Mikä olisi paras tapa ja maali maalata huonekaluja? Kyseessä on eräänlainen tv-pöytä. Haluaisin että maalista tulisi siistin näköinen eikä jäisi valumajälkiä.
Onko tällöin hyvä ohentaa maalia vai maalata suoraan purkissa olevalla? Onko kaksi vai yksi kerrosta parempi?
Huonekalujen maalaus
2
696
Vastaukset
- ammattimaalari
Empire, valkolakka, futura 40,kaikki noista alkydimaaleista sopii vallan hyvin. Kiiltoasteena sopiva varmaan on puolihimmeä.
kaikki nuo tasoittuvat hyvin, joten ne voi tarvittaessa vetää pensselillä.
Suosittelisin, että hankit vaahtomuovitelan ja rissaat sillä tasaiset pinnat ja pensselillä pyöreät ja pienet alueet.
Kahteen kertaan kannattaa maalata ja mahdolliset valumat ensimmäisen kierroksen jälkeen hiot pois hiomapaperilla.
muista pohjatytöt, eli ennen maalausta kittaat kolot ja hiot pinnan tasaiseksi. - Anonyymi
Tarvitsetko apua huonekalujen maalauksen kanssa tai haluatko selvittää huonekalujen maalauksen tarkemmat hinnat? http://www.kodinplaza.fi/ avulla tavoitat helposti yhdellä tarjouspyynnöllä alueellasi toimivat sekä tarjouspyynnöstäsi kiinnostuneet palveluntarjoajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909