Olen sattumoisin katsonut kolme-neljä telkkarista tulevaa Naked Attraction lähetystä. Jos niistä jotain voisi päätellä, niin lyhyitä ja leikattuja esinahkoja on todella vähän. Luulisin, että lyhyt olisi sellainen josssa esinahka rullautuu terskan taakse, pitkä voisi olla se, että esinahka peittää terskan lähes kokonaan jättäen pienen kusiaukon ja ylipitkä jättää esinahkaa myös terskan eteen. Uskonnon vuoksi osalta kai esinahka leikataan ja pienenä pois. Teen pienen gallupkyselyn. Mikllainen sulla on. Iän myötä esinahkakin varmaan muuttuu joten mikä ikäsi nyt on.
Itse olen 15 v ja mulla on ylipitkä.
Pitkä esinahka on yleisin
6
2075
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla itsellä on siten, että esinahka on suunnilleen terskan puolessa välissä, jos näin voisin sanoa. Oon itse kanssa 15 v. jäbä. Miten tota sulla se niinkun on ylipitkä tai minkälainen sulla se siis on? Kiva, kun jollain muullakin on vähän samoja ongelmia mitä jakaa, oon ite kanssa miettinyt omaani aina välillä :)
- Anonyymi
Mun esari leikattu kun olin 13v. Oli niin tiukka
- Anonyymi
Juu. mun esinahka on vähän yli terskan ja vähän rytyssä, mutta liukuu hyvin päältä pois kun se tulee työasentoon. Velttona jotain 9-10 cm ja kovana 16-17 senttiä kiimaata riippuen.
- Anonyymi
Onks sulla tänään stondannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sulla tänään stondannut?
sä taidat olla joku vanha fabu, kun tollasii kyselet.
Kyllähän ton ikäsillä stondaa joka päivä ja useinkin vielä...
- Anonyymi
Itsellä oli murrosiän alussa pieni penis löysänä joku 7cm ja jäykkänä 13cm ja esi nahka oli vähän liian pitkä ja kireä oli isoja ongelmia runkatessa. Nykyään kun murros ikä on hiljattain loppunut ja penisksen koko on lähes tuplaantunut ja runkkaamis kertoja on satoja kertoja takana ja pano kertoja kymmenisen niin esi nahka ei oo niin kireä eikä läheskään niin pitkä.
- Anonyymi
Puoliksi terska näkyvissä aina. Ollut näin murrpsiän alusta asti.
- Anonyymi
se että terska on näyvissä kokonaan tai osittain ei ole normaalia ja aiheuttaa paljon erilaisia ongelmia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778