Olen 24 vuotias nainen, synnytin alateitse 4 viikkoa sitten terveen ja ihanan vauvan.
Synnytys meni hyvin, repeämiltä vältyttiin ja muutenkin homma sujui ilman komplikaatioita ainoastaan virtsarakkoni venyttyi reilusti. (n. 2 litraa)
Minulla on ollut synnytyksestä asti viiltäviä alavatsakipuja munasarjojen seuduilla. Lisäksi navan seudulla ja muualla lantiossa kipuilee.
Kipu on jokapäiväistä, viiltävää/vihlovaa, aaltomaista jaksottaista.
Onko kuinka tavallista, että synnytyksen jälkeen on vatsanseudun kipuja?
Jälkivuoto on normaalia, ei hajuja, crp alle 1.
Kohtutulehdusepäilyyn söin antibiootit, mitkä ei vieneet kipuja pois. Gynekologilla olen käynyt kahdesti ja ainoastaan oikeassa munasarjassa näkyi 1cm tiivistymä, joka kirjattiin kystan aluksi, ei kuitenkaan selitä kipua.
Kohdussa näkyi pieni raskausmateriaalijäämä, mutta ei kuulemma aiheuta toimenpiteitä vaan pitäisi tulla itsekseen pois.
Lisäksi tunnen kipua virtsatessa, mietin katetroinnista johtuvaksi??? Pissanäytteet tutkittu nyt joka viikko synnytyksen jälkeen, eli pissatulehdusta ei ole.
Myös esim. ylös noustessa tuntuu, kuin virtsaputki/klitorisalue repeäisi.
Mikä mua vaivaa? Jäinkö nyt tämmöseksi.
Alavatsakipu syn. Jälkeen
Anonyymi
0
1414
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185171- 472839
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302478Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231819- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231334Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101298- 961197