Naisten jalkaorjana

Solelicker73

Mitä pidätte tästä?

- - -

Lauantainen baari-ilta oli pitkästä aikaa johtanut kohdallani jonkinlaiseen tulokseen. Minä, juuri parinkympin rajapyykin ylittänyt hintelähkö opiskelijapoika, olin tuntenut jo pidemmän aikaa mystistä vetoa vanhempiin naisiin, etenkin sellaisiin jotka tietävät mitä haluavat ja ottavat sen. Olin jo lähes päässyt pukille, mutta edellisilta oli päättynyt perin nololla tavalla, kun veitikkani ei tosipaikan tullen liikahtanutkaan. Sain kuitenkin - ehkä säälistä - yöpyä Tiinan kämpillä.

Raottelin silmiä sunnuntaiaamun auringossa ja vilkaisin ympärilleni. Siinähän se Tiina, kolmiviitonen unelmapakkaus, nukkui. Viereisessä huoneessa nukkui myös Tiinan pitkänmatkalainen ystävä, Auli, varsin räväkkäotteinen ja -puheinen aikuinen nainen hänkin. Auli ei voinut edellisiltana pidättää nauruaan, kun Tiina minua kiusoitellen kertoi hänelle erektiovaikeuksistani. Normaalilla ylpeydellä varustettu mies olisi kaiketi juossut tiehensä, mutta minulta ei sellaista selkärankaa ollut löytynyt. Nöyryytys ei tuntunut tässä tapauksessa nöyryytykseltä, niin voimakkaasti olin näiden itseäni vanhempien aikuisten naisten lumoissa.

Kävin jääkaapilla ja huomasin ohimennen, kun Auli käänsi kylkeään. Kukkakuvioinen peitto siirtyi sivummaksi, ja alta paljastuivat stringitetyt, kauniisti ruskettuneet naisen pakarat. Pitkät, urheilulliset sääret päättyivät kauniisiin jalkateriin ja punaisiin varpaankynsiin.Sydämeni alkoi yllättäen, lupaa kysymättä lyödä lujaa. Vilkaisin naapurihuoneeseen, ja Tiina tuntui olevan sikeässä unessa. Veitikkani alkoi nousta pystyyn, ja samalla mielessäni alkoivat vilistä epämääräiset, tiedostamattomat muistot varhaislapsuudestani. Siitä raukeasta lämmön ja turvallisuuden tunteesta, jonka olin pikkupoikana kokenut imiessäni olohuoneen lattialla äitini varpaita. Kaipuu tuohon lapsuuden kokemukseen sai sisimpäni roihuamaan.

Rationaalinen harkinta minussa väistyi ja sisälläni asuva hillitön naisen palvomisen tarve astui esiin. Vilkaisin vielä varalta taakseni ja totesin Tiinan jatkavan uniaan. Kumarruin ja painoin nenäni kiinni Aulin jalkapohjaan. Annoin nenäni kulkea varpaiden luo, ja hengitin ihanaa naisen jalkahien tuoksua. Sydämeni hakkasi jo toistasataa, ja oli mahdotonta sanoa johtuiko se enemmän kiihottumisestani vai sietämättömästä kiinnijäännin pelosta. Aulin varpaat kasvoivat silmissäni elämää suuremmiksi palvonnan kohteiksi. Kontrollini alkoi väistyi, ja työnsin kieleni ulos antaen sen vaeltaa ekstaasissa pitkin jalkapohjaa. Olin lähes ekstaasissa eikä pikkukaverillani ollut minkäänlaisia erektiovaikeuksia. Pelot väistyivät, ja jatkoin masturbaatiotani hillittömän kiihkon vallitessa. Minua ei häirinnyt sen enempää seinäkellon kolkko tikitys kuin huomaamaton naapurihuoneen sängyn narahduskaan.

Putoaminen pilvilinnasta oli hirvittävä! Ovi narahti, ja Tiina pysähtyi täysin ällistyneenä ovenpieleen seuraamaan näytelmää. Makasin lattialla naama punaisena, kieli Tiinan kaverin varpaiden välissä ja pikkukaveri kaksi kertaa pidempänä kuin koko eilisiltana. Väri Tiinan kasvoilla vaihtui, mutta pokka pysyi ennallaan. Odotin huutomyrskyä, mutta Tiina vastasi odotuksiini sadistisen pirullisella hymyllä ja kehoitti minua tyynesti jatkamaan puuhasteluani. Vastustellessani häntä Tiina totesi ykskantaan, että voidaanhan tästä minun oudosta viehtymyksestä tehdä kylällä suurempikin uutinen, ellei komentojen tottelu onnistu. Samalla Auli heräsi.

