Kaikki myyty dna, hitti simpukka.
Nokia 2660 Flip
12
5161
Vastaukset
- Anonyymi
Asiallinen peli varmaan. Soittamiseen ja viestittelyyn ynnä radion kuunteluun kai lähinnä suunniteltu. Eli siis voisi sanoa, että senioripuhelin isolla ässällä. Wi-Fiä ja hotspottia ei ole (?) kuten aiemmassa 2760:ssa.
- Anonyymi
Kyllä varmaan senioripuhelin,käyttöohjeet perseestä,ei mitään järkeä.
- Anonyymi
Erittäin hyvä puhelin isot näppäimet osuu näppäimeen varmasti vaikka kuinka käsi vapisee Muutkin ominaisuudet kiitettäviä
- Anonyymi
Kunnon käyttöohjeet täytyisi olla, doroon verrattuna tökerö käyttää ja mistäs saat kunnon ohjeet kun ei ole laitteen mukana eikä löydy netistäkään
- Anonyymi
Jaa kyllä minä ne netistä löysin ihan suomeksi alle 20 sekunnissa..
- Anonyymi
Käyttöohjeet niin yksinkertaiset, että empä saa puhelintani pelaamaan muuten kuin hankkimalla toisen merkin puhelimen. Ainakin ikäihmisten syytä kiertää kapine kaukaa
- Anonyymi
"Puoliälypuhelimet" ovat hankalampia kuin ne oikeat peruspuhelimet ilmman mitään älyä..
- Anonyymi
Miten saa äänityksen pysäytettyä ja nollattua. Kyllä on vaikeaselkoinen 'senioripuhelin', älypuhelimet helpompia käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Puoliälypuhelimet" ovat hankalampia kuin ne oikeat peruspuhelimet ilmman mitään älyä..
Netinohjeista ei apua,aivan ylimalkaiset,toimintoja mitä ei edes kaupan viisaat löytäneet.Muka senioripuhelin,mistähän jätteistä lie kasattu,pitäis lailla kieltää myynti.Volumisäätö ja sosnappi osuu aina sormeen kun vastaa tai yrittää soittaa,seuraus hätäpuhelu,ääni pois. Järjetöntä sijoittaa ko.napit moiseen paikkaan.Hyi helvetti nokia 2660 flip.
- Anonyymi
Nuoretkin käyttää kun haluaa päästä älykännykkä- ja someriippuvuudesta eroon, juuri oli lehdessä juttu.
- Anonyymi
Ko.puh 2660 ihan perseestä,älyvapaa logiikka,ei kunnon käyttöohjeita,saa vedellä hatusta.Parasta kun myyjä sanoi ettei palautusoikeutta,on kuulemma kuin alusasu,intiimi.Kiertäkää ko.puh kaukaa,viimeinen nokialainen johon paskaan käteni pistän.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä. Vastapuolelle soittaessa pätkii. Helposti lähtee hätäpuhelin soittamaan jos "väärin" ottaa puhelimesta kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091