Itsellä julkinen avustaja ajamassa asiaa kuinkahan kauan menee käsittelyssä saakohan edes väliaikaista päätöstä maksuun näillä. Näkymin kela. Maksaa minimin vai pitääkö odottaa kuukausia isä vetkuttelemalla vetkuttaa tulotietojen viemistä yms nyt mennyt 3viikkoa kohta on varmasti saanut laput itselleen mistä lapselle elatusta jos isä on tälläinen välinpitämätön huolehtimaan elatuksesta itsellä todettu 100e elatuskyky kuukaudessa 3 lasta
Elatusmaksu käräjät
8
188
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole oikeutettu lastesi huoltoon ja asumaan lasten kanssa varattomana. Sovi isän kanssa 0€/ kk elatusavusta, ja isä saa Kelalta elatustukea asuessaan lasten kanssa. Suomessa ei ole mitään minimiä- "minimi" on 0€/kk/ lapsi. Itse olet välinpitämätön huolehtimaan yhteisten lastenne edusta.
- Anonyymi
Haista sinä jo pitkä älykkyys osamääräsi täysi nolla näyttää olevan
- Anonyymi
Ei ole todettu 100€ elätuskykyä kuukaudessa , kun ei ole annettu tuomioistuimen ratkaisua
- Anonyymi
Näitä isiä on valitettavasti aika paljon , heillä ei ole oikeaa tunnetta lapsiaan kohtaan ,muuta kun että sattunut tekemään niitä .
Sitten he vielä luulevat että elatusmaksut menevät äidin tarkoituksiin,joten 100 euroa ei riitä minnekään lasten elatuksesta .
Nähnyt aika läheltä eräänkin isän joka ei ymmärtänyt mitä elatusmaksut maksaminen tarkoittaa , ja nyt kun hänen lapsensa ovat aikuisia , niin ei isä kuulu heidän ystäväpiiriinsä , ja miksi kuuluisikaan kun ei ollut vastuuta kantava isä koskaan . Ja hän ei edes ymmärrä minkä työn äiti on tehnyt elämässään kun on kasvattanut itse lapsensa
Joten tälläiset isät voi jättää omaan arvoonsa jotka eivät ole lapsistaan välittäneet .- Anonyymi
Näitä äitejä on valitettavasti aika paljon , heillä ei ole oikeaa tunnetta lapsiaan kohtaan ,muuta kun että sattunut tekemään niitä .
Sitten he vielä luulevat että elatusmaksut menevät isän tarkoituksiin,joten 100 euroa ei riitä minnekään lasten elatuksesta .
Nähnyt aika läheltä eräänkin vieraannuttaja äidin, joka ei ymmärtänyt mitä elatusmaksut maksaminen tarkoittaa , ja nyt kun hänen lapsensa ovat aikuisia , niin ei äiti kuulu heidän ystäväpiiriinsä , ja miksi kuuluisikaan kun ei ollut vastuuta kantava äiti koskaan . Ja hän ei edes ymmärrä minkä työn isä on tehnyt elämässään kun on kasvattanut itse lapsensa
Joten tälläiset vieraannuttaja äidit voi jättää omaan arvoonsa jotka eivät ole lapsistaan välittäneet . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä äitejä on valitettavasti aika paljon , heillä ei ole oikeaa tunnetta lapsiaan kohtaan ,muuta kun että sattunut tekemään niitä .
Sitten he vielä luulevat että elatusmaksut menevät isän tarkoituksiin,joten 100 euroa ei riitä minnekään lasten elatuksesta .
Nähnyt aika läheltä eräänkin vieraannuttaja äidin, joka ei ymmärtänyt mitä elatusmaksut maksaminen tarkoittaa , ja nyt kun hänen lapsensa ovat aikuisia , niin ei äiti kuulu heidän ystäväpiiriinsä , ja miksi kuuluisikaan kun ei ollut vastuuta kantava äiti koskaan . Ja hän ei edes ymmärrä minkä työn isä on tehnyt elämässään kun on kasvattanut itse lapsensa
Joten tälläiset vieraannuttaja äidit voi jättää omaan arvoonsa jotka eivät ole lapsistaan välittäneet .Et taida sinä tietää mistään mitään parempi pitää se läpi kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida sinä tietää mistään mitään parempi pitää se läpi kiinni
Itse et tiedä mistään mitään parempi pitää se turpa kiinni..
- Anonyymi
Asiat selveni saan kelan rahat sekä takautuvat tänne kun kirjoittaa kaikki jälkeenjääneet vastailee toki ekana yllättävää
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423