Erektiolääkkeet

Anonyymi

Hei

Huomasin miehen lääkepussissa viagraa tai muuta sen kaltaista, kun etsin särkylääkettä. Mies ei ole tästä puhunut. Mietinkin otanko asian puheeksi vai onko parempi antaa asian olla ja antaa miehen kertoa itse, jos haluaa. Käyttäminen ei haittaa. Olisihan se kiva, jos kaikesta voisi puhua, mutta ilmeisesti ei. Miehistä mielipidettä tähän?

24

1346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä tiedät että oli Viagraa tai vastaavaa, lukiko pakkauksessa tms. lääkkeen nimi?

      Jos sänkyhommanne sujuu, niin mitäpä niistä pillereistä kyselemään. Ole vaan vähän tarkempana miehen terveydestä kun nuo nostaa verenpainetta.

      • Anonyymi

        Läpipainopakkauksessa lukee viagra. Pakkaukseen on lisätty pari sinistä, jossa lukee kgr . Kamagra?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läpipainopakkauksessa lukee viagra. Pakkaukseen on lisätty pari sinistä, jossa lukee kgr . Kamagra?

        Huono trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono trolli.

        ? Vastasin vain kysymykseen, mitä kysyttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läpipainopakkauksessa lukee viagra. Pakkaukseen on lisätty pari sinistä, jossa lukee kgr . Kamagra?

        Intialaista kenkäplankkiin käytettyä vahaa.
        https://www.menspharmacy.uk/dysfunction/dangers-of-kamagra/

        The exact ingredients and side effects of Kamagra are unknown, and using it is unsafe and potentially dangerous.
        Warnings and precautions

        You should not take Kamagra if you have the following conditions:

        All kind of cancers (leukaemia, lung cancer, melanomas, etc.);
        Diabetes mellitus;
        Arterial hypertension;
        Serious heart problems;
        End-stage renal disease;
        Deformation of the penis;
        Cirrhosis;
        Allergy to sildenafil;
        Age below 18: patients younger than the mentioned age are not allowed to take the medication;
        Age above 65: patients older than 65 are typically not allowed to take phosphodiesterase type 5 inhibitors;
        Being female: females are not allowed to take Kamagra because it will not work;


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Erektiolääkitys ei aina merkitse ongelmia sillä alueella. Itse käytän aina silloin tällöin ihan mukavan vaihtelun vuoksi. Kalu turpoaa paksummaksi, tunne on erilainen, laukeaminen kestää pidempään ja uusinnan voi ottaa välittömästi laukeamisen jälkeen. Suosittelen muillekin.

      • Anonyymi

        Niinpä. Totta tuokin.


    • Anonyymi

      Miehille voi olla vaikeaa kertoa omista intiimeistä asioistaan.
      Kokevat ehkä miehisyyden olevan jotenkin " vaarassa ", eivätkä uskalla kertoa esim. tarvitsevansa potenssilääkettä.
      Ehkä pahin pelko on siinä, että he ajattelevat olevansa kelpaamattomia, jos kertovat.

      Itse en varmaankaan kyselisi, vaan odottaisin, jos mies haluaa itse puhua asiasta.
      Hyvässä ja luottamuksellisessa parisuhteessa pystyy usein puhumaan hankalammistakin asioista.

      • Anonyymi

        Ei ole arka aihe miehelle. Höpö höpö.

        T. Mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole arka aihe miehelle. Höpö höpö.

        T. Mies.

        Tiedän, ettei oo arka aihe kaikille miehille, mutta joillekin kuitenkin on.
        Teitä miehiäkin on erilaisia, toiset arempia puhumaan asioistaan kuin toiset.


      • Anonyymi

        Tämä. Näin ajattelin,että kokisi ehkä. Ja mietinkin onko suhde tarpeeksi hyvä, kun näistä ei puhuta. Tai ehkä ei kaikkea tarvitse toiselle jakaa. Toivon vain, ettei stressaa asian takia.


    • Anonyymi

      Minä löysin vaimoni laukusta liukuvoidetta. Mistä on kysymys?

      • Anonyymi

        Ehkä vaimosi hankkii lisätuloja.


    • Anonyymi

      Ei pitäisi penkoa toisten pusseja ilman lupaa.
      Mutta jos mies ei kerro, älä kysele mitään vaan nauti siitä että mies on hakenut ongelmaan apua, ja nauti.

      • Anonyymi

        Olen ennenkin saanut ottaa särkylääkettä sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ennenkin saanut ottaa särkylääkettä sieltä.

        Jaa. Meillä särkylääkkeet on kaapissa tietyllä hyllyllä. Samaten työpaikalla ibut ihan varmuuden vuoksi tietyssä paikassa.
        Miksi joku lääke pussi? Outoja tapoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Meillä särkylääkkeet on kaapissa tietyllä hyllyllä. Samaten työpaikalla ibut ihan varmuuden vuoksi tietyssä paikassa.
        Miksi joku lääke pussi? Outoja tapoja.

        On kyllä outo tapa että perheen lääkkeet ovat jossain pussissa miehen hallussa. Meilläkin kaikki lääkkeet ovat yhdessä kaapissa, josta mm. otan omat reseptilääkkeeni kerran viikossa ja täytän päiväkohtaiset dosetit. Niihin henkilökohtaisiin dosetteihin ei kukaan muu koske, ne ovat minun lääkkeitäni joita muut eivät saa käyttää.


    • Anonyymi

      Diilaako miehet näitä joskus myös kavereilleen vai onko semmoinen aihe mistä kavereiden kanssa puhutaan ?

      • Anonyymi

        Tunnen ainakin yhden sellasen miehen. Akkansa antoikin tosi hyvät kyydit.


    • Anonyymi

      Parisuhde ongelmanne syvältä kun miehen tavaroihin menet ja hänen lääkeitä kytäät.Ette puhua asioista oikeilla nimillä.Vaikeudet olette lakaiseet matonalle aina.

    • Anonyymi

      Se on niin noloa myöntää käyttävänsä sitä. Iso kynnys sanoa

      • Anonyymi

        Ei tarvi ajatella, että olisi noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi ajatella, että olisi noloa.

        Ei ole mitään noloa jos on molo kovana.
        Luulis horatsunkin olevan tyytyväinen eikä tonkis toisen lääkepusseja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe