Vappuaatto vanhojen ystävien kanssa 2

Anonyymi

Niinpä emäntämme nousee ja leikkaa kaunista leninkiään lisää, niin että minun tekee miltei pahaa. Oikeastaan koko silkkileningin etuosa roikkuu vyötäröllä. Vaimoni katsoo minua kasvot tulipunaisina, pyytää O:n luokseen. Olen vähällä puuttua peliin. Toivon totisesti ettei seuraisi mitään tyhmää. Turhaan! Vaimoni antaa sakset O:lle, ja kuiskaa tälle jotain. O vilkaisee minua syyllisen näköisenä ja sanoo jotain vaimolleni. Tämä pudistaa päätään ja kehottaa O:ta toimimaan. O kumartuu, tarttuu vaimoni trumpettihameen helmaan ja vilkaisee vielä ympärilleen. Sitten hän alkaa leikata! Yksi pitkä viilto ei riitä joten hän leikkaa toisen ja kolmannenkin lähes vyötärölle asti, niin että vaimoni mustat sukkanauhat ja pikkuhousut jäävät näkyviin. En voi muta kuin nieleskellä! Kaunis leninki!!!
Taas tanssimme kuka kenenkin kanssa, minä rva L:n kanssa. Rintaani vasten välillä painuvat paljaat nännit saavat aikaa valtavan seisokin. Kun palaamme saliin, L istahtaa syliini ja ojentaa sakset. Hän pyytää minua leikkaamaan puserostaan hihat halki ja ison palan puseronsa etumuksesta. Kerään koko rohkeuteni, mutta se meinaa loppua siinä vaiheessa kun pistän sakset läpi puserosta hänen rintojensa välissä. Sitten pusero on auki koko rintojen osuudelta. Hän yllyttä minua vielä jatkamaan rintaliiviensä kimppuun, mutta kantini ei kestä ja luovutan sakset pois. Komeat paljaat rinnat ja isot paisuneet nännit punaisissa neljänneskuppiliiveissä keräävät katseita ja minun on ihan pakko hipelöidä noita ihania nännejä.
Tummatukkainen rva M nousee horjahdellen ja tulee luoksemme. Hän ottaa sakset ja alkaa leikellä leninkinsä helmaa lyhyemmäksi ja lyhyemmäksi, kunnes tyylikkäästä silkkileningistä jäljellä ei ole kuin kymmenen senttiä vyötärön alapuolella. Nyt hopeanväriset saumasukat näkyvät kokonaisuudessaan korkeamallisiin tummanvihreisiin sukkanauhaliiveihin ja läpikuultaviin pikkuhousuihin asti. Tumma karvoitus kuultaa kiihottavasti läpi.
Taas on vuoro tanssia. Tällä kertaa minä rva M:n kanssa. Hän hinkkaa alavartaloaan minua vasten enkä voi olla ajattelematta hänen tussuaan. Hyväilen hänen rintojaan ja välillä myös pilluaan pikkuhousujen päältä. Vaimoni tanssii O:n kanssa ja näen kuinka hän hyväilee O:n sepalusta ja aulan nurkassa ja tarjoaa toista rintaansa imettäväksi!
Palaamme taas saliin juomiemme ääreen. Rva A astuu T:n luokse ja pyytää tätä avustamaan: Hän tarttuu sievien rintaliiviensä vasempaan pitsikuppiin ja T leikkaa sen irti lähes kokonaan. Sitten sama toisellekin kupille. Kauniit kiinteät C-kokoiset rinnat työntyvät revenneistä kupeista uhmakkaasti esiin. Ei voi muuta kuin taputtaa!
Vaimoni menee jälleen O:n syliin ja pyytää tätä kirkkaalla äänellä leikkaamaan mitä vain. Enää O ei emmi, hän leikkaa siekailematta kaunista brodyyrihametta lisää, mutta kun tämä ei riitä niin hiukan hengähdettyään tarttuu toistaiseksi vielä ehjään jakkuun, leikkaa siitä molemmat kaulukset ja rintojen kohdalta isot palat. Vaimoni osoittaa mustan pitsirintaliivinsä koristeellista olkainta ja sitten toista. O leikkaa ne poikki ja vaimoni laskee kupit alas, kietoo turmellun jakun ympärilleen ja syöttää kaikkien nähden vuorotellen leikatuista aukoista rintaansa O:lle samalla kun avaa tämän vetoketjun. Rva A nousee ja takellellen ihmettelee ehjää hamettaan. Hän antaa sakset SK:lle joka innokkaasti leikkelee sinisen suoran hameen kauttaaltaan riekaleiksi. Siniset saumasukat pääsevät oikeuksiinsa samoin kuin sievät Charnosin sukkanauhaliivit ja läpikuultavat pikkuhousut. Niistäkin tussu kuultaa himottavasti. Emäntämme tanssahtelee P:n eteen ja pyytää tätä leikkaamaan tummanvihreät koristeelliset pikkuhousunsa pois. Sitten on vuorossa sukkanauhojen katkaiseminen. Sukat tosin pysyvät edelleen paikoillaan. Rva M tanssii P:n kanssa jiveä niin että paljas pillu vilahtaa monta kertaa! Rva L keinahtelee keimaillen luokseni ja kysyy, eikä hänen pillunsa kiinnosta lainkaan. Leikkaan aivan pokkana hänen satiinihameestaan ison palan edestä vyötäröön asti ja tartun pikkuhousuihin. Riuhtaisen ne pois ja levitän hänen häpyhuulensa auki ja työnnän monta sormea sisään. Vetäydymme aulaan, missä revin hänen hamettaan lisää ja tarjoan hänelle orgasmin käsipelillä. Samalla imen hänen ihania rintojaan niin että taatusti niihin jää mustelmat. Salissa rva A hyväilee SK:n avointa sepalusta ja kysyy eikö tämä pitäisi hänen tisseistään enemmän kokonaan paljaina ja jatkaa kiusoittelua sepaluksen sisäpuolella kunnes SK tarttuu rintaliivien olkaimiin ja saa ne helposti katkeamaan. Sitten ote keskeltä ja kunnon riuhtaisu. Tarvitaan toinenkin riuhtaisu ennen kuin kuppien välinen perhoskoriste katkeaa ja rintaliivit lähtevät. Repäisemällä lähtevät myös pikkuhousut ja SK työntää rva A:n pöydälle ja avaa tämän reidet samalla tunkien pikkuhousujen ja rintaliivien riekaleet tämän suuhun. Kyrpä uppoaa litisevään vittuun!

6

2427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alkaa kyrpä seistä...

• Anonyymi

Tunnut kyllä tuntevan aika hyvin ainakin naisten paremmat alusvaatemerkit - vissiin tutkinut niitten kuvastoja?
      Eipä silti - kyllähän sellainen huipputyylikäs alusasu saa kiihottumaan! Mutta kylä minuakin hirvittäisi katsella niitten leikkelemistä riekaleiksi. Ainakaan vaimoni en antaisi sellaista tehdä edes meidän "ryhmäjutuissamme".

Nautiskelija

• Anonyymi

Olisi kiva ollut olla muka leikkelemässä naisten vaatteita ym.
      Löytyykö sellaisen fetissiä keltään naiselta?

• Anonyymi

Saattaisi olla melkoinen kokemus! Ehkä voisi kokeilla!

Tyttö 27

• Anonyymi

Kokeilisin kanssasi Tyttö 27 ihan mielelläni!

Nimim. Omat sakset mukana

• Anonyymi

Ai hitsi - täältähän löytyi upea jatko juttu vielä!!!
      Anna tulla lisää!!!

Utelias tirkistelijä

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135