Olen 24 vuotias nainen, synnytin alateitse 4 viikkoa sitten terveen ja ihanan vauvan.
Synnytys meni hyvin, repeämiltä vältyttiin ja muutenkin homma sujui ilman komplikaatioita ainoastaan virtsarakkoni venyttyi reilusti. (n. 2 litraa)
Minulla on ollut synnytyksestä asti viiltäviä alavatsakipuja munasarjojen seuduilla. Lisäksi navan seudulla ja muualla lantiossa kipuilee.
Kipu on jokapäiväistä, viiltävää/vihlovaa, aaltomaista jaksottaista.
Onko kuinka tavallista, että synnytyksen jälkeen on vatsanseudun kipuja?
Jälkivuoto on normaalia, ei hajuja, crp alle 1.
Kohtutulehdusepäilyyn söin antibiootit, mitkä ei vieneet kipuja pois. Gynekologilla olen käynyt kahdesti ja ainoastaan oikeassa munasarjassa näkyi 1cm tiivistymä, joka kirjattiin kystan aluksi, ei kuitenkaan selitä kipua.
Kohdussa näkyi pieni raskausmateriaalijäämä, mutta ei kuulemma aiheuta toimenpiteitä vaan pitäisi tulla itsekseen pois.
Lisäksi tunnen kipua virtsatessa, mietin katetroinnista johtuvaksi??? Pissanäytteet tutkittu nyt joka viikko synnytyksen jälkeen, eli pissatulehdusta ei ole.
Myös esim. ylös noustessa tuntuu, kuin virtsaputki/klitorisalue repeäisi.
Mikä mua vaivaa? Jäinkö nyt tämmöseksi.
Alavatsakipu syn. Jälkeen
Anonyymi
0
1320
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841