En jaksa enää. Elämänilo jota sain ennen monesta eri asiasta on lähes loppu. Annan ulospäin kuvan että kaikki on hyvin, en vain jaksa enää kauaa
Olen väsynyt
10
1778
Vastaukset
- Anonyymi
Hae apua vaikka tuntuis ettei mistään saa helpotusta:)
- Anonyymi
Toivon, että sinulla olisi joku läheinen ihminen jolle kertoa tilanteestasi ja jos ei ole, niin rohkenisit hakea apua muualta. Älä jää yksin miettimään asioita.
- Anonyymi
Tuolla on nimitys, se on MASENNUS.
- Anonyymi
Jos käytät alkoholia, masennus vain pahenee. Hae apua!
- Anonyymi
Onko jo elämäilo palannu vaiko jäöny välille?
- Anonyymi
Parempi aika menossa
- Anonyymi
Etsi yksi ihminen,jolle voit luottamuksella puhua. Oman elämän päättäminen on keinottomuutta löytää apua. Kaikkien elämä on arvokasta, mutta masentuneessa mielentilassa ei näe asioita oikein. Soita päivystävän psykiatrisen hoitajan numeroon.
- Anonyymi
ei kannatta kyllä mennä ainakaan kannuksen psykiatriselle poliklinikalle, niillä on enemmän päässä vikaa kun asiakkailla
- Anonyymi
Tää oli hyvä
- Anonyymi
MINÄ JO KIRJOITIN MITEN ASIA MENEE.VIESTINI POISTITTIIN HETI.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64717J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715- 42691
- 91624
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480