En osta vaan siksi että saan hyvän olotilan.
Eli siis paikkaat huonoa fiilistä materialla?
No en. ihan siksi vaan ostan että kiinnostaa musiikki.
mutta olet kuitenkin henkisesti sairas.
niin olen mutta mitä se tähän kuuluu?
kun tulin tähän pihaasi niin en meinannut mahtua saada aurtoa ajettua mihinkään kohtaan.
piti auto jättää naapurin pihaan.
no ilmankos tuo naapuri on nyt juuri tuolla hermona.
Voi perkele niinpä se hermona onkin nyt tuolla.
nyt sun auto onkin ato. koska se ei ole enää auto.
voi tuosta romukasasta vielä väsätä uusi auto kunhan veisi sen tehtaalle jossa ne kasaa siitä romukasasta auton.
oisko viisaampi sun ostaa vaan uusi auto.
en osta koska haluan olla ekologinen mitä sä et ole kun ostat tuota materiaa.
ostatko materiaa henkiseen tyhjyyteen
Anonyymi
1
57
Vastaukset
- Anonyymi
Jatka homoleikkejäsi. Ehkä järkiinnyt vielä joskus?
Huh huh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273533- 412369
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352198Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71957Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381399
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591220Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451185- 131169