Mikä sai sut...

Anonyymi

Ihastumaan kaivattuusi? Milloin ihastuit??

92

2765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei näitä jaksa hyvää yötä.

    • Anonyymi

      tänne ei kannata kertoa mitään, ei tule vastausta oikealta ja vaikka tuliskin niin homma ei etene täältä koskaan mihinkään. koko kesän sitä yhteyttä yrittänyt mutta ei siitä vaan tule mitään

      • Anonyymi

        Oisko parempi ja helpompi ottaa luuri käteen ja soittaa? Et täältä kautta yhteyden pito onnistu. Satoja tuhansia ihmisiä, sama kun etsit neulaa heinäsuovasta.


      • Anonyymi

        Aika itsestään selvää että ensinnäkin pitäisi täyttyä sellainen asia että ihastumasi henkilö kävisi suomi24 palstalla. Sitten hänen täytyisi löytää tämä osio ja vielä kolmanneksi ymmärtää että nimettömät ja täysin tunnistamattomat viestit on hänelle osoitettu. Sen jälkeen hän alkaisi ihmettelemään että kuka tämä henkilö on ja miksi hän on 5 vuotta kirjoittanut suomi24 palstalle eikä tullut puhumaan hänelle ja onko hänestä edes kumppaniksi koska ei saa suutaan auki vaan haaveilee päivät pitkät. Itse olen tehnyt rohkeasti asian selväksi seurauksella että on toiminut ja osassa on ollut huonompi vastaanotto ja kaikkea siltä väliltä. Voitte ikuisesti haaveilla tällä palstalla mutta nämä viestit ei tule koskaan johtamaan yhteydenottoon.


    • Anonyymi

      Töissä. Enkä edes tajua miten ja milloin se tapahtui. 😔

      • Anonyymi

        Sama, töissä ihastuin. Kävi jotenkin yllättäen, yhtäkkiä näin tämän ihmisen toisin silmin ja nyt en voi olla ajattelematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama, töissä ihastuin. Kävi jotenkin yllättäen, yhtäkkiä näin tämän ihmisen toisin silmin ja nyt en voi olla ajattelematta.

        Töissä minäkin. 2019


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä minäkin. 2019

        Mutta enää emme näe, paitsi ehkä unissamme toisinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä minäkin. 2019

        Milloin viimeksi näit hänet? Kaipaatko naista vai miestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta enää emme näe, paitsi ehkä unissamme toisinaan.

        Me näemme, tosin aika usein vain ruudun kautta, koska oon paljon etänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin viimeksi näit hänet? Kaipaatko naista vai miestä?

        Livenä viime viikolla. Ruudun kautta tällä viikolla. Hän on ihana mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta enää emme näe, paitsi ehkä unissamme toisinaan.

        Miksei nähdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei nähdä?

        Koska sokeuduin hänen kauneudestaan.


    • Anonyymi

      Nää on just parhaita.

    • Sadannen kerran, silmät ja se katse, josta ei saanut silmiään irti. Kaikki muu katosi ympäriltä. Ja se hymy, Aloin ajattelemaan häntä pakonomaisesti 247. Edelleenkin jo vuoden ajan...

    • Anonyymi

      Muutama viikko sitten ohitimme toisemme ensimmäisen ja ainoan kerran. Hänessä oli jotain sellaista mikä sai kaipaamaan lähelle. Ahdistaa kun en tiedä tunnistanko häntä enää jos uudestaan kohtaamme.

    • Anonyymi

      Mun juttu on jo peruskallioon kaiverrettu. Hän tietää jos tietää ja muilla ei ole väliä!

    • Anonyymi

      Mikä sai aloittajan tekemään tämän palstan aktivoinnin ?

    • Ihastuin hänen luonteeseen mutta ehkä kaikki oli vain työnpuolesta.😁
      Tuskin näen häntä enää.

