En tajua tätä nykyistä väitettä, että erilaiset true crime -jutut, joihin kai tämä palstakin lasketaan kuuluvaksi, olisivat viihdettä. Ihan kuin lukijat/kuuntelijat/katsojat olisivat niin tyhmiä, että eivät ymmärtäisi näissä käsiteltyjen rikosten olevan tositapauksia. Ei näin vakavia asioita voi mielestäni sanoa viihteeksi vain siksi, että ihmiset aivan ymmärrettävästi ovat niistä kiinnostuneita. Eivät natsien keskitysleiritkään ole viihdettä, vaikka niistä on kirjoitettu paljon kirjoja ja tehty paljon elokuvia.
True crime viihdettä?
Anonyymi
1
199
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki mistä tulee suosittua muuttuu paheksuttavaksi. Ennen äänikirjoja kehuttiin mainioksi tavaksi nauttia kirjallisuudesta. Nyt kun niistä on tullut suosittuja, on alkanut valitus kuinka ne eivät olekaan mitään oikeaa kirjallisuutta eikä niitä kannata kuunnella. Kai sitten pienille lapsille lukeminen on myös väärin ja lapset pitäisi opettaa itse lukemaan heti kun alkavat nähdä eteensä sen verran että saavat selvää kirjaimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329