Piristystä..

Anonyymi

Joku femme nainen voisi tulla piristämään mua:)

28

725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä olis kaunis ja sporttinen femme💋

    • Anonyymi

      No hei. Laitappa pijan osoitetta akkunaan, viimenen linjapiili mennee kaapuntii puol kaheksan.
      Tunnistat minut rusehtavasta navettamekosta ja haesaappaista. Oes mukava soppailla yhesä on niin virttyneet nää liivit, jos löyvettäis uuvet samalla reissulla. Evväistä ei tartte huolehtia otan limpun ja tuoretta maetoo mukkaan. Rakkain terveisin
      LYYTI.

      • Anonyymi

        Löytyykö navettamekon alta pulleat tissit? 😉


      • Anonyymi

        Haettooko, jos oon jo 60v,mutta sanotaan että ikä on vuan numeroeta😉no sporttinen olen kuitennii. Pitäis vielä liukuvoijetta ostoo.
        Terveisin.
        Elli


    • Anonyymi

      Ja munkin sais sporttinen, sosiaalinen femme piristää. Mieluusti hiukan mua nuorempi. Itse reilu 50v, liikunnallinen ja aktiivinen nainen. Ei prinsessa, muttei mikään äijämäinenkään..

      • Anonyymi

        Sori, mutta pidän enemmän oman ikäisistä femmeistä eli 25-35v. Ei pahalla


      • Anonyymi

        No hei vaan. Oonhan miekii jonkun Sorttinen ja päälle viijenkymmenen.
        Hyvin mahutaan samaan porukkaan.
        On ollukkin vähän yksinäistä kun velimieskin kuoli jo ajat sitten. Impi on kyllä käyny mutta hälläkin on jalat menny huonoksi, potkukelekalla pääsee jotenki vaa kesällä on ollut huonoa sekkii. Maitokuski on nuorempana sanonu "maetolavan rinsessaksi", jos se ei isommin haittaa?
        Rakkain terveisin.
        LYYTI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hei vaan. Oonhan miekii jonkun Sorttinen ja päälle viijenkymmenen.
        Hyvin mahutaan samaan porukkaan.
        On ollukkin vähän yksinäistä kun velimieskin kuoli jo ajat sitten. Impi on kyllä käyny mutta hälläkin on jalat menny huonoksi, potkukelekalla pääsee jotenki vaa kesällä on ollut huonoa sekkii. Maitokuski on nuorempana sanonu "maetolavan rinsessaksi", jos se ei isommin haittaa?
        Rakkain terveisin.
        LYYTI.

        Pitäskö muuten tilto ottoo mukkaan? Voesin matkalla ostoo kahvi pulloo. Eikun kohta hyppeen linjuriin.
        T. Elli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäskö muuten tilto ottoo mukkaan? Voesin matkalla ostoo kahvi pulloo. Eikun kohta hyppeen linjuriin.
        T. Elli

        Hei vaan. Joensuun Ellikkii on vauhissa. Kysy vaan naapurin Tiltoa mukkaan hyvää se hänellekin tekkee, lähtee ihmisten ilmoille tuulettumaan!
        T. LYYTI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori, mutta pidän enemmän oman ikäisistä femmeistä eli 25-35v. Ei pahalla

        No sittenhän meidän välillä ei kysyntä ja tarjonta kohtaa. Eikä siinä mitään. Etsitään tahoillamme sitä sopivaa ja sopivan ikäistä. En minäkään nyt ihan nuorta ottaisi, minimissään 40 pinnassa saisi ikää olla. Mutta ei minua paljon vanhempikaan tuli kyseeseen, eli kohtuullisesti nuorempi tai nuorekas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sittenhän meidän välillä ei kysyntä ja tarjonta kohtaa. Eikä siinä mitään. Etsitään tahoillamme sitä sopivaa ja sopivan ikäistä. En minäkään nyt ihan nuorta ottaisi, minimissään 40 pinnassa saisi ikää olla. Mutta ei minua paljon vanhempikaan tuli kyseeseen, eli kohtuullisesti nuorempi tai nuorekas.

        Kyllähän melkein jokainen mieltää itsensä nuorekkaaksi ja eihän siinä mitään, mutta ikä näkyy kuitenkin ja eletty elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sittenhän meidän välillä ei kysyntä ja tarjonta kohtaa. Eikä siinä mitään. Etsitään tahoillamme sitä sopivaa ja sopivan ikäistä. En minäkään nyt ihan nuorta ottaisi, minimissään 40 pinnassa saisi ikää olla. Mutta ei minua paljon vanhempikaan tuli kyseeseen, eli kohtuullisesti nuorempi tai nuorekas.

        Jännä toi ikä kysymys? Mulla on 50 v ystävätär ja näyttää paremmalta, kuin monet 40v naiset. Jos urheilee ja hoitaa ulkonäköään, niin ei kaikki rupsahda. Nuorekas, mutta onko sitä sitten kaikkien mielestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä toi ikä kysymys? Mulla on 50 v ystävätär ja näyttää paremmalta, kuin monet 40v naiset. Jos urheilee ja hoitaa ulkonäköään, niin ei kaikki rupsahda. Nuorekas, mutta onko sitä sitten kaikkien mielestä?

        Ei varmasti kaikkien mielestä ole, eikä tarvitsekaan olla. Itse pidän itseäni ikäiseni mäköisenä, eli vähän päälle 50v oloisena. Hyvässä kunnossa olen kyllä ja liikun paljon. Mutta en tosiaankaan odota, että minua pidetäisiin mitenkään nuorekkaana. Mutta saahan sitä silti itse mieltyä ennemmin hiukan nuorempiin tai nuorekkaisiin, vain vähän vanhempiin. Eikös vaan 😉 Jos sopivaa ei löydy, sitten jatketaan sinkkuna


    • Anonyymi

      Niin mukava oes pittee semmonen ryhmämiitti ja ties vaekka saesin emännän mukkaan. 😉

    • Anonyymi

      Nyt on jollakin onnenpäivä, tarjontaa yllinkyllin. Huh huh, kohta on piristettä kerrakseen.

    • Anonyymi

      Minkälaista piristystä kaipaisit? ;)

      • Anonyymi

        Sylitanssia🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sylitanssia🤭

        :D no sehän sopii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sylitanssia🤭

        kun tykkäät niistä strippareista niin kysy heiltä sylitanssia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun tykkäät niistä strippareista niin kysy heiltä sylitanssia?

        Ihme niuhottaja. Nainen ei voi muuten antaa sylitanssia, paitsi olemalla strippari?? Mä oon itse ainakin useasti istuttanut naisen tuolille istumaan ja tullut syliin kiehnäämään. En ole tietääkseni strippari, tai jos oon niin aika vähän oon tienannut sillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme niuhottaja. Nainen ei voi muuten antaa sylitanssia, paitsi olemalla strippari?? Mä oon itse ainakin useasti istuttanut naisen tuolille istumaan ja tullut syliin kiehnäämään. En ole tietääkseni strippari, tai jos oon niin aika vähän oon tienannut sillä.

        en mä pahalla sitä sanonu.
        itse en ainakaan tiedä ketään keltä sais sylitanssia tällä hetkellä. joten mun vaihtoehto olis pyytää sitä stripparilta.

        omaa kumppania ei ole.

        sori ny ku olin niin niuho sun mielestä 😅😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en mä pahalla sitä sanonu.
        itse en ainakaan tiedä ketään keltä sais sylitanssia tällä hetkellä. joten mun vaihtoehto olis pyytää sitä stripparilta.

        omaa kumppania ei ole.

        sori ny ku olin niin niuho sun mielestä 😅😚

        Ok sori kun hiillostuin turhasta! Pus💋😘


    • Anonyymi

      Hei vaan. Kirjoittelen kuulumisia, kaapuntii reissu on tehty! Uuvet napakat liivitkin löyty. Arvatkaapa mitä? Pääsin rehveillekki, tämä liivimyyjätär olikii oikeen ihana tappaus. Meilä ilta kulu oikeen rattosasti. Kokkailtii, syötiin, ja saunoimma... 😇♥️Ja hierottiin tissilöisii. Ammattilainen nainen! Kylläpä teki Lyytille hyvvää! Kyllä taasen jaksaa pihapolokua talloa. Tiijän kyllä minne menen liivit hakkeen! Terkkuja vaan kaikille naisille ketkä lujetta tätä, kyllä homma toimii hyvin kun naiset hoitaa! 👍T. LYYTI.

      • Anonyymi

        Huono esitys, ei naurattanut. Jos murre ei ole omasi epäonnistut varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono esitys, ei naurattanut. Jos murre ei ole omasi epäonnistut varmasti.

        No sori vaan. Toinen suku haara on Karjalasta ja toinen pohjolasta, mie oon varmaankin karjapohjolasta!
        Siinäpä selontekoa murteen tutkijalle!
        T. LYYTI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sori vaan. Toinen suku haara on Karjalasta ja toinen pohjolasta, mie oon varmaankin karjapohjolasta!
        Siinäpä selontekoa murteen tutkijalle!
        T. LYYTI.

        Lyyti elä välitä kaekista niuhottajista ja taetavat olla vuan katteellisia🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyyti elä välitä kaekista niuhottajista ja taetavat olla vuan katteellisia🤭

        Hei vaan, LYYTI laittaa omaa puhekieltä en esitä enkä yritä mittään! Ottakaa se miten haluatte. Oikeeta murretta ei ole
        Minun mielestäni olemassakaan! Se kun on aina ollu joka kylässä ja jopa taloissa ihan omansa. LYYTI on aikannaan käyny sen ai oon koulunsa jossa ei saanu paikallista kieltä puhhuu. Kaikki väännettiin kirjakielellä. Jaseonmukaoikeetasuomee.
        T. LYYTI.


      • Anonyymi

        Mahtavaa Lyyti! Way to go! Kadehdin rohkeuttasi 🥰


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe