.pitäkää kaupunkinne pellet

        Sekin kuntalaisaloite että valaistaan kaupungin rakennus Ukrainan väreissä.perun sen.en ole siinä mukana, eikun voi sen heittää roskikseen.
        En ole missään mukana.
        Ei tarvitse kyylätä täällä mitään.
        Väitelkää keskenämme oppositio ja vasemmisto.paskat mulle enää kuulu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin kuntalaisaloite että valaistaan kaupungin rakennus Ukrainan väreissä.perun sen.en ole siinä mukana, eikun voi sen heittää roskikseen.
        En ole missään mukana.
        Ei tarvitse kyylätä täällä mitään.
        Väitelkää keskenämme oppositio ja vasemmisto.paskat mulle enää kuulu

        Menkää eduskuntaan ja kirkkovaltuustoon ja mun puolesta vaikka helvettin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkää eduskuntaan ja kirkkovaltuustoon ja mun puolesta vaikka helvettin

        Sinäkin nimenkirjoittaja, toivottavasti saat koronan tai sydärin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin nimenkirjoittaja, toivottavasti saat koronan tai sydärin

        Mun aloitteen avulla ei poliitikot ole esillä Warkaus päivänä.kiellän sen aloite roskikseen


    • Anonyymi

      Kuunnelkaa kaupungin poliitikkoja ja muita silmää tekeviä.ja hengatkaa niiden kanssa.minä olen perseaukeinen velkainen hullu.ja nyt lopetan täällä ja livessä pidän turpani kiinni lopullisesti.että ei tartte tulla selittää ja ei tartte odotella mitään.piste

      • Anonyymi

        Mitä tulee naisiin en tästä kaupungista ota ketään enkä deittaa.piste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tulee naisiin en tästä kaupungista ota ketään enkä deittaa.piste

        Nyt sait nimen kirjoittaja mitä halusit.menkää eduskuntaan kirkkovaltuustoon , warkaus saliin tai ihan minne vaan ei vittu kiinnosta enää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sait nimen kirjoittaja mitä halusit.menkää eduskuntaan kirkkovaltuustoon , warkaus saliin tai ihan minne vaan ei vittu kiinnosta enää .

        Kaikki vaalipaska menee roskiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki vaalipaska menee roskiin

        Se mitä sain ääniä 2021 mitä siitä jankutat tai jostakin puolueista?
        Mulla on kitara.en tartte sinua enkä politiikkaa enkä ketään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä sain ääniä 2021 mitä siitä jankutat tai jostakin puolueista?
        Mulla on kitara.en tartte sinua enkä politiikkaa enkä ketään

        Mulla on kitara ja 8miljoonaa biisiä Spotifysta en tarvitse alkoholia enkä ketään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä sain ääniä 2021 mitä siitä jankutat tai jostakin puolueista?
        Mulla on kitara.en tartte sinua enkä politiikkaa enkä ketään

        Sait kaksissa vaaleissa 5 ääntä ja sitten fudut kolmesta puolueesta. Tulit katkeraksi persuille kun eivät ottaneet ehdokkaaksi ja vaikka kävit nuolemassa torillakin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei ole hiilihappoa eo sitten kaljaakaan.että varmaan vituttaa teitä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Miten tuommoinen neverhöörd bändi voisi kannattaa tuoda varkauteen?

    • Tyrantti olis hyvä ja Battle Beast.

    • Anonyymi

      porkkanalaatikko

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe