Minkälainen paikka Hennala ja erityisesti Kansakoulukatu on asuinalueena? Minkälaista porukkaa asuu? Ennen Kansakoulukadulla on asunut paljon puliukkoja ja juoppoja ym. Onko edelleen sama meininki?
Hennala asuinalueena
8
1211
Vastaukset
- Anonyymi
Puistokemistejä joka nurkassa. Hengailevat siinä keijupuistossa s-marketin nurkilla jne.
- Anonyymi
Paska paikka asua. Meno on yhtä hurjaa kuin ennenkin! Pahenee Keijupuistoa kohden...
- Anonyymi
Lahden taloilla on paljon sillä alueella taloja. Vaikuttaa varmasti asiaan!
- Anonyymi
Ei mitenkään kivaa Lahden talot.Jollain avain kumminkin sinun asuntoon.Käy varkaita siellä.Myydään huumeita tehdään rikoksia kaikki varastetaan mikä vähänkin arvokasta.En muuta enään ikinä Lahden talot käyttää asemaa väärin.
- Anonyymi
Et ole ensimmäinen, jonka asuntoon tullaan "palautetuilla avaimilla". Et voi luottaa mihinkään. Turvattomuus on yksi iso ongelma siellä, jota eivät ole pystyneet korjaamaan. Laittakaa kamerat kuvaamaan, saatte todistusaineistoa poliisia varten.
Jos vain mahdollista, älkää muuttako ollenkaan Lahden taloille. Itse siellä asuin aikoinaan ja yhtä helvettiä oli! - Anonyymi
"Lahden talot käyttää asemaa väärin". Täysin totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole ensimmäinen, jonka asuntoon tullaan "palautetuilla avaimilla". Et voi luottaa mihinkään. Turvattomuus on yksi iso ongelma siellä, jota eivät ole pystyneet korjaamaan. Laittakaa kamerat kuvaamaan, saatte todistusaineistoa poliisia varten.
Jos vain mahdollista, älkää muuttako ollenkaan Lahden taloille. Itse siellä asuin aikoinaan ja yhtä helvettiä oli!Niin totta, mun asuntoon tuli keskellä yötä vieras mieshenkilö näillä "palautetuilla avaimilla". Sain elinikäiset traumat! Lahden talot vaan totes, et oon nähnyt painajaista.
Lahden talot on P E R S E E S T Ä!!!
- Anonyymi
Onko kukaan tavannut hennalan alueella 20-25-vuotiasta naista, jolla on jackrusselinterrieri, tai sitä hyvin paljon muistuttava koira
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753