https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4e282126-b120-450a-9ca9-f4eeef46a5d1
Kukas tää on? Miten on mahdollista, kukaan kiinnitä asiaan huomiota ,koirat kuolee nälkään. Nimet esille, ettei kukaan tuolle antaisi mitään eläintä.
EI ole mitään selitystä sille,että katsoo vierestä kun eläimet kuolee nälkään ellei sitten ole niin kamoissa,ettei tajua mitään.
Nälkään kuolleet huskyt
Anonyymi
5
248
Vastaukset
- Anonyymi
Tämäkin varmaan palkittu kennelliiton kasvattaja.
- Anonyymi
Ei ollut. Nisti jolla meni lujaa. Koira on nyt kadoksissa
- Anonyymi
Hyvä ettei nuo rakit enää lisäänny.
- Anonyymi
Mutta miten pitkään tuo on jatkunut? Naapureitakin ilmeisesti lähellä,onko he tehneet ilmoituksia ? Miksi ei puututtu aikaisemmin? Onko huumeet mukana?
- Anonyymi
Ilmeisesti oli vahvasti h mukana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697