” Huomenta Auli! Olet tietämättäsi saanut kuningattaren kohtelun. Näyttäisi siltä, että tällä minun eilisillan tohvelisankarillani on käyttöä meille molemmille. Poju taitaa kiihottua varpaiden nuolemisesta enemmän kuin tavallisesta seksistä, siihen malliin hän äsken lipoi jalkojasi! ”, Tiina sanoi silminnähden voitonriemuisena. Auli vaikutti hetken hölmistyneeltä katsoessaan minua nenänvarttaan pitkin alaspäin ivallinen ilme kasvoillaan ja totesi lakonisesti: ” Vai niin, melkoinen Pervo-Pertti taidatkin olla, poju. ”

Olin juuri kokenut elämäni pahimman nöyryytyksen, ja vaikka lähes tärisin häpeästä ja raivosta, tunsin edelleen voimakasta kiihkoa. Järkeni kehoitti minua poistumaan, mutta vaistoni käski minua pysymään. Vähiten asiaan ei vaikuttanut Tiinan esittämä ukaasi julkisesta mustamaalaamisesta. Pienessä kaupungissa pelkäksi naisten varpaiden nuolijaksi leimaantuminen oli pahinta mitä saatoin kuvitella. Päätin siis pysyä aloillani ja tehdä kuten vaadittiin. Sitä, mitä vaadittaisiin, saatoin vain etäisesti kuvitella, mutta kohta huomasin etten ollut kuvitelmissani kovinkaan väärässä. Yritin nousta ylös, mutta käskevä ääni pysäytti yrityksen.

” No niin, ymmärrät varmaan että on parempi tehdä juuri niin kuin käsketään. Istu vain orjapoju nyt ihan kiltisti hetki siinä. PAIKKA! ”, Auli komensi. En ollut uskoa korviani, mutta uskottava oli. Ja toteltava. Huomasin istuvani lähes ilkosillani vieraiden naisten jalkojen juuressa lattialla ja tottelevani, kun naiset komensivat minua kuin koiraa! Naiset tarkkailivat minua hetken, mutta itse en kyennyt henkisesti murtuneena katsekontaktiin vastaamaan. Naiset pukivat sitten housut ja puserot päällensä, ja siirtyivät ylimielisesti naureskellen keittiön pöytään aamiaiselle. Jäin istumaan paikalleni ja ihmettelin vieläkin tilannetta epäuskoisena.

Keittiöstä kuului hetken kuluttua vihellys. ” No niin sessu. Tänne näin, tse tse! RYÖMI!! ”, Tiina komensi kuuluvalla, sadistisen julmalla äänellä keittiön pöydästä. Tein työtä käskettyä ja konttasin vaaditulle paikalle naisten jalkojen juureen. Totaalinen nöyryytyksen tunne kulki kehoni läpi ja häpeän puna korvensi kasvoni syvänpunaisiksi. ” Siihen niin, kiltisti maaten ja mahallesi, sessu ”, sai Auli sanottua häijyn naurunsa seasta. Tein työtä käskettyä, ja makasin pian pöydän alla, nenä kiinni matossa ja kaksi jalkaparia selkäni päällä. Tunsin itseni todella pieneksi ja suorastaan osaksi lattiaa, ja nöyryytyksen tunnetta lisäsi se, etten nähnyt mitä yläpuolellani tapahtuu. Tyttöjen pizzansyönti kesti ikuisuuden. Sen ajan tasapainottelin itkuun purskahtamisen ja selittämättömän, voimakkaan kiiman välimaastossa. Sain osakseni verbaalista kiusaamista sekä huolettomia, kevyitä potkuja päähäni naurunpyrskähdyksillä ryyditettynä.

” Jaha, tulipas maha mukavasti täyteen. Tunnut pitävän naisten jaloista, joten saat nauttia ruokasi sen mukaan. Sinulle tarjoilemmekin varpaanvälinöyhtää. Käänny ympäri, orja! ” Tiina kivahti. Tein työtä käskettyä, ja jouduin nyt kohtaamaan kaksi valtiatartani silmästä silmään - minä lattialla selälläni maaten ja he minua ivallisesti alaspäin katsoen. ” Palvelit jo äsken Aulia kuten kunnon orjapojun kuuluukin, joten haluat nyt varmasti maistaa minunkin hikisiä varpaitani. Aamupesu on tekemättä ja takana ilta tanssia saappaat jalassa, joten maku on varmaan sinulle pikku runkkarille mieluinen ”. Tiinan kookas, leveä jalkapohja laskeutui hitaasti kasvojeni päälle, kuin esirippu joka laskeutuisi lopettamaan elämäni miehisenä miehenä. Seksikkäät, violetiksi lakatut varpaat puristautuivat nenäni ympärille emännän ottein.

Hengitin syvään Tiinan kirpeää jalkahikeä ja vavahtelin voimattomana. Henkinen tuska alkoi väistyä, ja aloin siirtyä yhä enemmän ja enemmän syntiseen ja sairaaseen, mutta niin hekumalliseen nautinnon maailmaan. ” Kieli ulos, KOIRA... NUOLE KUNNOLLA! Lurps, Lurps! ”, Tiina kähisi voitonriemuisena. Työnsin kieleni kiltisti ulos ja nuolin jalkapohjaa pitkin vedoin. ” Älä unohda varpaanvälejä, nekin nuollaan puhtaaksi! ”, säesti Auli ja painoi oman jalkapohjansa vasten kasvojani. Näihin punakyntisiin varpaisiin tein tuttavuutta jo hetkeä aiemmin, ja tervehdin jälleennäkemistä pitkin nuolaisuin.

” Löytyihän tällekin ressukalle käyttöä ”, nauroi Tiina. ” Kyllä, taisimme saada pitkäksi aikaa palvelijan meidän tyttöjen saunailtoihin. Mitähän muut sanovat kun seuraavassa saunaillassa onkin käytössä tällainen jalkarahi ja puhdistuspalvelu”, säesti Auli ja jatkoi: ” Orjapoju, äläpä laiskottele siellä alhaalla! En näe kieltäsi. Kantapäässäni on likaa, nuole se pois! ”

Nuo naiset näyttivät hetki hetkeltä enemmän jättiläisiltä, jotka polkevat minut maan rakoon, ja mikä hulluinta, nautin siitä! Tiinan katse oli ylimielinen ja jääkylmän pistävä, silmät juuri sellaiset rohkean ilkikuriset, joihin masokistin on helppo rakastua. Sama päti Auliinkin, jonka olemuksessa oli aimo annos todellista dominaa. Makasin lattialla selälläni ja nuolin silmittömästi noiden kahden aikuisen naisen paljaita jalkoja. Neljä kookasta naisen jalkapohjaa talloi naamaani, ja suorastaan sätkähtelin onnesta. Nöyryyttävinkään lausahdus ei saanut minua lopettamaan, päinvastoin himoni kasvoi solvaus solvaukselta. Kaksikymmentä kauniisti lakattua, mutta niin ihanan hikistä varvasta kipristelivät nenääni ja työntyivät suuhuni. En voinut saada tarpeekseni tuosta ihanasta hillosta, jota monituntinen tanssiminen hiostavissa bootseissa oli naisten varpaiden väleihin kerryttänyt. Nuolin ja nielin syvästi kiitollisena jokaisen lattialta jalkapohjiin tarttuneen leivänmurenen, joita nämä valtiattareni minulle armollisesti tarjoilivat. Olin menettänyt viimeisenkin kontrollin rippeen, eikä maailmassani ollut seuraavan puolen tunnin aikana mitään niin tärkeää kuin emäntieni miellyttäminen.

Ympyräni oli sulkeutunut. Olin palannut sinne mihin olen tiedostamattani aina kuulunut eli naisten jalkojen juureen.

4

4551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kärpänen

Tulin aivan kiimaiseksi tämän viestn luettuani. Lisää!

• odotellen

Kerrassaan ihana tarina, toivottavasti tulee äkkiä jatkoa

• Toeboy

Tuollaisen aamun kun kokisi kerran elämässään...

• Anonyymi

Hemmetti mikä onnen pekka

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      90
      6263
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3682
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3229
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      214
      2258
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1961
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      36
      1920
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1833
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      59
      1746
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1713
    10. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      20
      1697
    Aihe