Mulle on tullut outoja puhelinsoittoja numerosta +44

Anonyymi

Hei!

Onko kellään tullut lähi aikoina outoja puhelinsoittoja 44 alkuisesta numerosta ulkomailta? Mulle on tullut outoja puhelinsoittoja numerosta 44 tän vuoden sisällä 4 kertaa ja loppunumerot ovat olleet aina erilaiset. En ole vastannut kertaankaan noihin numeroihin, koska en ole odottanut puhelinsoittoja ulkomailta ja ne soitot ovat niin epäilyttäviä. Ne huijarit/häiriköt eivät jätä mua rauhaan.

44 alkuisista numeroista brittien suunnilta on tullut huijauspuheluita aikaisemmin, koska olen katsonut netistä ja lukenut uutisia. Onko niitten estämisestä mitään hyötyä?

6

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse painan vain hiljennä. Ei ole pitkään aikaan tullut puheluita kun ei reagoi.

      Varokaa spooffausta.

    • Anonyymi

      Liittyvät Microsoft huijauksiin. Itse vuosia sitten vastasin tällaiseen puheluun. Kommunikointi ei pelannut koska emme ymmärtäneet toisiamme. Sitten tuli tekstiviestejä. Loppui aika lyhyeen. Esiintyvät Microsoftin it- alan asiantuntijoina/ tukena ja huiputtavat uskomaan että tietokoneessasi on jotain vikaa. Laita esto päälle.
      Toinen mitä aloin epäilemään olivat Apple tuen soitot Corckista, Irlannista.. kysyin asiaa Applen myymälästä ja siellä kerrottiin, että tukipuhelu voi tulla myös sieltä.
      Aika outo juttu.
      No pariin otteeseen laiteyhteydet luotu kyseiseen tukeen koska ipadissa oli jotain häikkää. Näköjään olen havainnut, mitä useampi yhteys ns.tukeen sitä enemmän ongelmia alkaa ilmaantumaan.
      Lopputulos oli: iOS Account Managment : lla on joitain oikeuksia google- tiliini liittyen palveluihin jne. Safari katosi johonkin ..

    • Anonyymi

      Joo, kerran vastasin ja lukivat koraania ja rukoilivat

    • Anonyymi

      Ihan suomesta tulee nuo puhelut suomalaisilta operaattoreilta mutta käyttävät ulkomaalaisia maskattuja numeroita

    • Anonyymi

      Se on se vankilassa töissä oleva seksinussija.

    • Anonyymi

      Mulle tuli eilen soitto Venäjältä nrosta 7 954 027-xx-xx. En ole koskaan aiemmin saanut sieltä soittoja? Onko nyt alkanut nyt sieltä suunnalta häiriköinnit? Mitä hyvää sieltä suunnalta voi edes odottaa...? Ryssittely taitaa nostaa päätään tällaisten myötä?

      Tänään ilmoittelivat, että omakannassa on toiminnallisia ongelmia ja viiveitä? Veikkaan, että itänaapurin aiheuttamia ongelmia nekin? Hiton örkit, pitäisi sinkaittaa kuuhun tollaset, joista ei ole muuta kuin harmia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe