Punainen mopo päivittäin keula pystyssä kylällä.

Anonyymi

Hei sattuisiko kukaan tietävän kuka tällä isolla punaisella mopolla ajaa.
Lähes päivittäin kylällä liikkuessa kuuluu hirveän kova ääni ja punainen mopo keula pystyssä tulee vastaan. Todella vastuutonta tuolla tavalla ajella ja hirveää ylinopeutta.
Jos satut tämän lukemaan voisitko ystävällisesti hieman rauhoittua moposi kanssa, poliiseille on asiasta ilmoitettu mutta mitään ei tunnu tekevän asialle.

10

2491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juha Sipilä

• Anonyymi

Taidan tietää kyseisen mopon omistajan,,,, täytyy ottaa hänen vanhempiinsa tänään yhteyttä ja jutella nuorukaisen kanssa..,,

• Anonyymi

Anteeksi en keuli enää mopo meni rikki 😔

• Anonyymi

Pistä kuntoon ja hanaa....

• Anonyymi

Täällä eräs punasella ajava. Sori vaan oon jo reilusti yli 20v. Että ei paljon äiteen tai isän soittelut paina tai auta, eikä niitä muutenkaan kiinnosta minun elämä vittuakaan! Alkoholisti ja päälle käyvä mies on taas koko elämän täyttymys ja omaa isää kiinnostaa myös vaan alkoholi! Miettikää jumaliste tarkkaan teettekö lapsia, jos niille ei oo aikaa tai kiinnosta niiden asiat yhtään! Myönnän että joskus keula nousee ja vauhtia on, mutta se on mun terapiaa ollu jo lapsuudesta asti, kun ei voi porukoille puhua tai mennä kylään. Tai joo voi mennä jos haluaa kuunnella jatkuvaa vittuilua tai ottaa selkäänsä. Tai sitten ei saada sanaakaa suusta, jos ei oo muutamaa olutta alla!! Käyn töissä ja maksan itse omat polttoaineeni, renkaani, varaosani ja mahdolliset sakot ja itse istun linnassa jos jonkun yli ajan! Niinkuin myös kuka tahansa 15v täyttänyt, koska on sillon itse rikosoikeudellisessa vastuussa! Pyrin myös katsomaan millä kohtaa nostelen ja millon. Oon harrastanu tätä koko ikäni ja uskon tietäväni miten näitä vehkeitä ajetaan ja tunnen aika hyvin omat rajani. Sitä en tietenkään voi kieltää etteikö ammattilaisillekin voisi käydä virheitä tai että liikenne olisi oikea paikka, mutta ei oikeen muutakaan paikkaa edelleenkään ole!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi että mikä itkuvirsi. Se ei ole kuitenkaan mikään syy vaarantaa muuta liikennettä ja häiritä ihmisiä. Mene johonkin syrjäkylälle jossa ei ole kukaan kuulemassa äänekästä ja vaarallista terapiaasi.

Hyvä yritys,mutta ei tule sympatiaa. Koeta keksiä ensikerralla parempi tarina. Naurettavaa.

• Anonyymi

No voi että mikä itkuvirsi. Se ei ole kuitenkaan mikään syy vaarantaa muuta liikennettä ja häiritä ihmisiä. Mene johonkin syrjäkylälle jossa ei ole kukaan kuulemassa äänekästä ja vaarallista terapiaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kännisistä juopoista enempi haittaa kuin mopoililijoista .Hankkikaa ruikuttajat oma elämä ,Esim tappi millä punainen pää,sen tarpeessa tää aloittaja on.

• Anonyymi

Poliiseista ei oo mitään hyötyä, jos eivät itse nää tätä toimintaa ja uskon ainakin että harvoin kerkeevät kylälle asti ilman, että kukaan kerkeis ilmottaa kaverille. Puhelin on yllättävän kätevä olla farkkujen taskussa äänillä ja värinällä. Toinen juttu kilvettömiä 2pyöräsiä eivät edes autolla saa kiinni, jos yhtään on ajo kokemusta ja kylillä pyörinyt ja tutustunu reitteihin ja polkuihin.

• Anonyymi

Eikös "kouluttaja" ole joka paikan höylä sieltä apua.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe