Olen menossa kesällä tuttavani häihin ja lahja on nyt iso ongelma. Rahaa ei ole paljoa ja tartteisin nyt ideoita lahjoista. Tykkään askarrella jne. Että lahjan tekeminen onnistuu, mutta ideat hukassa. Tunnen vain morsiamen, en sulhasta. Mikään viinilasi tai shampanja systeemi ei käy, he kun eivät moisilla tee mitään.
Haluaisin jotenkin muistaa, mutta pienellä rahalla. Tämä pari muuttaa häiden jälkeen yhteiseen osoitteeseen, että oisko sitten jokin kotiin liittyvä juttu hyvä...mutta mikä?
Lahjaideoita
10
5039
Vastaukset
- Huilanhei
mitä heidän pitäisi pitää esillä. Mutta, askartele hieno kortti (A4 kokoa, jotta se mahtuu muistoalbumiin) ja osta pikapelinä vaikkapa Lotto 10 viikoksi. Voi olla isokin lahja ja jännittämistä riittää pitkäksi aikaa.
- auto..
Osta auto, Anglia, sininen, hyvässä kunnossa vielä muuten, paitsi katto vähän repsottaa, kiitos.
- nalle
Maljakko on yksi hyvä vaihtoehto lahjaksi. Sitä ei tule itse hankittua. Maljakoista löytyy monen hintaista.
- jenna-05
Maljakon kanssa on sellainen juttu, että ois hyvä tietää hieman parin (morsiamen :))tyyliä ja makua. Ettei joudu kaapin perukoille...
Itse olen joskus saanut lahjaksi itse painetun tyynyliinan. Hankintana tyynyliinat ovat edullisia ja kun siihen itse painaa kangasvärillä jotain, niin lahjana onkin jo paljon henkilökohtaisempi ja yksilöllisempi. Ja niitä aina tarvitsee... - VIKAA
jenna-05 kirjoitti:
Maljakon kanssa on sellainen juttu, että ois hyvä tietää hieman parin (morsiamen :))tyyliä ja makua. Ettei joudu kaapin perukoille...
Itse olen joskus saanut lahjaksi itse painetun tyynyliinan. Hankintana tyynyliinat ovat edullisia ja kun siihen itse painaa kangasvärillä jotain, niin lahjana onkin jo paljon henkilökohtaisempi ja yksilöllisempi. Ja niitä aina tarvitsee...ANGLIASSA ON?
- pitävät
kransseja ulko-ovessa, tee sellainen.
Tai osta uuteen kotiin nimellä varustettu ovikyltti.
Tai tee käsityönä esim hääaiheinen ristipistotaulu. - tyttö-
jos tykkäät askartelusta ja hääpari tykkää ruoanlaitosta, askartele keittokirja! keräilet ihania reseptejä lehdistä, ideoit (käsintehty paperi, runot, prässätyt kuivakukat, helmet..ym)kirjaan voit koota jotain kuvia hääparista...tai sit teet jonku hienon muisto tai runokirjan tapasen...
- Matleena
...kaikille asiallisesti vastanneille :). Saa toki laittaa vielä lisääkin idiksiä:
- moi
ainakin minä teen siskolleni häälahjaksi sormustyynyn.
- ompelee
moi kirjoitti:
ainakin minä teen siskolleni häälahjaksi sormustyynyn.
häälahjaksi tutulleen kaitaliinaa ristipistoin ja itelleen teki häihin sormustyynyn. itse ostin viime kesänä torilta pienen käsintehdyn taulun, johon oli maalattu kaksi peikkoa ja teksti "kuorsaa rauhassa rakkaani" jos osaisin askartelisin unisiepparin. ne on niiin hienoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446