Osaako kukaan sanoa miksi hupparistani ei ole kuulunut 2viikkoon tilasin sen nike.comista joten onko se luotettava ja toimitus olisi pitänyt olla 4-5päivää
Onko nike.com luotettava
12
9969
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää olevan Nike:n virallinen sivusto, eli pitäisi olla luotettava.
Oletko katsonut täältä mikä on tilauksesi tilanne:
https://www.nike.com/fi/orders/details - Anonyymi
Nike ei suurena firmana huijaa asiakkaita.. Mietihän hei itsekin..
- Anonyymi
Varmaan kysymys oli että onko tuo Nike:n oikea nettikauppa vai huijaussivusto.
Nike:n virallinen Facebook-tili linkittää tuohon nike.com sivulle joten tuo on Nike:n kauppa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kysymys oli että onko tuo Nike:n oikea nettikauppa vai huijaussivusto.
Nike:n virallinen Facebook-tili linkittää tuohon nike.com sivulle joten tuo on Nike:n kauppa.Sen näkee osoitteesta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen näkee osoitteesta..
Ei aina näe, joskus huijaussivustoilla on ihan asiallisen näköisiä osoitteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina näe, joskus huijaussivustoilla on ihan asiallisen näköisiä osoitteita.
Kyllä vaan näkee aina..
- Anonyymi
Asiastahan tietenkin kannattaa avautua Suomi24:lla eikä vahingossakaan ottaa yhteyttä itse firmaan.
- Anonyymi
Onko tullut jo
- Anonyymi
tilasin äitini kanssa minulle air jordanit ja ne tuli postiin viisipäivää aikaisemmin
- Anonyymi
kuin mitkä? Lause jäi kesken.
- Anonyymi
minun tech fleece ei oo tullut 2kk
- Anonyymi
Niin sen verran mun nyt tarvii sanoa, että juuri tästä nimenomaisesta verkkokaupasta mulla ei oo tarkempaa tietoa. Hupparit on luotettavia, kunhan niitä kohtelee reilusti ja tasapuolisesti, muistaa pestä kun ne on likaisia. Mutta huppareita ja vaatteita ei oo tehty sitä varten, että ne vaan seisois kauppojen ja varastojen ja vaatekaappien hyllyillä. Vaatteet tykkää että niitä käytetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"668881Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545574Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1275006Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään133864Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853470Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533369Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä382719En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102671Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html392613- 241737