Näyttää porealtaat kylpylöissä kiihottavan vaimoani

Anonyymi

Viikko takaperin vaimoni kirsin kans kylpylän porealtaassa. Aikamme siinä istuessa hihkasen vaimolle että käyään välillä uimassa ja juuri kun aikomus nousta niin kirsi tarttu käteeni kuiskas odota hetki...tekee niin hyvää...edessä oleva vanhempi mies katsoi vaimoa...tiesi varmaan että orkku tulossa...saman tien ynähteli vaimo ja sai orgasmin...mies hymyili ja nousi ylös ja kyrpä sillä melko jäykkä...menin saunaan ja huomasin että se sama mies istui lauteilla...kysyi multa että onko vaimosi aina noin kiihottunu sanoin että niin se taitaa olla...aina kun porealtaassa niin meleko varmasti orkku tulossa...mies vastas...kiihottavalta näytti ja hymyili...menin porealtaaseen istuskeleen kunnes kirsi tuli viereen ja sanoin sille että jututin sitä miestä saunassa...näkikö se kun sain kysy kirsi ja vastasin että näki ...näytti mies myös siittä tykkäävän...kyrpäni kovettu tuon sanomisen jäkeen...kaivoin sen esiin ja sanoin kirsille hepotappa minunki oloa...kirsi tarttui kyrpään ja rupes hiljaa puristeleen ja liikutti huh...oli kiihottavaa...sama mies tuli altaaseen ja istui kirsin viereen...kirsi runkkas kyrpääni...kirsi kääntyi ja kuiskas mulle...tulla miehellä seisoo oli kuulemma ottanu kirsin kädestä kiinni ja vieny kovan kyrvän päälle...sanoin että otase kätees ja runkkaa sitä...kiihotuin kun huomasin että nyt kirsi tosi toimissa...kaks kovaa käsissä...minä olin tulossa sanoin ääneen kirsi mää tuuunn...ynisin ja uuh vai hemmetti mikä orkku...sanoin kirsille keskity nyt viereisen kyrvän hieromiseen...kirsi runkkaas kovaa nyyyttt...sanoi mies ja vavahteli...siinä juteltiin ja sovittiin että tavataan hotellihuoneessa...mies lähti ja kysyin kirsiltä...miltä tuntui...uskomatonta kirsi vastas oon häkeltyny...kiihottunu uudestaan...kysyin niinku miehet yleensä oliko sillä isoki...vaimo hymyili että ehkä hieman isompi taii...saman kokoinen...nyt pesulle ja huoneeseen jatkoille...

7

5217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onkos muilla samallaisia kokemuksia. Olis kiihottavaa katella ja hieroa kyrpää

• Anonyymi

No joo, mällithän ne ois levinnyt altaaseen ja siitäkös joku mummo ois saanu hepulit.

• Kyllähän noita on rouvan kanssa fantasioitu samoja aiheita. Kuinkahan moni oikeasti noita toteuttaa. Kelpaisi munkin katsellla tuollaista.

• Anonyymi

Vaimo kiihottuu heti...ja sanoo että miksei sitä vois kokella. Ei vielä uskallettu...kiihottava ajatus on. Vaimo sanoi että kun tarpeeksi kiihottuu niin voihan noin käydäkki...oon samaa mieltä👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimo kiihottuu heti...ja sanoo että miksei sitä vois kokella. Ei vielä uskallettu...kiihottava ajatus on. Vaimo sanoi että kun tarpeeksi kiihottuu niin voihan noin käydäkki...oon samaa mieltä👍

Joo..altaassa näkis vaan ilmeet..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo..altaassa näkis vaan ilmeet..

Pystyisikkö pitään ilmeesi normaalina jos saisit orkun. Sepäs se...

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2384
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      882
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      700
    8. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      53
      700
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25