Osaako kukaan sanoa miksi hupparistani ei ole kuulunut 2viikkoon tilasin sen nike.comista joten onko se luotettava ja toimitus olisi pitänyt olla 4-5päivää
Onko nike.com luotettava
12
10214
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää olevan Nike:n virallinen sivusto, eli pitäisi olla luotettava.
Oletko katsonut täältä mikä on tilauksesi tilanne:
https://www.nike.com/fi/orders/details - Anonyymi
Nike ei suurena firmana huijaa asiakkaita.. Mietihän hei itsekin..
- Anonyymi
Varmaan kysymys oli että onko tuo Nike:n oikea nettikauppa vai huijaussivusto.
Nike:n virallinen Facebook-tili linkittää tuohon nike.com sivulle joten tuo on Nike:n kauppa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kysymys oli että onko tuo Nike:n oikea nettikauppa vai huijaussivusto.
Nike:n virallinen Facebook-tili linkittää tuohon nike.com sivulle joten tuo on Nike:n kauppa.Sen näkee osoitteesta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen näkee osoitteesta..
Ei aina näe, joskus huijaussivustoilla on ihan asiallisen näköisiä osoitteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aina näe, joskus huijaussivustoilla on ihan asiallisen näköisiä osoitteita.
Kyllä vaan näkee aina..
- Anonyymi
Asiastahan tietenkin kannattaa avautua Suomi24:lla eikä vahingossakaan ottaa yhteyttä itse firmaan.
- Anonyymi
Onko tullut jo
- Anonyymi
tilasin äitini kanssa minulle air jordanit ja ne tuli postiin viisipäivää aikaisemmin
- Anonyymi
kuin mitkä? Lause jäi kesken.
- Anonyymi
minun tech fleece ei oo tullut 2kk
- Anonyymi
Niin sen verran mun nyt tarvii sanoa, että juuri tästä nimenomaisesta verkkokaupasta mulla ei oo tarkempaa tietoa. Hupparit on luotettavia, kunhan niitä kohtelee reilusti ja tasapuolisesti, muistaa pestä kun ne on likaisia. Mutta huppareita ja vaatteita ei oo tehty sitä varten, että ne vaan seisois kauppojen ja varastojen ja vaatekaappien hyllyillä. Vaatteet tykkää että niitä käytetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.33311496Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko373498- 793067
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1022803- 922666
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam472482Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1552394Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2752294- 451481
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �141460