Olen 24 vuotias nainen, synnytin alateitse 4 viikkoa sitten terveen ja ihanan vauvan.
Synnytys meni hyvin, repeämiltä vältyttiin ja muutenkin homma sujui ilman komplikaatioita ainoastaan virtsarakkoni venyttyi reilusti. (n. 2 litraa)
Minulla on ollut synnytyksestä asti viiltäviä alavatsakipuja munasarjojen seuduilla. Lisäksi navan seudulla ja muualla lantiossa kipuilee.
Kipu on jokapäiväistä, viiltävää/vihlovaa, aaltomaista jaksottaista.
Onko kuinka tavallista, että synnytyksen jälkeen on vatsanseudun kipuja?
Jälkivuoto on normaalia, ei hajuja, crp alle 1.
Kohtutulehdusepäilyyn söin antibiootit, mitkä ei vieneet kipuja pois. Gynekologilla olen käynyt kahdesti ja ainoastaan oikeassa munasarjassa näkyi 1cm tiivistymä, joka kirjattiin kystan aluksi, ei kuitenkaan selitä kipua.
Kohdussa näkyi pieni raskausmateriaalijäämä, mutta ei kuulemma aiheuta toimenpiteitä vaan pitäisi tulla itsekseen pois.
Lisäksi tunnen kipua virtsatessa, mietin katetroinnista johtuvaksi??? Pissanäytteet tutkittu nyt joka viikko synnytyksen jälkeen, eli pissatulehdusta ei ole.
Myös esim. ylös noustessa tuntuu, kuin virtsaputki/klitorisalue repeäisi.
Mikä mua vaivaa? Jäinkö nyt tämmöseksi.
Alavatsakipu syn. Jälkeen
Anonyymi
0
1466
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432987Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612921- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721644- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070