Kerro mitkä on sun turn on -asiat toisessa?
Mikä saa kiinnostumaan?
Kerro mitkä seikat naisessa on turn on?
18
1469
Vastaukset
- Anonyymi
Huomioin välittömästi:
-kiltit silmät
-hyvä huumorintaju
-älykkyys
-keskustelukyvyt
-huomaavainen asenne seurassa, sosiaaliset taidot
-muutama ulkoinen juttu- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Peukku. Ei lisättävää.
Mä en oo älykäs... Haluaisin olla.
- Anonyymi
-tupakointi
-ylimielisyys
huumorintaju
samanmielisyys
ajattelee muista ihmisistä positiivisesti
urheilullinen, mut paljon miinusta, jos liikaa. Kohtuus kaikessa.
seikkailunhalu
omaan silmään nätti, mikä ei tarkoita kansikuvatyttöä - Anonyymi
-Avoin ja huumorintajuinen ja pääasiassa positiivinen.
-Minusta viehättävä (on monenlaisia viehättäviä)
-Tarpeeksi älykäs
-Rehellinen
-Haluaa erotiikkaa ja on leikkisä
Jos ajattelee erotiikkapuolta niin siinäkin avoin ja antaa minun esim ihailla häntä päästä varpaisiin ja pussailla sekä nuolla tiettyjä paikkoja. Pidän valtavasti sääristä ja jaloista. Toki kasvot hiukset rinnat lantio peppu ym on myös kiinnostavia.
Turn off on käänteiset asiat.
Jatkuva negatiivisuus tyhmyys epäluotettavuus ei viehätä pihtaa ja on ärtynyt sekä varautunut. - Anonyymi
Luonne
- Anonyymi
Pitkä, maskuliininen, dominoiva.
Oma vastakohtani. 🙃 - Anonyymi
Femme, isohkot rinnat ei liian isot.
Älykkyys
Keskustelutaidot
Huumorintaju, ei tosikkoa kiitos.
Sporttinen, ei kiitos sohvaperunaa
Hymy
Omaa hyvät käytöstavat- Anonyymi
Osallekko oikeasti femmeys tai maskuliinisuus kumppanissa on tärkein ominaisuus... että juoksevat syliin vaikka miten huonosti käyttäytyy, puhuu niukasti eikä juuri mitään yhteistä ole.
- Anonyymi
itseäni ainakin vastakohta vetoaa 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, itse en samaistu. Mulle pääkoppien sisällön pitäs kohdata tärkeis asiois, mut on toki ulkonäölläkin joku rooli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika erikoinen kommentti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika erikoinen kommentti
Eipä oikeastaan, ihmiset ovat kuitenkin erilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä oikeastaan, ihmiset ovat kuitenkin erilaisia.
Tämä 🙏
me ollaan erilaisia eikä siinä ole mitään erikoista
Hymy, positiivisuus, empaattisuus, kuuntelu- ja keskustelutaito, pilke silmäkulmassa ja ylipäätään ystävällinen luonne 🥰
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663075
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262143Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671719Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251597Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101137Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621031