En jaksa enää. Elämänilo jota sain ennen monesta eri asiasta on lähes loppu. Annan ulospäin kuvan että kaikki on hyvin, en vain jaksa enää kauaa
Olen väsynyt
10
1778
Vastaukset
- Anonyymi
Hae apua vaikka tuntuis ettei mistään saa helpotusta:)
- Anonyymi
Toivon, että sinulla olisi joku läheinen ihminen jolle kertoa tilanteestasi ja jos ei ole, niin rohkenisit hakea apua muualta. Älä jää yksin miettimään asioita.
- Anonyymi
Tuolla on nimitys, se on MASENNUS.
- Anonyymi
Jos käytät alkoholia, masennus vain pahenee. Hae apua!
- Anonyymi
Onko jo elämäilo palannu vaiko jäöny välille?
- Anonyymi
Parempi aika menossa
- Anonyymi
Etsi yksi ihminen,jolle voit luottamuksella puhua. Oman elämän päättäminen on keinottomuutta löytää apua. Kaikkien elämä on arvokasta, mutta masentuneessa mielentilassa ei näe asioita oikein. Soita päivystävän psykiatrisen hoitajan numeroon.
- Anonyymi
ei kannatta kyllä mennä ainakaan kannuksen psykiatriselle poliklinikalle, niillä on enemmän päässä vikaa kun asiakkailla
- Anonyymi
Tää oli hyvä
- Anonyymi
MINÄ JO KIRJOITIN MITEN ASIA MENEE.VIESTINI POISTITTIIN HETI.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 35511
- 25505
- 43492
- 46486