Norwegianin haku auki Helsingin baseen, onko kukaan hakenut? Millaiset päivät/yöpyvät/palkkaus siellä on tällä hetkellä? Kannattaako vaihtaa toisesta firmasta?
Kokemuksia haen jo siellä olevilta/olleilta, tai sitten ihan vaan jos joku päättänyt hakea kuten itse varmasti aion.
Norwegian cabin crew kevät 2023
13
3914
Vastaukset
- Anonyymi
Mä hain! Oon kans toisessa yhtiössä tällä hetkellä. Itse sain sähköpostiin ohjeet taustaselvitystä varten, mutta aiheuttaa pientä hämmennystä että miten sen kanssa pitäisi toimia.
- Anonyymi
Ajattelin hakea, tosin palkkaus mietityttää. Ei aiempaa kokemusta cabin crew-hommista, mutta ravintola-/ja matkailualalta kyllä vuosien kokemus. Lähinnä mietin pärjääkö perheellinen sillä palkalla. Vakkarityö on matkailualalla mutta ajattelin hakea nyt koska fiilissanoo niin ja uskon että omalla kohdalla nyt elämäntilanne sen sallii eli now or never.
- Anonyymi
Pitkää päivää, ei lainkaan yöpyviä. Palkka alan parhaita.
- Anonyymi
Mä hain myös. Ei aiempaa kokemusta cabin crew työstä. Mä silmäilin myös sitä turvallisuusselvitys ohjetta. Outoa jos toi sama selvitys pitää tehdä Helsingin baseen myös. Se vaikutti siltä että olisi hakenut Norjaan töihin 😃
Mulla myös vakituinen työpaikka matkailu-alalla.
Palkkaus mietityttää myös perheellisenä.- Anonyymi
Ootko kuullut mitään hakemuksen lähettämisen jälkeen? Mä laitoin hakemuksen n. 3 vkoa sitten mutta mitään ei oo kuulunut. T.” Se toinen perheellinen joka mietti hakeeko vai ei”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo kuulunut. Tosin hakukin loppuu vasta ens kuun puolella, niin varmaan ilmottelevat vasta sitten.
Ovat itse asiassa poistaneet jo ilmoituksen eli onkohan tullut jo tarpeeksi hakemuksia ja haku suljettu. Tässähän saa jännittää kuuluuko mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko kuullut mitään hakemuksen lähettämisen jälkeen? Mä laitoin hakemuksen n. 3 vkoa sitten mutta mitään ei oo kuulunut. T.” Se toinen perheellinen joka mietti hakeeko vai ei”
Mäkään en ole kuullut mitään lisää 😊
Haku tosiaan loppunut jo.
T. E.M Aikaisempi perheellinen 😃 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo kuulunut. Tosin hakukin loppuu vasta ens kuun puolella, niin varmaan ilmottelevat vasta sitten.
- Anonyymi
Hylky tuli äsken... :(
Eikun uutta yritystä sitten joskus.
Toivottavasti muilla parempi onni! :)- Anonyymi
tuli myös toi kutsu Tukholmaan mullekin, mutta sinne en halua muuttaa... 😔
- Anonyymi
Sama mulle tuli kans hylky Suomen puolella. Tarjottiinko muille haastiskutsua Tukholmaan? Ite en taida mennä, ei ruotsi taivu ihan siihen malliin kuitenkaan.
- Anonyymi
Mullekin tuli kutsu Ruotsiin haastatteluun, mutta näin perheellisenä ei oo mitään kiinnostusta Ruotsiin lähteä. Ilman lapsia voisin harkitakin.
- Anonyymi
Mulle tuli myös kutsu Ruotsiin haastatteluun . Olisin voinut käydä huvikseen haastattelussa siellä mut haastattelut on jo alkuviikosta . Vähän liian nopea aikataulu mulle 😃
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103419MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768