    • Anonyymi

      Eiköhän hän itse tiedä miten hiljalleen aloitti leikin.

    • Anonyymi

      Vuonna 2016

    • Anonyymi

      Kerran katsot silmiin. Sä tiedät mitä mä, mä tiedän mitä sä. Aika erikoista.

    • Anonyymi

      Jokin hänessä vaan oli...kevättalvella ja vieläkin mielessä pyörii vaikken sittemmin häntä ole nähnytkään ja tuskin näenkään enää. Mikä lie haavekuva.

    • Anonyymi

      2021. No end in sight. ♾️

    • Anonyymi

      kunnollinen hyvä isä vahvat käsivarret

    • Anonyymi

      2016 maailman ihanimpaan naiseen.

      • Anonyymi

        Annatko jotain vinkkiä naisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annatko jotain vinkkiä naisesta?

        Sininen


    • Anonyymi

      Tuli töihin samaan työpaikkaan. Siitä on jo aikaa.

      • Anonyymi

        Tää ja samana keväänä vuonna tulimme, ihana olet!


    • Anonyymi

      Poimin jonosta, kevättalvella 22.

    • Anonyymi

      Mitä väliä? Olen joka tapauksessa liian arka, en uskalla avata sydäntäni koskaan. Tyhmä olen. Kauniita unia naiselle.

      • Anonyymi

        Kauniita unia.


      • Anonyymi

        Et ole tyhmä, olet ihana. Kyllä se sun sydänkin vielä joku päivä aukeaa, tiedän sen.


    • Anonyymi

      Ei enää väliä, kun ei ole vastakaikua.

      • Anonyymi

        Kerro miksi ei ole vastakaikua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro miksi ei ole vastakaikua

        Jos toinen ei kiinnostu, niin sitten se ei kiinnostu. Asian kanssa pitää vaan oppia elämään.


    • Anonyymi

      Kaikki kympit kivassa paketissa. Aika lähellä.
      No, aina ei voi voittaa jackpot:tia.
      Näin se menee.

      • Anonyymi

        Mitä pidät kymppeinä? Kivassa paketissa as in what? Miehelle? Naiselle?


    • Anonyymi

      Kesällä 1972 kalliolla kukkulalla. En osaa eritellä mikä eniten ihastutti, kokonaisuus - kikkura ruskea tukka.

    • Anonyymi

      Töissä, reilu muutama viikko sitten, aluks edes häntä huomannut, viimeisinä päivinä meistä tuli kokoajan lähempiä, sitä ei voi edes sanoin kuvailla, mitä tapahtui..tiesin, että hän lähtee pois, nyt mä suren sitä :(((
      Pers..ku v**t**, vaikka mä tiedänkin, et hän tulee takaisin. Tänää tuli kyynel silmään, kun häntä mietin.

      • Anonyymi

        Kyllä se siitä m, rohkeasti vaan leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se siitä m, rohkeasti vaan leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä.

        Kiitos! No mutta katotaanpa muutama viikko hän palaa hetkeks, sit en anna periksi. Nyt on vähän nii kui pakko.
        Ei ihan jäätävästi oo muita mahdollisuuksia. Tai olis, mutta tuolla tuntemisella ei vielä.


