Näyttää porealtaat kylpylöissä kiihottavan vaimoani

Anonyymi

Viikko takaperin vaimoni kirsin kans kylpylän porealtaassa. Aikamme siinä istuessa hihkasen vaimolle että käyään välillä uimassa ja juuri kun aikomus nousta niin kirsi tarttu käteeni kuiskas odota hetki...tekee niin hyvää...edessä oleva vanhempi mies katsoi vaimoa...tiesi varmaan että orkku tulossa...saman tien ynähteli vaimo ja sai orgasmin...mies hymyili ja nousi ylös ja kyrpä sillä melko jäykkä...menin saunaan ja huomasin että se sama mies istui lauteilla...kysyi multa että onko vaimosi aina noin kiihottunu sanoin että niin se taitaa olla...aina kun porealtaassa niin meleko varmasti orkku tulossa...mies vastas...kiihottavalta näytti ja hymyili...menin porealtaaseen istuskeleen kunnes kirsi tuli viereen ja sanoin sille että jututin sitä miestä saunassa...näkikö se kun sain kysy kirsi ja vastasin että näki ...näytti mies myös siittä tykkäävän...kyrpäni kovettu tuon sanomisen jäkeen...kaivoin sen esiin ja sanoin kirsille hepotappa minunki oloa...kirsi tarttui kyrpään ja rupes hiljaa puristeleen ja liikutti huh...oli kiihottavaa...sama mies tuli altaaseen ja istui kirsin viereen...kirsi runkkas kyrpääni...kirsi kääntyi ja kuiskas mulle...tulla miehellä seisoo oli kuulemma ottanu kirsin kädestä kiinni ja vieny kovan kyrvän päälle...sanoin että otase kätees ja runkkaa sitä...kiihotuin kun huomasin että nyt kirsi tosi toimissa...kaks kovaa käsissä...minä olin tulossa sanoin ääneen kirsi mää tuuunn...ynisin ja uuh vai hemmetti mikä orkku...sanoin kirsille keskity nyt viereisen kyrvän hieromiseen...kirsi runkkaas kovaa nyyyttt...sanoi mies ja vavahteli...siinä juteltiin ja sovittiin että tavataan hotellihuoneessa...mies lähti ja kysyin kirsiltä...miltä tuntui...uskomatonta kirsi vastas oon häkeltyny...kiihottunu uudestaan...kysyin niinku miehet yleensä oliko sillä isoki...vaimo hymyili että ehkä hieman isompi taii...saman kokoinen...nyt pesulle ja huoneeseen jatkoille...

7

5141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkos muilla samallaisia kokemuksia. Olis kiihottavaa katella ja hieroa kyrpää

    • Anonyymi

      No joo, mällithän ne ois levinnyt altaaseen ja siitäkös joku mummo ois saanu hepulit.

    • Kyllähän noita on rouvan kanssa fantasioitu samoja aiheita. Kuinkahan moni oikeasti noita toteuttaa. Kelpaisi munkin katsellla tuollaista.

      • Anonyymi

        Vaimo kiihottuu heti...ja sanoo että miksei sitä vois kokella. Ei vielä uskallettu...kiihottava ajatus on. Vaimo sanoi että kun tarpeeksi kiihottuu niin voihan noin käydäkki...oon samaa mieltä👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo kiihottuu heti...ja sanoo että miksei sitä vois kokella. Ei vielä uskallettu...kiihottava ajatus on. Vaimo sanoi että kun tarpeeksi kiihottuu niin voihan noin käydäkki...oon samaa mieltä👍

        Joo..altaassa näkis vaan ilmeet..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo..altaassa näkis vaan ilmeet..

        Pystyisikkö pitään ilmeesi normaalina jos saisit orkun. Sepäs se...


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe