Siinä olisi bändi Sampeen

Anonyymi

18

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehdotin että kun Joensuun kaupunki ei antanut tiloja Rock in The City tapahtumalle että se olisi pidetty itsenäisyyspuistossa.ei kelvannut piti vaan pitää tämä poliitikkojen tukema Sampea ja Shampanjaa 🤣

• Anonyymi

Jokainen merkittävä kaupungin poliitikko ja silmää tekevä ajaa omia ja yhteisiä etujaan.turha sinne on mennä mitään ehdottamaan.pitäkää kaupunkinne pellet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen merkittävä kaupungin poliitikko ja silmää tekevä ajaa omia ja yhteisiä etujaan.turha sinne on mennä mitään ehdottamaan.pitäkää kaupunkinne pellet

Sekin kuntalaisaloite että valaistaan kaupungin rakennus Ukrainan väreissä.perun sen.en ole siinä mukana, eikun voi sen heittää roskikseen.
        En ole missään mukana.
        Ei tarvitse kyylätä täällä mitään.
        Väitelkää keskenämme oppositio ja vasemmisto.paskat mulle enää kuulu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin kuntalaisaloite että valaistaan kaupungin rakennus Ukrainan väreissä.perun sen.en ole siinä mukana, eikun voi sen heittää roskikseen.
        En ole missään mukana.
        Ei tarvitse kyylätä täällä mitään.
        Väitelkää keskenämme oppositio ja vasemmisto.paskat mulle enää kuulu

Menkää eduskuntaan ja kirkkovaltuustoon ja mun puolesta vaikka helvettin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkää eduskuntaan ja kirkkovaltuustoon ja mun puolesta vaikka helvettin

Sinäkin nimenkirjoittaja, toivottavasti saat koronan tai sydärin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin nimenkirjoittaja, toivottavasti saat koronan tai sydärin

Mun aloitteen avulla ei poliitikot ole esillä Warkaus päivänä.kiellän sen aloite roskikseen

• Anonyymi

Kuunnelkaa kaupungin poliitikkoja ja muita silmää tekeviä.ja hengatkaa niiden kanssa.minä olen perseaukeinen velkainen hullu.ja nyt lopetan täällä ja livessä pidän turpani kiinni lopullisesti.että ei tartte tulla selittää ja ei tartte odotella mitään.piste

• Anonyymi

Mitä tulee naisiin en tästä kaupungista ota ketään enkä deittaa.piste

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tulee naisiin en tästä kaupungista ota ketään enkä deittaa.piste

Nyt sait nimen kirjoittaja mitä halusit.menkää eduskuntaan kirkkovaltuustoon , warkaus saliin tai ihan minne vaan ei vittu kiinnosta enää .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt sait nimen kirjoittaja mitä halusit.menkää eduskuntaan kirkkovaltuustoon , warkaus saliin tai ihan minne vaan ei vittu kiinnosta enää .

Kaikki vaalipaska menee roskiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki vaalipaska menee roskiin

Se mitä sain ääniä 2021 mitä siitä jankutat tai jostakin puolueista?
        Mulla on kitara.en tartte sinua enkä politiikkaa enkä ketään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on kitara ja 8miljoonaa biisiä Spotifysta en tarvitse alkoholia enkä ketään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sait kaksissa vaaleissa 5 ääntä ja sitten fudut kolmesta puolueesta. Tulit katkeraksi persuille kun eivät ottaneet ehdokkaaksi ja vaikka kävit nuolemassa torillakin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei ole hiilihappoa eo sitten kaljaakaan.että varmaan vituttaa teitä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Miten tuommoinen neverhöörd bändi voisi kannattaa tuoda varkauteen?

• Tyrantti olis hyvä ja Battle Beast.

• Anonyymi

porkkanalaatikko

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      64
      7174
    2. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      234
      5941
    3. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      76
      4562
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      107
      3801
    5. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      74
      2956
    6. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      66
      2937
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      119
      2630
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      29
      2092
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      62
      1937
    10. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      255
      1841
    Aihe