Firmamme vietti 20-vuotisjuhlaa. Kaikki olivat tietenkin juhla-asuissa, Illallisen jälkeen päädyimme yökerhoon, Kylkeeni liimautui henkilöstöpuolen päällikkö, noin 45-vuotias hyvännäköinen nainen pitkässä kimaltelevassa iltapuvussaan. Nainen oli kyllä kaunis ja povekaskin, mutta minua noin 20 vuotta vanhempi. Tanssimme ja tunsin hänen polvensa reisieni välissä ja rinnat painavina rintaani vasten. En pystynyt irrottautumaan hänestä, vaikka mukana oli paljon nuorempiakin naisia. Toki minulla alkoi seistä tanssilattialla kun hän teki siinä asiassa parhansa. Hän piti huolen että tanssiessa käteni monesti hipaisi hänen upeita rintojaan ja välillä puristui hänen reisiensä väliin.
Jotenkin vain kävi niin, että hän johdatti minut vessareisssulla kanssaan invavessaan. Olin aivan aseeton, kun hän kimaltelevassa iltapuvussaan polvistui eteeni ja otti kaluni suuhunsa, Samalla hän antoi rintaliiviensä olkainten luisua olkapäiltä niin että erotin jopa hänen nänninsä avarasta kaula-aukosta. Hän ei imenyt loppuun vaan nousi ja kohotti pitkää hamettaan. Hän oli ilman housuja. Tuossa vaiheessa minulla oli jo kova seisokki joten pilluun työntyminen onnistui helposti. Nussin häntä hetken rajusti ja sain hänet voihkimaan. Kun tajusin siemensyöksyn tulevan painoin hänet jälleen polvilleen vessan lattialle ajatuksella laueta hänen suuhunsa. Sitten mutinkin mieltäni. Astuin askelen taaksepäin ja annoin tulla. Siinä oli todella jotain mitä en osaa selittää. Spermaa lensi naisen kasvoille, avoimeen kaula-aukkoon ja pitkin tyylikästä iltapukua. Hän ei saanut sanaakaan suustaan katsellessaan tahriintunutta juhlapukuaan. Avasin oven ja poistuin koko juhlista. Töissä välttelimme toisiamme monta viikkoa kunnes pyysin häneltä anteeksi. Sen jälkeen olemme joitakin kertoja löytäneet itsemme työpaikan eräistä salaisista sopukoista rakastelemasta.
Nuori insinööri
Kypsemmän daamin painostamana
Anonyymi
4
3615
Vastaukset
- Anonyymi
Mainio!
- Anonyymi
No kerro toki mitä siellä työpaikalla myöhemmin tapahtui!
- Anonyymi
Niin - Odotan myös jatkoa!!!
Utelias - Anonyymi
vau mikä kokemus lisää
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623