tatuoinnit ja ikääntyminen

Anonyymi

En ymmärrä miksi ihmiset edelleen napsii itselleen tatuointeja mukamas esittääkseen jotain tai leimoilla olisi joku isompikin tarkoitus.

Kiva sitten hoitokodissa käpytellä tatskat roikkuen ja armoton vitutus päällä. Toki niitä voi poistella laserilla , mutta miksi?

Minun mielestä lähinnä säälittäviä. Kuka on tutkinut oikeasti ettei tatuointiväreistä leviä kroppaan myrkkyjä ja hampaat tippuu suusta.
Myöskin naisen on mukava tarjota pikku muksulle tissiä jossa lukee jotain hölmöä söherrystä.
Väitän ettei kukaan ota niitä harkinnan päätteeksi vaan kun kaverillakin on tai muuta skeidaa.

6

992

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heikko itsetunto ja syvä mitättöyyden tunne on syy, miksi tatuointi otetaan, tällöin henkilö kuvittelee olevansa ns, varmepi ja joissakin tapauksissa jopa " kovempi...

• Anonyymi

On kyllä ihan kamalia

• Anonyymi

Näin se on. Ja kun tunnin puhut hevosen kanssa ymmärrät vähitellen ettei se LSD ollutkaan mun juttu.

• Anonyymi

Itse pidän tatuoinneista. En ota niitä siksi että esittäisin jotain tai että niillä pitäisi olla joku tarkoitus. Se että ne vanhana roikkuu niin ei oikeestaan kiinnosta pätkääkään. Roikkuu siinä moni muukin asia mikä saattaa vituttaa.

• Anonyymi

Mitä enempi kuvia,sen kovempi jätkä!!silti käyn äidillä syömässä ja asun vuokra kämpässä.

• Anonyymi

Mitä vitt%a se sulle kuuluu ja onko se sulta pois...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      104
      1280
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      90
      773
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      118
      541
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      182
      498
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      487
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      473
    Aihe