Hei.olen 36v mies ja aina haaveillut että saisin tyttöiliän/CD seuraa mutta ei vaan onnistu toki myönnän että kokemusta ei oo kun yhdestä ja oon heteron oloinen olen iso ja karvainen mutta en millään tavalla epäkohtelias kipuilen tämän asian kanssa kovasti kun en tiedä mistä seuraa voisi löytää tai netissä eksyn aina missä tarjoavat maksullista seuraa.haluaisin vain ajanvietto seuraa ja myös ihan tositarkoituksella mutta en tiedä miten löytää tai etsiä
Hei olenko yksin
2
210
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa tulla hesaan. Hesassa on paljon transsuilijoita🥰🥰🥰
- Anonyymi
Yhtä hankalaa löytää kuin homon toista homoa. Suurin osa transvestiittimiehistä ovat heteroita ja siis kiinnostuneita naisista, saman verran on homoja kuin cis-miehissäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510352
- 816913
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445054- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161922