Hyvää yötä

Anonyymi

Joskus, edes kerran .
Yksi pieni halaus sinulta.
Jaksaisin elämäni.

16

995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taidat olla C. Green?

      Olisin lähtenyt jollen rakastaisi.
      Minä rakastan.
      - C.Green

      Mieleni anlysaattori pohtii runoilijaminääsi,. jonka vuoksi yksinäisyys näyttelee pääroolia runoissasi. Naisen mielenmaisema luultavasti kuitenkin...

      Ongelma parisuhteessa ja sen johdosta yksinäisyyden tunne? Ehkäpä tunteet kohdistuvat myös sen ulkopuolella olevaan henkilöön ja siksi tilanteen vaikeus.

      Jokatapauksessa ovat koskettavia tunnelatauksen vuoksi. Pienesti isoja tunteia.

      • Anonyymi

        Totuus jossain välimaastossa, mutta myönnetään tällä kertaa, että kaikki ei ole hyvin.
        Toisaalta taas, niin kuin kommentoin jo jotain 15 vuotta sitten, kirjoitukseni ovat sekoitus fiktiota ja faktaa . Ovat olleet sitä aina ja tulevat olemaankin. En kirjoita päiväkirjoja nettiin, vaikkakin osa runoista liittyy omaan elämääni.
        En osaa olla neutraali. Olen luonteeltani intohimoinen ja mustavalkoinen ihminen. Runoni ehkä sitä myös, kyllähän ne elämää heijastavat.
        -C. Green


      • Anonyymi

        Ja kyllä, tunteet kohdistuvat parisuhteen ulkopuolella olevaan henkilöön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä, tunteet kohdistuvat parisuhteen ulkopuolella olevaan henkilöön

        Ja väärinkäsitysten varmistamiseksi tarkennan, että henkilö 15 vuotta sitten oli eri kuin nyt
        Tämä ettei tulisi väärinkäsityksiä. Terveiset sinne :)


    • Anonyymi

      Jos tapaat ihmisen,
      jonka kanssa voit kuunnella
      virran solinaa vartin sanomatta mitään
      olet päässyt kotiin:
      elämän vesien äärelle.

      - C.Green

      • Anonyymi

        Niinhän se taitaa olla, kuten runosi kertoo. Ja valitettavan usein asiat eivät ole hyvin. On myös rohkeutta tunnustaa se itselleen.


    • Anonyymi

      Ole rasti paikassa johon ei saa mennä.
      Unohtumaton pysäkki elämän kartalla.
      Näkymätön haave epätodellisuudessa.
      -C.Green

      • Anonyymi

        Tiedäthän
        että haavekuvan harhaan
        voi menettää sydämen parhaan
        kun sydän on vain peili
        joka itseänsä narraa

        Siinäkin on rasti
        juotko maljan pohjaan asti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedäthän
        että haavekuvan harhaan
        voi menettää sydämen parhaan
        kun sydän on vain peili
        joka itseänsä narraa

        Siinäkin on rasti
        juotko maljan pohjaan asti?

        Tiedän sen,
        jalat tiukasti maassa elelen.
        Unikuvia vain haaveissani liikuttelen.
        -C. Green


    • Anonyymi

      Unikuvat uupuneen mielen,
      sanat tutut muistojen kielen.
      Katoavat jonnekin kaukaisuuteen,
      herätyksen johonkin uuteen.

      • Anonyymi

        Huomenta sinne, positiivinen vire -
        uuden aamun aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta sinne, positiivinen vire -
        uuden aamun aika.

        Aamun ahertajalle, illan istuvalle,
        yön tumman syliin, päivän tuttuihin kyliin.


    • Anonyymi

      Älä herää

      • Anonyymi

        En.


    • Anonyymi

      En kestä että menit :'(

    • Anonyymi

      Kun ei voi tehdä enää mitään,Kun toista nyt vaan ei enää ole olemassa,
      Niin hukassa ja yksin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe