Kerro mitkä on sun turn on -asiat toisessa?
Mikä saa kiinnostumaan?
Kerro mitkä seikat naisessa on turn on?
18
1858
Vastaukset
- Anonyymi
Huomioin välittömästi:
-kiltit silmät
-hyvä huumorintaju
-älykkyys
-keskustelukyvyt
-huomaavainen asenne seurassa, sosiaaliset taidot
-muutama ulkoinen juttu- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Peukku. Ei lisättävää.
Mä en oo älykäs... Haluaisin olla.
- Anonyymi
-tupakointi
-ylimielisyys
huumorintaju
samanmielisyys
ajattelee muista ihmisistä positiivisesti
urheilullinen, mut paljon miinusta, jos liikaa. Kohtuus kaikessa.
seikkailunhalu
omaan silmään nätti, mikä ei tarkoita kansikuvatyttöä - Anonyymi
-Avoin ja huumorintajuinen ja pääasiassa positiivinen.
-Minusta viehättävä (on monenlaisia viehättäviä)
-Tarpeeksi älykäs
-Rehellinen
-Haluaa erotiikkaa ja on leikkisä
Jos ajattelee erotiikkapuolta niin siinäkin avoin ja antaa minun esim ihailla häntä päästä varpaisiin ja pussailla sekä nuolla tiettyjä paikkoja. Pidän valtavasti sääristä ja jaloista. Toki kasvot hiukset rinnat lantio peppu ym on myös kiinnostavia.
Turn off on käänteiset asiat.
Jatkuva negatiivisuus tyhmyys epäluotettavuus ei viehätä pihtaa ja on ärtynyt sekä varautunut. - Anonyymi
Luonne
- Anonyymi
Pitkä, maskuliininen, dominoiva.
Oma vastakohtani. 🙃 - Anonyymi
Femme, isohkot rinnat ei liian isot.
Älykkyys
Keskustelutaidot
Huumorintaju, ei tosikkoa kiitos.
Sporttinen, ei kiitos sohvaperunaa
Hymy
Omaa hyvät käytöstavat- Anonyymi
Osallekko oikeasti femmeys tai maskuliinisuus kumppanissa on tärkein ominaisuus... että juoksevat syliin vaikka miten huonosti käyttäytyy, puhuu niukasti eikä juuri mitään yhteistä ole.
- Anonyymi
itseäni ainakin vastakohta vetoaa 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itseäni ainakin vastakohta vetoaa 😊
Okei, itse en samaistu. Mulle pääkoppien sisällön pitäs kohdata tärkeis asiois, mut on toki ulkonäölläkin joku rooli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itseäni ainakin vastakohta vetoaa 😊
Aika erikoinen kommentti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika erikoinen kommentti
Eipä oikeastaan, ihmiset ovat kuitenkin erilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä oikeastaan, ihmiset ovat kuitenkin erilaisia.
Tämä 🙏
me ollaan erilaisia eikä siinä ole mitään erikoista
Hymy, positiivisuus, empaattisuus, kuuntelu- ja keskustelutaito, pilke silmäkulmassa ja ylipäätään ystävällinen luonne 🥰
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416