En jaksa enää. Elämänilo jota sain ennen monesta eri asiasta on lähes loppu. Annan ulospäin kuvan että kaikki on hyvin, en vain jaksa enää kauaa
Vastaukset 10
- Anonyymi
Hae apua vaikka tuntuis ettei mistään saa helpotusta:)
- Anonyymi
Toivon, että sinulla olisi joku läheinen ihminen jolle kertoa tilanteestasi ja jos ei ole, niin rohkenisit hakea apua muualta. Älä jää yksin miettimään asioita.
- Anonyymi
Tuolla on nimitys, se on MASENNUS.
- Anonyymi
Jos käytät alkoholia, masennus vain pahenee. Hae apua!
- Anonyymi
Onko jo elämäilo palannu vaiko jäöny välille?
- Anonyymi
Parempi aika menossa
- Anonyymi
Etsi yksi ihminen,jolle voit luottamuksella puhua. Oman elämän päättäminen on keinottomuutta löytää apua. Kaikkien elämä on arvokasta, mutta masentuneessa mielentilassa ei näe asioita oikein. Soita päivystävän psykiatrisen hoitajan numeroon.
- Anonyymi
ei kannatta kyllä mennä ainakaan kannuksen psykiatriselle poliklinikalle, niillä on enemmän päässä vikaa kun asiakkailla
- Anonyymi
Tää oli hyvä
- Anonyymi
MINÄ JO KIRJOITIN MITEN ASIA MENEE.VIESTINI POISTITTIIN HETI.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 671018
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12909En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o53852- 62798
- 60750
- 57687
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67586
- 132579
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20567Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30555- 50549
- 29505
- 33497
- 72476
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk34468- 40457
- 17440
- 24439