Olen sattumoisin katsonut kolme-neljä telkkarista tulevaa Naked Attraction lähetystä. Jos niistä jotain voisi päätellä, niin lyhyitä ja leikattuja esinahkoja on todella vähän. Luulisin, että lyhyt olisi sellainen josssa esinahka rullautuu terskan taakse, pitkä voisi olla se, että esinahka peittää terskan lähes kokonaan jättäen pienen kusiaukon ja ylipitkä jättää esinahkaa myös terskan eteen. Uskonnon vuoksi osalta kai esinahka leikataan ja pienenä pois. Teen pienen gallupkyselyn. Mikllainen sulla on. Iän myötä esinahkakin varmaan muuttuu joten mikä ikäsi nyt on.
Itse olen 15 v ja mulla on ylipitkä.
Pitkä esinahka on yleisin
6
2243
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla itsellä on siten, että esinahka on suunnilleen terskan puolessa välissä, jos näin voisin sanoa. Oon itse kanssa 15 v. jäbä. Miten tota sulla se niinkun on ylipitkä tai minkälainen sulla se siis on? Kiva, kun jollain muullakin on vähän samoja ongelmia mitä jakaa, oon ite kanssa miettinyt omaani aina välillä :)
- Anonyymi
Mun esari leikattu kun olin 13v. Oli niin tiukka
- Anonyymi
Juu. mun esinahka on vähän yli terskan ja vähän rytyssä, mutta liukuu hyvin päältä pois kun se tulee työasentoon. Velttona jotain 9-10 cm ja kovana 16-17 senttiä kiimaata riippuen.
- Anonyymi
Onks sulla tänään stondannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sulla tänään stondannut?
sä taidat olla joku vanha fabu, kun tollasii kyselet.
Kyllähän ton ikäsillä stondaa joka päivä ja useinkin vielä...
- Anonyymi
Itsellä oli murrosiän alussa pieni penis löysänä joku 7cm ja jäykkänä 13cm ja esi nahka oli vähän liian pitkä ja kireä oli isoja ongelmia runkatessa. Nykyään kun murros ikä on hiljattain loppunut ja penisksen koko on lähes tuplaantunut ja runkkaamis kertoja on satoja kertoja takana ja pano kertoja kymmenisen niin esi nahka ei oo niin kireä eikä läheskään niin pitkä.
- Anonyymi
Puoliksi terska näkyvissä aina. Ollut näin murrpsiän alusta asti.
- Anonyymi
se että terska on näyvissä kokonaan tai osittain ei ole normaalia ja aiheuttaa paljon erilaisia ongelmia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648