    • Anonyymi

      Kun tapasin hänet ensimmäistä kertaa, sanoin itselleni "älä vain ihastu häneen". Olin juuri toipumassa pari vuotta kestäneestä vaikeasta ajasta, sen jälkeen kun sain tietää että puolisollani oli ollut työkaverinsa kanssa juttua. Kun näin hänet ajattelin "en jaksa enää yhtään draamaa tähän liittoon". Hän kiinnitti tietysti aluksi huomioni häikäisevällä ulkonäöllään ja sittemmin toki muutenkin. Ihailen hänen antautumistaan ja intohimoista suhtautumistaan työhönsä, hänestä huokuvaa herkkyyttä. Hän vaikuttaa samaan aikaan epävarmalta ja ujolta mutta toisaalta oman arvon tuntoiselta ja rohkeasti oman tiensä kulkijalta. Hän on huumorintajuinen ja arvoiltaan lähellä omiani. Ensimmäisen puoli vuotta onnistuin päätöksessäni niin hyvin, että suorastaan onnittelin itseäni, pystyin tarkkailemaan häntä täysin objektiivisesti ilman että olisin tuntenut mitään häntä kohtaan. Hän on yksi kauneimmista tapaamistani ihmisistä, sellainen jossa ns silmä lepää. Hän ei siis kuitenkaan aiheuttanut sydämen tykytyksiä tai vallannut ajatuksiani. Sitten hän Huomasi minut. Alkoi kohdistaa sanansa minulle, ja pitää samalla pitkää katsekontaktia. Kaikki suojamuurini murenivat muutamassa kuukaudessa. En tiedä mikä sai hänessä aikaan tuon muutoksen, mutta luulen että hän huomasi minut sen teeman puitteissa, jonka yhteydessä näemme, en usko hänen niinkään ihastuneen minuun, ainakaan silloin. Sen jälkeen, nyt parin vuoden ajan olen ollut ns. löysässä hirressä. Yritän pyristellä irti hänestä, ja samaan aikaan mietin voiko oma liittoni enää koskaan toimia. Luulen että hänellä on tunteita myös minua kohtaan, mutta hän on myös naimisissa, ja vaikuttaa siltä että hänen liittonsa on onnellinen, enkä halua tulla siihen väliin. Voisin helposti katkaista kontaktin häneen, mutta tuo meitä yhdistävä asia on minulle todella tärkeä, suorastaan henkireikä, joten sekin tuntuu vaikealta. Tämä on niin arka luonteinen asia että en voi puhua siitä kenenkään kanssa. Siksi aina aika ajoin avaudun tänne, kai jollakin tavoin jaettu tuska helpottaa, olkoon se sitten anonyyminä netissä.

      • Anonyymi

        Oletteko olleet tuon asian tiimoilta tekemisissä koska viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko olleet tuon asian tiimoilta tekemisissä koska viimeksi?

        Muutama päivä sitten


    • Anonyymi

      Ensimmäisen kerran yli 10 vuotta sitten, mutta ihastun häneen aina uudestaan jostain syystä. Vaikka ei edes nähdä. Olen nääs kehitellyt hänestä sellaisen kivan pikkupakkomielteen itselleni jonka pidän kuitenkin ihan tahdonvoimalla aisoissa.

      • Anonyymi

        Sano muuta. Sama tilanne.


      • Anonyymi

        Mullakin vähän sama tilanne. Tai no poikkeuksena se etten silloin 10 vuotta sitten ollut kiinnostunut. Kiinnostus on tullut myöhemmin. En vaan saa häntä pois päästäni. Luulen, että jotain jäi keskeneräiseksi ja se pitäisi saada päätökseen. Edes se yksi yö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin vähän sama tilanne. Tai no poikkeuksena se etten silloin 10 vuotta sitten ollut kiinnostunut. Kiinnostus on tullut myöhemmin. En vaan saa häntä pois päästäni. Luulen, että jotain jäi keskeneräiseksi ja se pitäisi saada päätökseen. Edes se yksi yö.

        Kuulostaa tutulle, mutta mulla ei ole tollaisia aikoja.
        Sillä se lähtee, mutta sekin pitää olla molemminpuolinen halu, muutenhan sitä ei voi toteuttaa, sitten ei auta, kui muilla toteuttaa😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tutulle, mutta mulla ei ole tollaisia aikoja.
        Sillä se lähtee, mutta sekin pitää olla molemminpuolinen halu, muutenhan sitä ei voi toteuttaa, sitten ei auta, kui muilla toteuttaa😅

        Mutta kun ei hälyyy toteuttaa muilla. 😭Nyyhk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun ei hälyyy toteuttaa muilla. 😭Nyyhk

        Miten nii ei oo? Antaa mennä vaan, tiiä kuule, vaikka sen jälkeen ei tarvi miettiä sitä toista enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nii ei oo? Antaa mennä vaan, tiiä kuule, vaikka sen jälkeen ei tarvi miettiä sitä toista enää.

        Onko pakko? Ja sitäpaitsi sek si on kovin pinnallista, jos vain sen takia jostain tykkää. Ja toisaalta jos hyvän sek sin takia unohtaa sen toisen, niin ei se kovin kummoisia tunteita sitten todellisuudessa varmaan herätäkään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pakko? Ja sitäpaitsi sek si on kovin pinnallista, jos vain sen takia jostain tykkää. Ja toisaalta jos hyvän sek sin takia unohtaa sen toisen, niin ei se kovin kummoisia tunteita sitten todellisuudessa varmaan herätäkään..

        Tämäkin totta, mutta voi käydä niin, että hyvän seksin jälkeen tulee tunteita, joka auttaa unohtaan toisen.. suosittelen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin totta, mutta voi käydä niin, että hyvän seksin jälkeen tulee tunteita, joka auttaa unohtaan toisen.. suosittelen!

        Ei sinun minulle tarvitse mitään suositella, kun ei näytä toimivan sinullakaan.


      • Anonyymi

        Sanoppa muuta. On paljonkin yli 10v. Meinaan 20v. jo. Ei se tunne lähde kulumallakaan vaikka seisoisin päälläni. Sitten kun en edes ole miettinyt pitkään aikaan todellakaan niin eiköhän mun unissa tavata jos jonkilaisissa tilanteissa ja paikoissa. Huh huh. Onko se pakkomielle vai mikä helkatti, kun ei lähde siis mihinkään muistot/tunteet/hetket...


    • Anonyymi

      Rakastuin naiseen töissä keväällä 2020 . Ihana ja just mulle sopiva. Puss!

      • Anonyymi

        Oletteko yhdessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko yhdessä?

        Ei valitettavasti, koska en saanut vastakaikua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei valitettavasti, koska en saanut vastakaikua.

        Näin kävi täälläkin mutta kohteena mies ja mun ei pitänyt😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kävi täälläkin mutta kohteena mies ja mun ei pitänyt😔

        Annas kun arvaan, tuijottelit ja hymyilit vaan miehelle, toivoen että se tulis juttelemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annas kun arvaan, tuijottelit ja hymyilit vaan miehelle, toivoen että se tulis juttelemaan?

        Minua kiinnostaa ihmises enemmäm sisäiset asiat, että en. Hitaasti tuli osaksi elämääni ja leikki tunteillani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa ihmises enemmäm sisäiset asiat, että en. Hitaasti tuli osaksi elämääni ja leikki tunteillani.

        Eikä leikkinyt, höh!


    • Anonyymi

      Olin kännissä bileissä ja menin juttelemaan. Juttuseura olikin laadukasta.

    • Anonyymi

      Siitä on aika kauan kun olen ollut ihastunut. Muutamasta olen kiinnostunut, aika näyttää mitä tulee tapahtumaan. Mitään pakkoa ei ole ketään saada.

      • Anonyymi

        Toi on muuten ihana olotila ja ikääntyminenkin siihen vaikuttaa eli ei oo niin vahvasti ihastunut kehenkään, ei hötkyile ja antaa muiden tehdä aloitteet ja ite voi sit niistä kiinnostuneista sitä myöden enempi kiinnostua ja tuntea sit enempi. Just noin.


    • Anonyymi

      Ihastuminen ei tapahtunut heti vaan vähitellen ja tunne on vain vahvistunut keväästä lähtien. Huomasin, että tuossa olisi mahtava tyyppi aivan silmieni alla. Olemme lähes päivittäin jollain tasolla tekemisissä.

