patriciahalli

Anonyymi

Kun kaverit halusivat vaimoilleen paremmat työpaikat niin keksivät että kaikki menettävät työpaikkansa ja hakevat uudestaan.
Kuinka sattui että työntekijä vaikoista tulikin työnjohtajia ja ostajia.

14

364

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla oli alainen patrialla pari vuotta joka ei puhunut mitään. No eihän se mitään voinut tehdäkkään. Sitten paljastui että hän oli kuuro. No hän jatkoi tulemista töihin niinkuin ennenkin. Hienosti söi eväänsä.

• Anonyymi

Patria halli on aivan kuin Sosiaalitoimisto. Saat rahaa tekemättä juuri mitään.

• Anonyymi

Jos olet töissä tarpeeksi pitkään niin sinusta tehdään päällikkö. Mitään ei tarvi tehdä olla vaan päällikkönä.

• Anonyymi

Mulla oli työkaveri joka ei 8 vuoteen tehnyt mitään muuta kuin keitti kahvia. Ja joi sitä.

• Anonyymi

Silti kiva ottaa 3000e puhtaana lapaan

• Anonyymi

Palkat ovat hyvät kun saa porukassa itse päättää.

• Anonyymi

Ensin on ylipäällikkö sitten päällikkö ja vielä apulaispäällikkö. Eikä mitää tarvii tehdä. Pitää muistaa aamulla tulla töihin ja esittää että tekee jotain.

• Anonyymi

Kuntsu on huippu päällikkö. Kuinka se jaksaa tulla töihin tekemään mitään.

• Anonyymi

Työkaveri haki vuosi vapaata kun piti rakentaa talo. Pomo sanoi että ei käy. Sille maksettiin täysi palkka oman talon rakentamisesta ja sai käydä töissä jos huvitti.

• Anonyymi

Tämähän on ihan sairasta. Koko pulju pitäisi laittykiinni tai ainakin palkata ihmisiä jotka tekee jotsin.

• Anonyymi

rintaliivi halli jo on nimi

• Anonyymi

Yleinen verkkokuvakepatricia.fi
      Rintaliivit - Patrician verkkokauppa

Rintaliivit - Patrician verkkokauppa Rintaliivit Oikeankokoiset ja hyvin istuvat rintaliivit näyttävät ja tuntuvat hyviltä, sekä antavat oikeanlaista tukea rinnoillesi. Satsaa laatuun ja useisiin eri malleihin, arkiliivien lisäksi vaatekaapissa on hyvä olla erikseen juhla- ja urheiluliivit.

https://patricia.fi/fi/rintaliivit.html

• Anonyymi

Ihan sama kuin sosiaalitoimisto tai leikkikenttä.

• Anonyymi

Ihminen voi olla töissä patrialla vuosikymmeniä tekemättä mitään. Eikö ole naurettavaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      4021
    2. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      2850
    3. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      348
      1711
    4. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      100
      1386
    5. Taas kerran, anteeksi

Anteeksi että turhaan huolestuin Vain koska mua aiemmin kaipasit Siitä mun pitäisi tajuta olla onnellinen Mut kiusaajan valheisiin takerruin Ja ihan o
      Romantiikka
      173
      931
    6. Taas se nähtiin. USA on itse piru

Miksi Venäjää syyllistetään omien kaasuputkiensa räjäyttämisestä, ja miksi radioon päästetään paskiaisia syyllistämään Venäjää, kun mitään ei ole todi
      Kokkola
      103
      915
    7. Venäjästä tulee hitaasti mutta varmasti supervalta

Venäjä on pikkuhiljaa palautumassa samaan tilaan kuin Neuvostoliiton kulta-aikoina viime vuosisadan puolivälissä. Putin on täydellinen kapteeni ohjaam
      Maailman menoa
      288
      739
    8. Tuijotan yhden ihmisen

wa-kuvaa ja tekisi mieli kirjoittaa sinne pieni viaton viesti: Hyvää viikonloppua X! Tässähän se menee mitä varmimmin väärään osoitteeseen ja laitan s
      Ikävä
      40
      735
    9. Miksi media haluaa ylläpitää valheellista kuvaa Martinan urheilullisesta tasosta

Martina on nätti ja sanavalmis ihminen, mutta urheilijana aivan kuntotasoa. Hyvän kuvan Martinan tasosta antaa hänen aikansa ja sijoituksensa tänä vuo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      711
    10. Jari Sillanpää paljastaa huumearjen kiroista: "Kauanko voin ottaa, ennen kuin lähden..."

Karua... Ex-tangokuningas jäi kiinni auton ratista metamfetamiinin eli kristallihuumeen vaikutuksen alaisena v. 2017. Hän sai tuomion ja ehdollista v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      709
    Aihe