Hyvää yötä

Anonyymi

Joskus, edes kerran .
Yksi pieni halaus sinulta.
Jaksaisin elämäni.

16

995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taidat olla C. Green?

      Olisin lähtenyt jollen rakastaisi.
      Minä rakastan.
      - C.Green

      Mieleni anlysaattori pohtii runoilijaminääsi,. jonka vuoksi yksinäisyys näyttelee pääroolia runoissasi. Naisen mielenmaisema luultavasti kuitenkin...

      Ongelma parisuhteessa ja sen johdosta yksinäisyyden tunne? Ehkäpä tunteet kohdistuvat myös sen ulkopuolella olevaan henkilöön ja siksi tilanteen vaikeus.

      Jokatapauksessa ovat koskettavia tunnelatauksen vuoksi. Pienesti isoja tunteia.

      • Anonyymi

        Totuus jossain välimaastossa, mutta myönnetään tällä kertaa, että kaikki ei ole hyvin.
        Toisaalta taas, niin kuin kommentoin jo jotain 15 vuotta sitten, kirjoitukseni ovat sekoitus fiktiota ja faktaa . Ovat olleet sitä aina ja tulevat olemaankin. En kirjoita päiväkirjoja nettiin, vaikkakin osa runoista liittyy omaan elämääni.
        En osaa olla neutraali. Olen luonteeltani intohimoinen ja mustavalkoinen ihminen. Runoni ehkä sitä myös, kyllähän ne elämää heijastavat.
        -C. Green


      • Anonyymi

        Ja kyllä, tunteet kohdistuvat parisuhteen ulkopuolella olevaan henkilöön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä, tunteet kohdistuvat parisuhteen ulkopuolella olevaan henkilöön

        Ja väärinkäsitysten varmistamiseksi tarkennan, että henkilö 15 vuotta sitten oli eri kuin nyt
        Tämä ettei tulisi väärinkäsityksiä. Terveiset sinne :)


    • Anonyymi

      Jos tapaat ihmisen,
      jonka kanssa voit kuunnella
      virran solinaa vartin sanomatta mitään
      olet päässyt kotiin:
      elämän vesien äärelle.

      - C.Green

      • Anonyymi

        Niinhän se taitaa olla, kuten runosi kertoo. Ja valitettavan usein asiat eivät ole hyvin. On myös rohkeutta tunnustaa se itselleen.


    • Anonyymi

      Ole rasti paikassa johon ei saa mennä.
      Unohtumaton pysäkki elämän kartalla.
      Näkymätön haave epätodellisuudessa.
      -C.Green

      • Anonyymi

        Tiedäthän
        että haavekuvan harhaan
        voi menettää sydämen parhaan
        kun sydän on vain peili
        joka itseänsä narraa

        Siinäkin on rasti
        juotko maljan pohjaan asti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedäthän
        että haavekuvan harhaan
        voi menettää sydämen parhaan
        kun sydän on vain peili
        joka itseänsä narraa

        Siinäkin on rasti
        juotko maljan pohjaan asti?

        Tiedän sen,
        jalat tiukasti maassa elelen.
        Unikuvia vain haaveissani liikuttelen.
        -C. Green


    • Anonyymi

      Unikuvat uupuneen mielen,
      sanat tutut muistojen kielen.
      Katoavat jonnekin kaukaisuuteen,
      herätyksen johonkin uuteen.

      • Anonyymi

        Huomenta sinne, positiivinen vire -
        uuden aamun aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta sinne, positiivinen vire -
        uuden aamun aika.

        Aamun ahertajalle, illan istuvalle,
        yön tumman syliin, päivän tuttuihin kyliin.


    • Anonyymi

      Älä herää

      • Anonyymi

        En.


    • Anonyymi

      En kestä että menit :'(

    • Anonyymi

      Kun ei voi tehdä enää mitään,Kun toista nyt vaan ei enää ole olemassa,
      Niin hukassa ja yksin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe