Itselle turn off olisi.
- Käytöstapojen puute, ei huomoi kanssaihmisiä ja rasistisuus.
- Huono hygienia tai epäsiisteys
- Työttömyys, tosin sillekkään ei aina itse voi mitään, mutta koska itse työssä käyvänä kokisin toisen työttömyyden haitaksi.
-Liika alkoholin käyttö.
-Sohvaperuna olis painajainen, joka painaa 100kg.
Mikä teille olisi toisessa turn off?
4
103
Vastaukset
- Anonyymi
Siis mitä? Minulle nuo olisivat kyllä turn on.
- Anonyymi
Käytöstapojen puute, kanssaihmisten huono kohtelu, itsekkyys, passiivisuus, kieroilu.
Näistä kaks ensimmäistä on kyllä aika luotaantyöntäviä juttuja. Pitkäaikainen työttömyys/asioiden tekemättömyys myöskin, mikäli johtuu ihan vain yleisestä laiskuudesta ja siitä jottei viitti. Alkon kanssa jos on kohtuus, niin ei haittaa. Mutta jos se alko alkaa haitata elämää, hommat jää hoitamatta tai örveltää, niin ei kiitos 😁 Sohvailu ei sekään haittaa paitsi jos on jatkuvaa ja siinä mennee suurin osa ajasta.
- Anonyymi
Ihminen on turn off mikäli:
- Ei omaa käytöstapoja, suoriudu arkisista askareista (hygienia, siivous mm.).
- On passiivinen, ei ole omia kiinnostuksen kohteita.
- Käyttää liikaa alkoholia, aikuisenakin vielä kuten villeissä nuoruusvuosissa.
- Ei huolehdi itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891