Joskus, edes kerran .
Yksi pieni halaus sinulta.
Jaksaisin elämäni.
Hyvää yötä
16
995
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat olla C. Green?
Olisin lähtenyt jollen rakastaisi.
Minä rakastan.
- C.Green
Mieleni anlysaattori pohtii runoilijaminääsi,. jonka vuoksi yksinäisyys näyttelee pääroolia runoissasi. Naisen mielenmaisema luultavasti kuitenkin...
Ongelma parisuhteessa ja sen johdosta yksinäisyyden tunne? Ehkäpä tunteet kohdistuvat myös sen ulkopuolella olevaan henkilöön ja siksi tilanteen vaikeus.
Jokatapauksessa ovat koskettavia tunnelatauksen vuoksi. Pienesti isoja tunteia.- Anonyymi
Totuus jossain välimaastossa, mutta myönnetään tällä kertaa, että kaikki ei ole hyvin.
Toisaalta taas, niin kuin kommentoin jo jotain 15 vuotta sitten, kirjoitukseni ovat sekoitus fiktiota ja faktaa . Ovat olleet sitä aina ja tulevat olemaankin. En kirjoita päiväkirjoja nettiin, vaikkakin osa runoista liittyy omaan elämääni.
En osaa olla neutraali. Olen luonteeltani intohimoinen ja mustavalkoinen ihminen. Runoni ehkä sitä myös, kyllähän ne elämää heijastavat.
-C. Green - Anonyymi
Ja kyllä, tunteet kohdistuvat parisuhteen ulkopuolella olevaan henkilöön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä, tunteet kohdistuvat parisuhteen ulkopuolella olevaan henkilöön
Ja väärinkäsitysten varmistamiseksi tarkennan, että henkilö 15 vuotta sitten oli eri kuin nyt
Tämä ettei tulisi väärinkäsityksiä. Terveiset sinne :)
- Anonyymi
Jos tapaat ihmisen,
jonka kanssa voit kuunnella
virran solinaa vartin sanomatta mitään
olet päässyt kotiin:
elämän vesien äärelle.
- C.Green- Anonyymi
Niinhän se taitaa olla, kuten runosi kertoo. Ja valitettavan usein asiat eivät ole hyvin. On myös rohkeutta tunnustaa se itselleen.
- Anonyymi
Ole rasti paikassa johon ei saa mennä.
Unohtumaton pysäkki elämän kartalla.
Näkymätön haave epätodellisuudessa.
-C.Green- Anonyymi
Tiedäthän
että haavekuvan harhaan
voi menettää sydämen parhaan
kun sydän on vain peili
joka itseänsä narraa
Siinäkin on rasti
juotko maljan pohjaan asti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedäthän
että haavekuvan harhaan
voi menettää sydämen parhaan
kun sydän on vain peili
joka itseänsä narraa
Siinäkin on rasti
juotko maljan pohjaan asti?Tiedän sen,
jalat tiukasti maassa elelen.
Unikuvia vain haaveissani liikuttelen.
-C. Green
- Anonyymi
Unikuvat uupuneen mielen,
sanat tutut muistojen kielen.
Katoavat jonnekin kaukaisuuteen,
herätyksen johonkin uuteen.- Anonyymi
Huomenta sinne, positiivinen vire -
uuden aamun aika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta sinne, positiivinen vire -
uuden aamun aika.Aamun ahertajalle, illan istuvalle,
yön tumman syliin, päivän tuttuihin kyliin.
- Anonyymi
Älä herää
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
En kestä että menit :'(
- Anonyymi
Kun ei voi tehdä enää mitään,Kun toista nyt vaan ei enää ole olemassa,
Niin hukassa ja yksin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619