Tyttö Neiti Pippelisen 2010 Bellörffin päivän pakollinen 24/7

Anonyymi

Minä kun kävelen koiraa kohti niin se lähtee ulisten karkuun ja saman tekisit sinäkin.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika monta viestiä poistettu, mitähän niissä oli senssukan sääntöjen vastaista?

      • Anonyymi

        Totuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus

        Siinäpä sulla nyt mukavaa puuhaa kun tarkkailet totuutta, olethan ihan sitä varten keksinyt klooninimimerkinkin totuustarkkailija, mutta muista sitten vaihtaa kun on aika mennä byggalta tehtaalle töihin.
        Kirjota monta kommenttia sanoilla jotka automaatti poistaa ja sitten taasen ilmoita montako poistettua, mutta älä unohda vakioita, kuten amaliaasi ja teemodee.
        Mutta muista totuutesi että senssusihan asuu numban päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus

        Tarkoittaako tämä sitä, että T syylä ei olekaan senssukan ystävä, vaan kyrpå itse?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä sulla nyt mukavaa puuhaa kun tarkkailet totuutta, olethan ihan sitä varten keksinyt klooninimimerkinkin totuustarkkailija, mutta muista sitten vaihtaa kun on aika mennä byggalta tehtaalle töihin.
        Kirjota monta kommenttia sanoilla jotka automaatti poistaa ja sitten taasen ilmoita montako poistettua, mutta älä unohda vakioita, kuten amaliaasi ja teemodee.
        Mutta muista totuutesi että senssusihan asuu numban päässä.

        Mutta muista totuutesi että senssusihan asuu numban päässä, yläpäässä vai alapäässä, ihan sama, VITUNIDIOOTIT !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaako tämä sitä, että T syylä ei olekaan senssukan ystävä, vaan kyrpå itse?

        Totuus alkaa paljastua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä sulla nyt mukavaa puuhaa kun tarkkailet totuutta, olethan ihan sitä varten keksinyt klooninimimerkinkin totuustarkkailija, mutta muista sitten vaihtaa kun on aika mennä byggalta tehtaalle töihin.
        Kirjota monta kommenttia sanoilla jotka automaatti poistaa ja sitten taasen ilmoita montako poistettua, mutta älä unohda vakioita, kuten amaliaasi ja teemodee.
        Mutta muista totuutesi että senssusihan asuu numban päässä.

        Muista pestä se joskus.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu vasta 5 sääntöjenvastaista viestiä, mutta luulempa että kohta 6.

    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä... repikää siitä resuperseet.

      KHIAI!!!

      • Anonyymi

        Mulla mukavaa täällä Chian Naissa.
        Kikkelis kokkelis vaan.
        Terveisiä Pattayan savoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla mukavaa täällä Chian Naissa.
        Kikkelis kokkelis vaan.
        Terveisiä Pattayan savoon.

        Katsopa kelloa, paljonko se on nyt sinulla ex onnellisella aviomiehellä siellä Hua Hinissä?


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe