Kun kaverit halusivat vaimoilleen paremmat työpaikat niin keksivät että kaikki menettävät työpaikkansa ja hakevat uudestaan.
Kuinka sattui että työntekijä vaikoista tulikin työnjohtajia ja ostajia.
patriciahalli
14
582
Vastaukset 14
- Anonyymi
Mulla oli alainen patrialla pari vuotta joka ei puhunut mitään. No eihän se mitään voinut tehdäkkään. Sitten paljastui että hän oli kuuro. No hän jatkoi tulemista töihin niinkuin ennenkin. Hienosti söi eväänsä.
- Anonyymi
Patria halli on aivan kuin Sosiaalitoimisto. Saat rahaa tekemättä juuri mitään.
- Anonyymi
Jos olet töissä tarpeeksi pitkään niin sinusta tehdään päällikkö. Mitään ei tarvi tehdä olla vaan päällikkönä.
- Anonyymi
Mulla oli työkaveri joka ei 8 vuoteen tehnyt mitään muuta kuin keitti kahvia. Ja joi sitä.
- Anonyymi
Silti kiva ottaa 3000e puhtaana lapaan
- Anonyymi
Palkat ovat hyvät kun saa porukassa itse päättää.
- Anonyymi
Ensin on ylipäällikkö sitten päällikkö ja vielä apulaispäällikkö. Eikä mitää tarvii tehdä. Pitää muistaa aamulla tulla töihin ja esittää että tekee jotain.
- Anonyymi
Kuntsu on huippu päällikkö. Kuinka se jaksaa tulla töihin tekemään mitään.
- Anonyymi
Työkaveri haki vuosi vapaata kun piti rakentaa talo. Pomo sanoi että ei käy. Sille maksettiin täysi palkka oman talon rakentamisesta ja sai käydä töissä jos huvitti.
- Anonyymi
Tämähän on ihan sairasta. Koko pulju pitäisi laittykiinni tai ainakin palkata ihmisiä jotka tekee jotsin.
- Anonyymi
rintaliivi halli jo on nimi
- Anonyymi
Yleinen verkkokuvakepatricia.fi
Rintaliivit - Patrician verkkokauppa
Rintaliivit - Patrician verkkokauppa Rintaliivit Oikeankokoiset ja hyvin istuvat rintaliivit näyttävät ja tuntuvat hyviltä, sekä antavat oikeanlaista tukea rinnoillesi. Satsaa laatuun ja useisiin eri malleihin, arkiliivien lisäksi vaatekaapissa on hyvä olla erikseen juhla- ja urheiluliivit.
https://patricia.fi/fi/rintaliivit.html - Anonyymi
Ihan sama kuin sosiaalitoimisto tai leikkikenttä.
- Anonyymi
Ihminen voi olla töissä patrialla vuosikymmeniä tekemättä mitään. Eikö ole naurettavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta693028Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3641129Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65795Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32739Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s263646Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä139586Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19569Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31538Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17515Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan29489