Elatusmaksu käräjät

Anonyymi

Itsellä julkinen avustaja ajamassa asiaa kuinkahan kauan menee käsittelyssä saakohan edes väliaikaista päätöstä maksuun näillä. Näkymin kela. Maksaa minimin vai pitääkö odottaa kuukausia isä vetkuttelemalla vetkuttaa tulotietojen viemistä yms nyt mennyt 3viikkoa kohta on varmasti saanut laput itselleen mistä lapselle elatusta jos isä on tälläinen välinpitämätön huolehtimaan elatuksesta itsellä todettu 100e elatuskyky kuukaudessa 3 lasta

8

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole oikeutettu lastesi huoltoon ja asumaan lasten kanssa varattomana. Sovi isän kanssa 0€/ kk elatusavusta, ja isä saa Kelalta elatustukea asuessaan lasten kanssa. Suomessa ei ole mitään minimiä- "minimi" on 0€/kk/ lapsi. Itse olet välinpitämätön huolehtimaan yhteisten lastenne edusta.

      • Anonyymi

        Haista sinä jo pitkä älykkyys osamääräsi täysi nolla näyttää olevan


    • Anonyymi

      Ei ole todettu 100€ elätuskykyä kuukaudessa , kun ei ole annettu tuomioistuimen ratkaisua

    • Anonyymi

      Näitä isiä on valitettavasti aika paljon , heillä ei ole oikeaa tunnetta lapsiaan kohtaan ,muuta kun että sattunut tekemään niitä .
      Sitten he vielä luulevat että elatusmaksut menevät äidin tarkoituksiin,joten 100 euroa ei riitä minnekään lasten elatuksesta .
      Nähnyt aika läheltä eräänkin isän joka ei ymmärtänyt mitä elatusmaksut maksaminen tarkoittaa , ja nyt kun hänen lapsensa ovat aikuisia , niin ei isä kuulu heidän ystäväpiiriinsä , ja miksi kuuluisikaan kun ei ollut vastuuta kantava isä koskaan . Ja hän ei edes ymmärrä minkä työn äiti on tehnyt elämässään kun on kasvattanut itse lapsensa
      Joten tälläiset isät voi jättää omaan arvoonsa jotka eivät ole lapsistaan välittäneet .

      • Anonyymi

        Näitä äitejä on valitettavasti aika paljon , heillä ei ole oikeaa tunnetta lapsiaan kohtaan ,muuta kun että sattunut tekemään niitä .
        Sitten he vielä luulevat että elatusmaksut menevät isän tarkoituksiin,joten 100 euroa ei riitä minnekään lasten elatuksesta .
        Nähnyt aika läheltä eräänkin vieraannuttaja äidin, joka ei ymmärtänyt mitä elatusmaksut maksaminen tarkoittaa , ja nyt kun hänen lapsensa ovat aikuisia , niin ei äiti kuulu heidän ystäväpiiriinsä , ja miksi kuuluisikaan kun ei ollut vastuuta kantava äiti koskaan . Ja hän ei edes ymmärrä minkä työn isä on tehnyt elämässään kun on kasvattanut itse lapsensa
        Joten tälläiset vieraannuttaja äidit voi jättää omaan arvoonsa jotka eivät ole lapsistaan välittäneet .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä äitejä on valitettavasti aika paljon , heillä ei ole oikeaa tunnetta lapsiaan kohtaan ,muuta kun että sattunut tekemään niitä .
        Sitten he vielä luulevat että elatusmaksut menevät isän tarkoituksiin,joten 100 euroa ei riitä minnekään lasten elatuksesta .
        Nähnyt aika läheltä eräänkin vieraannuttaja äidin, joka ei ymmärtänyt mitä elatusmaksut maksaminen tarkoittaa , ja nyt kun hänen lapsensa ovat aikuisia , niin ei äiti kuulu heidän ystäväpiiriinsä , ja miksi kuuluisikaan kun ei ollut vastuuta kantava äiti koskaan . Ja hän ei edes ymmärrä minkä työn isä on tehnyt elämässään kun on kasvattanut itse lapsensa
        Joten tälläiset vieraannuttaja äidit voi jättää omaan arvoonsa jotka eivät ole lapsistaan välittäneet .

        Et taida sinä tietää mistään mitään parempi pitää se läpi kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida sinä tietää mistään mitään parempi pitää se läpi kiinni

        Itse et tiedä mistään mitään parempi pitää se turpa kiinni..


    • Anonyymi

      Asiat selveni saan kelan rahat sekä takautuvat tänne kun kirjoittaa kaikki jälkeenjääneet vastailee toki ekana yllättävää

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe