Miten kaupunkilaiset...

Vietitte tätä elokuun viimeistä viikonloppua? Tuliko rymyttyä kunnolla?

Haikeus jo iskee, kun tajuaa, että tämäkin kesä on kohta taputeltu :(
Joka vuosihan tuo sama haikeus iskee, vaikka toisinaan hellepäivinä tuskastuttaa koko kesä, ja melkein toivoo talven jo tulevan. Koskaan ei näemmä kohdillaan...

Tuli tässä yksi toinenkin asia mieleen, josta ajattelin kysellä...

Meille kaikille tulee aina aikoja, että vastoinkäymiset valtaa koko elämänmenon. Miten te otatte vastaan nuo ajat? Joillakin on tapana syödä murheisiinsa, kun toinen taas ei saa palaakaan alas. Meillä kaikilla on myös erilainen suhtautumiskyky vastoinkäymisiin ihan ajatusten tasolla. Joku ottaa ne silleen, että kyllä kaikki suttaantuu, mutta on myös niitä, jotka jäävät melkein petiin niiden edessä... 🙄

51

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Termisen syksyn puolella käväisee jo muutaman päivän kuluttua ja loppu onkin sitten takakesän ja syksyn painimatsia, kunnes tosisyksy pääsee niskan päälle.

      • Niinhän nuo sääennustajat meinaa, että pukkaa jo kunnolla syksyä päälle.

        Toivottavasti se itse talvi tulee paljon myöhässä. Joskus oli nii mukavasti, ettei vielä joulukuussakaan ollut lunta. Ei sinänsä lunta vastaan mitään, mutta se liukkaus.


    • Kylläpä tuo yksi (tiedätte kyllä kuka) niin kävi latelemassa tosi rumaa tekstiä!

      Ehdin just lukea, kun poistui.
      Outoa, että tuollaista kirjoittaa yleisellä palstalla ja vieraalle ihmiselle.

      Mahtaako I-T rassata mieltä...

      • Anonyymi

        Mikä on i-t? Itsensä haukkuja häpäisee, se kannattaa muistaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on i-t? Itsensä haukkuja häpäisee, se kannattaa muistaa!

        No sanon vaan sen, etten imarrellu...


    • Anonyymi

      Kyllähän se harmittaa kun kesä mennyt on.

      • Anonyymi

        Enkä rymynnyt yhtään, kun en muutenkaan rymyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enkä rymynnyt yhtään, kun en muutenkaan rymyä.

        Okei...

        Nämä elokuun pimenevät illat vaativat totuttautumista. Kesällä on niin mukavan valoisaa.


    • Anonyymi

      Oli sen verran kehno ilma että jäivät rymyämiset rymyämättä. Parempi näin.

      • No se oli viisaasti tehty. Ei ole pääkään kipeä..


    • Anonyymi

      Ei saatana. Taas tuo sivuston hörhö, perkeleen utelias ämmä avasi lapsellisen aiheen. Ei tuota akkaa voi kukaan sietää. Saatanan utelias hullu. Kaikki uteliaat typerykset pitäisi tappaa ennen syntymää. Kaikki ovat huomanneet tämän häirikköämmän lapsenmieliset avaukset ja kommentit jo vuosien ajan...
      Nyt ylläpidon pitäisi ryhtyä toimenpiteisiin. Nuo tinttu-lintun hulluudet pitää poistaa välittömästi jo ennen näytölle ilmestymistä, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Sinut saisi muiluttaa tynnyrissä lähimpään koskeen ja jättää virran vietäväksi.


      • Ahdistaako?


      • Sinulle nauraa palstalla ihan kaikki!


    • Anonyymi

      En rymynyt saunasin kunnolla ja muutaman oluen otin siinäpä ne venetsialaiet ja mietin kuuluisan pohjanmaan paskalakkien asioita ja edesottamuksia heh

      • No unohda ne lakit..


      • Anonyymi

        Millon ne syö donitseja


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No unohda ne lakit..

        Pohjanmaan paskalakkien asiat on pakko selvittää nyt julkisesti! eli mitä tapahtui Lohtajalla pohjanmaan poliisin paskalakeille vuosien 1995-1997 talvella! se pohjanmaan poliisien paskalakkien kirkkaanpunainen vw golf mk4 syöksyi ojaan ja olin auttamassa heitä takaisin tielle,tämä vöänkärin paikalla ollut paskalakki uhkaili minua ettei saisi kertoa asiasta eteenpäin muuten tulisi "ongelmia"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pohjanmaan paskalakkien asiat on pakko selvittää nyt julkisesti! eli mitä tapahtui Lohtajalla pohjanmaan poliisin paskalakeille vuosien 1995-1997 talvella! se pohjanmaan poliisien paskalakkien kirkkaanpunainen vw golf mk4 syöksyi ojaan ja olin auttamassa heitä takaisin tielle,tämä vöänkärin paikalla ollut paskalakki uhkaili minua ettei saisi kertoa asiasta eteenpäin muuten tulisi "ongelmia"

        Selvitä jossain muualla kuin mun tekemässä aloituksessa. Tulee jo korvista ulos..


    • Anonyymi

      Taas ammuttii tuhansia taivaalle. Minä en vain ymmärrä mitä iloa tuollaisesta paukuttelusta on? Selittääkö joku minulle mikä siinä kiinnosta tai antaa kicksejä?

      • Onhan ne jotku kauniita tuolla taivaalla, kun tulee nättejä värejä. Äänet ei kyllä ole mitään korvia hivelevää.

        On kyllä hirveästi vähentynyt tuo rakettien paukuttelu. Mahtaako ihmiset ajattelevan, että turhaa tuhlata rahaa tuollaiseen hetken iloon...


    • Tuon ressun päässä elää varmaan monta tyyppiä...

      Mitä jos sitä itekki kirjoittas jonku jutun, ja sen jälkeen vastais itelle, että Tinttu-Liina, olet ihan oikeassa. Olet sinä sitten viisas nainen ;))

      • Toi daiju tuli ekaa kertaa silmille ku heitettiin flirttii Arielin kaa vuonna miekka ja ruukku. Kyl se pani funtsimaan et onko toi aivan terve :(


      • artagnan kirjoitti:

        Toi daiju tuli ekaa kertaa silmille ku heitettiin flirttii Arielin kaa vuonna miekka ja ruukku. Kyl se pani funtsimaan et onko toi aivan terve :(

        Eikä miksikää ole muuttunu..

        Mun kaaliin ei mene tämä, että mitä jotku repii pelihousunsa, kun yleiselle palstalle tulee muut kirjoittelemaan. Haukutaan koko aloitus ja sen kirjoitukset, vaikka sitä ei ole kukaan pakottanut edes avaamaan.

        Ei ole tervettä.


    • Anonyymi

      Naisissa tuli käytyä, hyvää oli tarjolla

    • Anonyymi
      • Tuo on hyvä biisi!


    • Anonyymi

      Laitoimme soihtuja rannalle ja olimme selvinpäin .

      • Anonyymi

        Minä olin töissä, selvinpäin😁. Nyt onkin sitten vapaata👍


      • Nuo rannat näyttää kauniilta, kun tulia on valtavasti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin töissä, selvinpäin😁. Nyt onkin sitten vapaata👍

        No hyvä, ettei työpäivä huppelissa mennyt :))

        Nauti vapaasta!

        Tulipa tässä mieleen, että kyllä joskus pitäisi taas ottaa kunnon matokuuri! 🍷


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No hyvä, ettei työpäivä huppelissa mennyt :))

        Nauti vapaasta!

        Tulipa tässä mieleen, että kyllä joskus pitäisi taas ottaa kunnon matokuuri! 🍷

        Järvikala kuuluu kypsentää hyvin kun niistä kuulemma voipi saada matoja. Tämmöistä olen kuullut joskus puhuttavan.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Nuo rannat näyttää kauniilta, kun tulia on valtavasti!

        onko tinttiksellä punaiset hiukset ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järvikala kuuluu kypsentää hyvin kun niistä kuulemma voipi saada matoja. Tämmöistä olen kuullut joskus puhuttavan.

        Loiset ovat kyllä lääkärissä hoidettava vaiva, olettaisin näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        onko tinttiksellä punaiset hiukset ?

        Ei ole. Mistä moinen kysymys?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Loiset ovat kyllä lääkärissä hoidettava vaiva, olettaisin näin.

        Matokuuriin riittää Smirrepullo...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Matokuuriin riittää Smirrepullo...

        Huh huh, tokko naisten on soveliasta ryypiskellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh, tokko naisten on soveliasta ryypiskellä?

        Ai, miehetkö vaan voi?

        En nyt tarkottanu mitään ****** olalle-juttuja...


    • Anonyymi

      Ei kai taas tällaista positiivista kokkolakeskusteluketjua, eieieieieieieieieieieiei eieieieieieieieieieieiei eieieieieieieieieieieiei eieieieieieieieieieieiei eieieieieieieieieieieiei

      Täällä pitäisi puhua vain kokkojärvestä ja conibear juttuja

    • Biitsillä oltiin kaveriporukalla, käytiin uimassa, grillattiin ja tsiigailtiin rakettein räiskintää. Oli oikein magee viikonloppu :)

      • No se oli mukavaa kuulla! :)

        Eikö siellä ollu kamalan pimeää??


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No se oli mukavaa kuulla! :)

        Eikö siellä ollu kamalan pimeää??

        No oli kyl nii hemmetin pilkkopimeetä et ilman nuotioo ja lyhtyi ei ois nähnyt muutamaa metrii kauemmaksi.

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        No oli kyl nii hemmetin pilkkopimeetä et ilman nuotioo ja lyhtyi ei ois nähnyt muutamaa metrii kauemmaksi.

        - Artsi

        Oli tuon nuotion ja lyhteiden kanssa varmaan tosi tunnelmallista! :)

        Mun mielikuvitus lähti lentoon...
        Nuotio, kuohuviini ja lyhteet ja ehkä jotain tunnelmallista musaa, mikä ihana juttu!


    • Anonyymi

      Vietin venetsialaisviikonloppua omalla merenrantahuvilallani, kun tuli semmoinen hankittua vapaa-ajanviettopaikaksi. Erittäin tunnelmallista oli, tuli takassa, laineiden loiske taustalla. Mitäs sitä enää muuta kaipaa.

      ~ Tukkirekka~

      • Anonyymi

        Oletko muuten sinkkumies?


    • Tuppaa jo pikkasen naurattamaan, ku ressu ei vaan pääse ääneen :)))))
      Viestit lähtee ku raketit taivaalle :))))

      • Anonyymi

        Heh:D Nopeasti ovat lähteneet kun en ole kerennyt nähdä ensimmäistäkään.


      • Anonyymi

        On se vaan hiton huIIu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh:D Nopeasti ovat lähteneet kun en ole kerennyt nähdä ensimmäistäkään.

        No minä näen tulleet viestit tuolta ylhäältä.

        Osan ehtii lukemaan, mut suurin osa häipyy pikaseen :)


    • Täällä on varmaan ollu Ressulla jo hirvee ikävä!
      Nyt minä tulin! ;)

      Nii, tuli tuosta toisesta aloituksesta aloituksesta mieleen, ku tosiaankin hernekeittopurkeissa oli silloin löytyny niitä koppakuoriaisia. Mun ei ole kyllä sen jälkeen tehny hernekeittoa mieli, kun näin niitä kuvia.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe