Hei!
Onko kellään tullut lähi aikoina outoja puhelinsoittoja 44 alkuisesta numerosta ulkomailta? Mulle on tullut outoja puhelinsoittoja numerosta 44 tän vuoden sisällä 4 kertaa ja loppunumerot ovat olleet aina erilaiset. En ole vastannut kertaankaan noihin numeroihin, koska en ole odottanut puhelinsoittoja ulkomailta ja ne soitot ovat niin epäilyttäviä. Ne huijarit/häiriköt eivät jätä mua rauhaan.
44 alkuisista numeroista brittien suunnilta on tullut huijauspuheluita aikaisemmin, koska olen katsonut netistä ja lukenut uutisia. Onko niitten estämisestä mitään hyötyä?
Mulle on tullut outoja puhelinsoittoja numerosta +44
6
228
Vastaukset
- Anonyymi
Itse painan vain hiljennä. Ei ole pitkään aikaan tullut puheluita kun ei reagoi.
Varokaa spooffausta. - Anonyymi
Liittyvät Microsoft huijauksiin. Itse vuosia sitten vastasin tällaiseen puheluun. Kommunikointi ei pelannut koska emme ymmärtäneet toisiamme. Sitten tuli tekstiviestejä. Loppui aika lyhyeen. Esiintyvät Microsoftin it- alan asiantuntijoina/ tukena ja huiputtavat uskomaan että tietokoneessasi on jotain vikaa. Laita esto päälle.
Toinen mitä aloin epäilemään olivat Apple tuen soitot Corckista, Irlannista.. kysyin asiaa Applen myymälästä ja siellä kerrottiin, että tukipuhelu voi tulla myös sieltä.
Aika outo juttu.
No pariin otteeseen laiteyhteydet luotu kyseiseen tukeen koska ipadissa oli jotain häikkää. Näköjään olen havainnut, mitä useampi yhteys ns.tukeen sitä enemmän ongelmia alkaa ilmaantumaan.
Lopputulos oli: iOS Account Managment : lla on joitain oikeuksia google- tiliini liittyen palveluihin jne. Safari katosi johonkin .. - Anonyymi
Joo, kerran vastasin ja lukivat koraania ja rukoilivat
- Anonyymi
Ihan suomesta tulee nuo puhelut suomalaisilta operaattoreilta mutta käyttävät ulkomaalaisia maskattuja numeroita
- Anonyymi
Se on se vankilassa töissä oleva seksinussija.
- Anonyymi
Mulle tuli eilen soitto Venäjältä nrosta 7 954 027-xx-xx. En ole koskaan aiemmin saanut sieltä soittoja? Onko nyt alkanut nyt sieltä suunnalta häiriköinnit? Mitä hyvää sieltä suunnalta voi edes odottaa...? Ryssittely taitaa nostaa päätään tällaisten myötä?
Tänään ilmoittelivat, että omakannassa on toiminnallisia ongelmia ja viiveitä? Veikkaan, että itänaapurin aiheuttamia ongelmia nekin? Hiton örkit, pitäisi sinkaittaa kuuhun tollaset, joista ei ole muuta kuin harmia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi286537- 883844
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313663767- 2513168
- 612787
- 522745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322590- 1532470
- 322074
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1281896