Kehitysvamma vai ADHD raivokohtaus?

Pahin mahdollinen raivokohtaus jos muut ihmiset huutaa niin olen ottanut leikkuu veitsen ja uhannut tappaa ja raivokohtaus jutun jälkeen menen omaan kuplaan tuijotan yhtä kohtaa ja hypistelen puseroa.

Äitini sanoo että älyllisesti kehitysvamman saaneilla ei ole tuollaista raivokohtaus juttua. Olisi kiva tietää onko kukaan älyllisen kehitysvamman saaneena saanut ihmisten huudon takia tämän tyylistä raivokohtaus juttua.

Yksi älyllisen kehitysvamman saanut tuttu väitti että on nähnyt kun joku jolla on ADHD ja Asperger sellainen raivokohtaus josta kirjoitin.

Ja Messenger kautta yksi Aaro jolla ADHD ja Asperger kysyin millainen sen pahin raivokohtaus on sano että laittanut leikkuu veitsen kaulalle ja uhannut saksilla.
Ja yhtäkkiä totesi ääni viestissä että mitä ääni viestejä on laitettu ADHD selkeä.

Ja olen alkanut miettiä miten kostan kehitysvamma ohjaajien selän takana sellaiselle asiakkaalle joka kieltää käyttämästä kehitysvamma sanaa minua Ohjaajille en koskaan kosta koska syy ei ole ohjaajilla vaan niissä älyllisesti kehitysvamman saaneissa jotka eivät hyväksy Kehitysvamma sanaa.

Sellaisten asiakkaiden kanssa en halua koskaan asua samassa ryhmässä tai myrkytän tai tapan ne työmatkalla työkeskus paikkaan koska Adhd takia olen oppinut roolileikit jonka ansiosta olen osannut peittää vaikean Adhd josta kirjoitettu ADHD suhteen ne Kehitysvamma puolella ohjaajat kyllä huomaa vaikean ADHD jotka opiskelevat nepsy jutut.
Mutta ne eivät jotka opiskelevat Kehitysvamma alaa pelkästään.

Esimerkiksi yks sijainen joka tuli sano olen vaikea Adhd huomaa heti.

Sano se jos kehitysvammma puolella ohjaajat eivät tiedä mitä on vaikea Adhd tekee silloin ongelmat, mutta jos on työntekijä joka tietää vaikean ADHD se osaa työssä keinot jos ja löytää oikean lääkitys jutun, mutta Etevan Kehitysvamma poliklinikka puolella hylkäsi palvelu pyynnön ja terveyskeskus Kehitysvamma lääkäri eivät voi tehdä lääke muutoksia, koska ADHD lääkitys ei auta.

Eteva kuntayhtymä vaatii asiakkuuden lopetusta koska ohjaajien mielestä olen Kehitysvamma puolella muille asiakkaille hengen suhteen vaaraksi.
Ja nyt luin oma kanta sivuilta saman.
Voiko vammaissosiaali työntekijä pyytää minun selän takana Kehitysvamma lääkäriä kirjoittaa minun terveys tietoihin ilman lupaa jos olen muille asiakkaille Kehitysvamma puolella vaaraksi.
Onko Kehitysvamma puolella missään sellainen yksikkö jossa ovet on kuin vankilassa jossa ei pääse esim ryhmä koti tiloihin yksin.

Ja mitä olen lukenut Kehitysvamma tahojen kirjoitusta ne joilla on vaikea ADHD on haasteellinen asiakas ryhmä Kehitysvammaisten puolella mutta silti Kehitysvamma puolella tulee olla asiakkaana valtion rahoista halvemmaksi kuin että me joutuisimme vankilaan.

Ja jos ADHD suhteen on todettu narsisti persoonallisuus häiriöt niin onko minulla teidän mielestä oikein sijoittaa vaikean Adhd asiakkaita niiden kanssa samaan ryhmään joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma vahvin jos on todettu että ADHD ihmiset ovat älyllisen kehitysvamman saaneena vaikea asiakas ryhmä niihin verrattuna joilla on pelkkä älyllinen kehitysvamma diagnoosi.

Mielestäni meidät joilla on Adhd lisänä Kehitysvamma meitä ei laittaa missään nimessä niiden kanssa samaan ryhmään jos toisella on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ja ei ADHD liitännäinen diagnoosi ole

1

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ammu itseäsi kuminauhalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe