Kypsemmän daamin painostamana

Anonyymi

Firmamme vietti 20-vuotisjuhlaa. Kaikki olivat tietenkin juhla-asuissa, Illallisen jälkeen päädyimme yökerhoon, Kylkeeni liimautui henkilöstöpuolen päällikkö, noin 45-vuotias hyvännäköinen nainen pitkässä kimaltelevassa iltapuvussaan. Nainen oli kyllä kaunis ja povekaskin, mutta minua noin 20 vuotta vanhempi. Tanssimme ja tunsin hänen polvensa reisieni välissä ja rinnat painavina rintaani vasten. En pystynyt irrottautumaan hänestä, vaikka mukana oli paljon nuorempiakin naisia. Toki minulla alkoi seistä tanssilattialla kun hän teki siinä asiassa parhansa. Hän piti huolen että tanssiessa käteni monesti hipaisi hänen upeita rintojaan ja välillä puristui hänen reisiensä väliin.
Jotenkin vain kävi niin, että hän johdatti minut vessareisssulla kanssaan invavessaan. Olin aivan aseeton, kun hän kimaltelevassa iltapuvussaan polvistui eteeni ja otti kaluni suuhunsa, Samalla hän antoi rintaliiviensä olkainten luisua olkapäiltä niin että erotin jopa hänen nänninsä avarasta kaula-aukosta. Hän ei imenyt loppuun vaan nousi ja kohotti pitkää hamettaan. Hän oli ilman housuja. Tuossa vaiheessa minulla oli jo kova seisokki joten pilluun työntyminen onnistui helposti. Nussin häntä hetken rajusti ja sain hänet voihkimaan. Kun tajusin siemensyöksyn tulevan painoin hänet jälleen polvilleen vessan lattialle ajatuksella laueta hänen suuhunsa. Sitten mutinkin mieltäni. Astuin askelen taaksepäin ja annoin tulla. Siinä oli todella jotain mitä en osaa selittää. Spermaa lensi naisen kasvoille, avoimeen kaula-aukkoon ja pitkin tyylikästä iltapukua. Hän ei saanut sanaakaan suustaan katsellessaan tahriintunutta juhlapukuaan. Avasin oven ja poistuin koko juhlista. Töissä välttelimme toisiamme monta viikkoa kunnes pyysin häneltä anteeksi. Sen jälkeen olemme joitakin kertoja löytäneet itsemme työpaikan eräistä salaisista sopukoista rakastelemasta.

Nuori insinööri

4

3603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mainio!

    • Anonyymi

      No kerro toki mitä siellä työpaikalla myöhemmin tapahtui!

    • Anonyymi

      Niin - Odotan myös jatkoa!!!

      Utelias

    • Anonyymi

      vau mikä kokemus lisää

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe