Toitsu jäi odotuksista taas

Anonyymi

9

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älähän nyt vielä hätäile. Torstaina saa taas lukea kauppalehdestä ne Trafin todelliset myyntiluvut! 😆

• Anonyymi

Toyota. Mun a muur. Muna seisoo.

• Anonyymi

No olipa onneton Provo. Varmaankin lähettäjän kaltainen säälittävä kikuli! 😆

• Anonyymi

"Toyotan kiusana ovat lisäksi olleet Japanin rankkasateet ja tuotannon keskeytykset autojen takaisinvetoepäilyjen takia."
      Tehdäänkö Toyotat ulkona?

• Anonyymi

Huomenna ollaan taas viisaampia.

• Anonyymi

Mitä väliä on Tojopappojen valinnoilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä väliä on Tojopappojen valinnoilla?

No mitä väliä sinunkaan valinnoilla on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä väliä sinunkaan valinnoilla on?

No mut 56 rosenttia vv audi skooda dkw ja tarbant mitä niitä nyt siiatti nii ja kupra ja porcshe 65% man ja pukatti.

• Anonyymi

Kyllä autojobbareeilla on vaikeaa kun kohta tulee myyntiluvut j Toyota jälleen ykkösenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäläislehti: Yli 260 000 miestä on lähtenyt venäjältä

liikekannallepanon jälkeen. FSB raportoi, että 261 000 miestä lähti maasta keskiviikon ja lauantain välisenä aikana. Mahtaa olla vaikea löytää niitä
      Maailman menoa
      331
      4251
    2. Ex-huippumalli, juontaja Anne Kukkohovi paljastaa: "Olen tosi röyhkeä ja päivän päätteeksi..."

Anne Kukkohovi on juontanut Koko Suomi -leipoo -ohjelmaa ammattimaisesti jo vuosia. Kansainvälisen uran tehnyt ex-huippumalli tunnustaa itsekin hämmäs
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2598
    3. Ymmärtääkö kaikki , että ydinsota on seuraava vaihe.

Näin.. Ei ole mitään " Ukrainan sotaa " , jonka voisi rajata vain tuonne maantieteelliselle alueelle. Tähän sotaan ei tulla myöskään saamaan mitään
      Maailman menoa
      275
      2468
    4. Miksi "SUOMEN NUORISO" ajetaan suljetulle ?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae1cec69-b2b9-4f9d-ae8e-da3b9178e6f4 En ymmärrä, mihin katosi minun nuoruuteni rento Suomi ? 80- ja 90- luvulla S
      Maailman menoa
      264
      2039
    5. Joel Harkimo ei ole tanssinut edes kapakassa "Mitä tuo urpo tuossa heiluu"

Poliitikko ja yrittäjä Joel "Jolle" Harkimo tippui Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Harkimo pudotti tiukassa treenissä kiloja, mutta hänen "säkkimäise
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1431
    6. Miksi tapasinkaan sinua

Olen tavattoman harmissani, kun koskaan törmäsin sinuun. Olisi paljon parempi, ettemme olisi koskaan nähneetkään toisiamme.
      Ikävä
      43
      1057
    7. Kyllä minä ihan rakastan sinua

Vaikka todella hassuahan se on lähes vierasta rakastaa. En voi tälle mitään.
      Ikävä
      58
      984
    8. Oot leuhka

ja ihan s***anan itteäs täynnä. En kyllä millään ymmärrä miksi. Oli ihan jees olo siihen asti taas että sun omahyväisen naaman näin. Kukaan toinen he
      Tunteet
      91
      968
    9. Anteeks rakas

Eihän liekkisi muhun sammu ikinä Olet mun ainut onnenkipinä Matka tää on joskus kivinen Ja osaan olla raskas ihminen On päivä tää pilvinen Kun painaa
      Romantiikka
      185
      953
    Aihe