Punainen mopo päivittäin keula pystyssä kylällä.

Anonyymi

Hei sattuisiko kukaan tietävän kuka tällä isolla punaisella mopolla ajaa.
Lähes päivittäin kylällä liikkuessa kuuluu hirveän kova ääni ja punainen mopo keula pystyssä tulee vastaan. Todella vastuutonta tuolla tavalla ajella ja hirveää ylinopeutta.
Jos satut tämän lukemaan voisitko ystävällisesti hieman rauhoittua moposi kanssa, poliiseille on asiasta ilmoitettu mutta mitään ei tunnu tekevän asialle.

10

2566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juha Sipilä

• Anonyymi

Taidan tietää kyseisen mopon omistajan,,,, täytyy ottaa hänen vanhempiinsa tänään yhteyttä ja jutella nuorukaisen kanssa..,,

• Anonyymi

Anteeksi en keuli enää mopo meni rikki 😔

• Anonyymi

Pistä kuntoon ja hanaa....

• Anonyymi

Täällä eräs punasella ajava. Sori vaan oon jo reilusti yli 20v. Että ei paljon äiteen tai isän soittelut paina tai auta, eikä niitä muutenkaan kiinnosta minun elämä vittuakaan! Alkoholisti ja päälle käyvä mies on taas koko elämän täyttymys ja omaa isää kiinnostaa myös vaan alkoholi! Miettikää jumaliste tarkkaan teettekö lapsia, jos niille ei oo aikaa tai kiinnosta niiden asiat yhtään! Myönnän että joskus keula nousee ja vauhtia on, mutta se on mun terapiaa ollu jo lapsuudesta asti, kun ei voi porukoille puhua tai mennä kylään. Tai joo voi mennä jos haluaa kuunnella jatkuvaa vittuilua tai ottaa selkäänsä. Tai sitten ei saada sanaakaa suusta, jos ei oo muutamaa olutta alla!! Käyn töissä ja maksan itse omat polttoaineeni, renkaani, varaosani ja mahdolliset sakot ja itse istun linnassa jos jonkun yli ajan! Niinkuin myös kuka tahansa 15v täyttänyt, koska on sillon itse rikosoikeudellisessa vastuussa! Pyrin myös katsomaan millä kohtaa nostelen ja millon. Oon harrastanu tätä koko ikäni ja uskon tietäväni miten näitä vehkeitä ajetaan ja tunnen aika hyvin omat rajani. Sitä en tietenkään voi kieltää etteikö ammattilaisillekin voisi käydä virheitä tai että liikenne olisi oikea paikka, mutta ei oikeen muutakaan paikkaa edelleenkään ole!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi että mikä itkuvirsi. Se ei ole kuitenkaan mikään syy vaarantaa muuta liikennettä ja häiritä ihmisiä. Mene johonkin syrjäkylälle jossa ei ole kukaan kuulemassa äänekästä ja vaarallista terapiaasi.

Hyvä yritys,mutta ei tule sympatiaa. Koeta keksiä ensikerralla parempi tarina. Naurettavaa.

• Anonyymi

No voi että mikä itkuvirsi. Se ei ole kuitenkaan mikään syy vaarantaa muuta liikennettä ja häiritä ihmisiä. Mene johonkin syrjäkylälle jossa ei ole kukaan kuulemassa äänekästä ja vaarallista terapiaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kännisistä juopoista enempi haittaa kuin mopoililijoista .Hankkikaa ruikuttajat oma elämä ,Esim tappi millä punainen pää,sen tarpeessa tää aloittaja on.

• Anonyymi

Poliiseista ei oo mitään hyötyä, jos eivät itse nää tätä toimintaa ja uskon ainakin että harvoin kerkeevät kylälle asti ilman, että kukaan kerkeis ilmottaa kaverille. Puhelin on yllättävän kätevä olla farkkujen taskussa äänillä ja värinällä. Toinen juttu kilvettömiä 2pyöräsiä eivät edes autolla saa kiinni, jos yhtään on ajo kokemusta ja kylillä pyörinyt ja tutustunu reitteihin ja polkuihin.

• Anonyymi

Eikös "kouluttaja" ole joka paikan höylä sieltä apua.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      127
      5289
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      190
      4999
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3480
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3008
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      26
      2360
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      245
      1807
    7. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      3
      1427
    8. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      108
      1364
    9. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1345
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      139
      1065
    Aihe