Sähkön yms. kulujen nousu taitaa vaikuttaa suksimarkkinaankin...
Suksien hinnannousu hirvittää
4
831
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin? Rossari sano nostavansa hintoja 30 eur ja fischer kalliin keltaisen maalin komponenttien huonon luis.. eiku saatavuuden takia vain pari sataa.
Hinnannousua voi kompensoida siirtymällä nuotiolla tehtävään liisterivoiteluun. Tohoon ja sähkörautaan ei enää rahaa riitä. - Anonyymi
Keväällä sain ilmeiseksi vanhat pertsakapulat, voideltavat, pitopohjien alta annettiin pois.
Hyvin niillä hiihtää, jos voitelu vain osuu, edes sinnepäin. Noloin tilanne tuli, kun ohitin kylän pururadalla uusilla kalliilla pitopohjille hiihtäneen entisen omistajan.
(kun en huommannut, muuten olisin jättäytynyt kauas taakse, kiitollisena ilmaisista suksista)
hiihtotalvea odotellen- Anonyymi
Tuossa hyvä vinkki, käytetyilläkin pärjää, ja oikein hyvin pärjääkin. Hiihdon välinevalmistajat vain luovat mielikuvaa, että aina pitäisi olla alla viimeisintä.
- Anonyymi
Uudehkot kantista revenneet kalliit sukset, irroitin siteet ja laitoin 80-luvun suksiin. Toimivat ihan hyvin ja uusilla monoilla on taas elämää, kuhan vain antaisi lumat tänne Nurmekseenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1211807Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2661524- 681409
- 751372
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893