      En ihastu kovin helposti ja siksi tämä tunne tuntuu jopa pelottavalta. Meissä on niin paljon samaa vaikka erojakin on.

    • Persoona ja se sisäinen kauneus ja sydämellisyys minkä näin hänessä. Hän on hyvä ihminen ja nainen, jota ei ole osattu aina mielestäni arvostaa tarpeeksi. Se on väärin.

    • Anonyymi

      Kukapa ei ihastuisi nuoreen ja niin komeaan mieheen.

    • Anonyymi

      Ihastuin 2021 keväällä, työpaikalla. Hän on komea ja älykäs. Näen hänessä paljon itseäni, hänen mielipiteissä ja huumorissa. On paljon esteitä, ettei meistä ehkä koskaan tule mitään. Haaveilen kuitenkin. Näemme päivittäin töissä, emme kuitenkaan ole kovin paljon tekemisissä.

    • Anonyymi

      Esiteinit täällä aloituksia tekee. Menkää äidin ja iskän kanssa juttelemaan ja pohdiskelemaan ihastuksianne.

    • Anonyymi

      Lämmin ja hauska persoona :) Samankaltaisuus, kemia :) Kaunis ja seksikäs nainen ;)

      • Anonyymi

        Olet kuuma. Haluan että tiedät.


    • Anonyymi

      Viime syksynä. Hän on upea mies, enkä puhu nyt ulkonäöstä. Tajusin hyvin nopeasti, että hän on erityinen. Vaikea selittää, mutta en ole koskaan tavannut sellaista ihmistä, yhtä älykästä ja rakastettavaa. Ulkonäkökin on tietenkin mieleeni. Turha sitä täällä on sen kummemmin selittää.

      • Anonyymi

        Kaikkea hyvää sulle.


    • Anonyymi

      2020 heti kohdatessa, ihana ihminen joka osasi kuunnella.

    • Anonyymi

      Hän kysyi.

    • Jokin kummallinen yhteys.

    • Anonyymi

      Oli niin hyvä sängyssä ja otti todella taidokkaasti nieluun joten en voinut sanoa ei.

    • Anonyymi

      Se olemus, sitä voisi halata ja suudella mielinmäärin.♥️

    • Anonyymi

      Hymy käytävällä ohimennen missä olin harjoittelemassa. 2017.

    • Anonyymi

      Kukaa oo mihinkää tai kehenkää ihastunut, saati että olis rakastunut. Välit viilnee vielä nopeemmin kui luulittekaa, tyhjyys ja yksin olo tulee olemaa ainoot ystävämme...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Viikonloppuna

      • Anonyymi

        Kerro lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää?

        No kerro sä?


    • Anonyymi

      Olin 11 vuotias koulussa se tapahtui siitä on aikaa yli kolmekymmentä vuotta. Se tyttö näytti vaan mukavalta ja katsoi niin kauniisti sanoikin jotain. Kiinnostavia nämä tiede uutiset näistä rakkausasioista jostain kemikaaleista se johtuu. En koskaan tutustunut siihen tyttöön paremmin mutta aina vaan muistan sen.

    • Mielenkiintoisempi kysymys olisi, koska kaivattusi meinaa ihastua sinuun? :)

      Milloin se tapahtuu?

    • Anonyymi

      12 vuotta sitten muuta en muista

    • Anonyymi

      Töissä. En tiedä miten siinä niin kävi. 😥

    • Anonyymi

      No se oli varmaan se yksi niistä kerroista kun olin hänen luonaan, siinä oli jotain erilaista sillä kerralla, ja hänkin varmaan tunsi sen. Tuosta on vuosia.

    • Anonyymi

      Vähitellen alkaen noin 2017 harrastusten parissa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      132
      2895
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      463
      2011
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      127
      1923
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      37
      1728
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1569
    6. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      102
      1540
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      370
      1483
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      208
      1259
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1179
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1116
    Aihe