Asuin tuossa talossa ja voin sanoa että muuten ok paitsi että talossa asuu paljon nuoria. Asuu siellä vanhempiakin mutta nuoret lähinnä koska talossa paljon yksiöitä. Vieraspaikkoja liian vähän. Siellä bemarit ja audit valtaa ku nuoret jätkät ajaa vaan niillä. Seinänaapuri oli häirikkö joka onneksi muutti pois. Soitti yöllä musiikkia vaikka 22-7 aikaa ei saa metelöidä. Tupakoitsijoita paljon, koska kadun puolen ovella ja pyöräkatoksen luona tupakkapaikat. ILOQ lukot talossa on mikä oli kiva. Halusin vaa Joo kertoa millasta siellä on nii joku osaa varautua jos miettii muuttoa siihen taloon.
Tapparakatu 13 B
Anonyymi
4
731
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä et ihmiset kertovat millaista on asua jossain talossa osoite mukaan niin ettei tarvitse muuttaa jatkuvasti pois.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Mikä on ILOQ lukko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.iloq.com/fi/teknologiat/digitaalinen-lukitusjarjestelma-iloq-s10/
Lue tästäJoku lukko on näköjään avattava ennen kuin pääsee lukemaan sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193074Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622772Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o622556Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312477Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582038Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181559Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121552- 491529
- 771514
- 571439