Toyotan uusi Corolla Cross...
https://www.is.fi/autot/art-2000009022563.html
Seuraava myyntihitti?
14
160
Vastaukset
- Anonyymi
Taas Toyotalta automalli joka menee Top kymppiin.
Toyota johtaakin suvereenisti myyntitilastoja koska on laadukas. - Anonyymi
On se ainakin hienomman näköinen kuin Hondan saman kokoluokan ZR-V. Siinä missä uusi HR-V on upea, tuo Corolla Crossin kilpailija on kyllä varsinainen pullukka.
https://tekniikanmaailma.fi/honda-esitteli-hr-vta-pykalaa-pienemman-zr-vn-joka-saapuu-myos-suomeen-ensi-kevaana/ - Anonyymi
Toyota taitaakin olla ainoa valmistaja, joka enää tuo uusia bensa-automalleja katoaville markkinoille. Muut ovat jo siirtäneet pääpainon ladattaviin, ja lopettaneet uusien polttisten lanseeramisen.
- Anonyymi
Tuo Toyotan uusi malli on vain pois toisista Toyotan malleista, samat hölmöt niitä kuitenkin vain ostaa.
VW AG myy kuitenkin huimasti enemmän kun osapulakin on helpottanut. - Anonyymi
VW on kyllä viimeinen kikotin, mitä meidän talouteen tuodaan, ei millään pahalla.
- Anonyymi
Kankea jousitus nypyttää newyorkin kaduilla ja suomessa pompottaa!😬😬
- Anonyymi
Sellaisia ne kovan jousituksen omaavat konsernin kikottimet ovat. Ilmankos eivät kelpaakaan mukavuutta arvostaville Amerikkalaisille! 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia ne kovan jousituksen omaavat konsernin kikottimet ovat. Ilmankos eivät kelpaakaan mukavuutta arvostaville Amerikkalaisille! 😄
Masokisti Saksalaisille kuitenkin....🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Masokisti Saksalaisille kuitenkin....🤪
On uusi myynti hitti jossa EI PYÖRÄT KESTÄ KIINNI AJAJESSA.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- Anonyymi
Tilauskirjat jo pullistelevat.
- Anonyymi
Saadaan Suomeen aitoa Etelä-Afrikan Tojolaatua!
- Anonyymi
Jokohan se viimeinenkin Toyotan farmari kuopataan sitten tämän myötä...
- Anonyymi
Toiota jos et muuta saa. Kunnon auto on MESE. Tv. Mese miäs
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419