Punainen mopo päivittäin keula pystyssä kylällä.

Anonyymi

Hei sattuisiko kukaan tietävän kuka tällä isolla punaisella mopolla ajaa.
Lähes päivittäin kylällä liikkuessa kuuluu hirveän kova ääni ja punainen mopo keula pystyssä tulee vastaan. Todella vastuutonta tuolla tavalla ajella ja hirveää ylinopeutta.
Jos satut tämän lukemaan voisitko ystävällisesti hieman rauhoittua moposi kanssa, poliiseille on asiasta ilmoitettu mutta mitään ei tunnu tekevän asialle.

10

2463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juha Sipilä

    • Anonyymi

      Taidan tietää kyseisen mopon omistajan,,,, täytyy ottaa hänen vanhempiinsa tänään yhteyttä ja jutella nuorukaisen kanssa..,,

    • Anonyymi

      Anteeksi en keuli enää mopo meni rikki 😔

    • Anonyymi

      Pistä kuntoon ja hanaa....

    • Anonyymi

      Täällä eräs punasella ajava. Sori vaan oon jo reilusti yli 20v. Että ei paljon äiteen tai isän soittelut paina tai auta, eikä niitä muutenkaan kiinnosta minun elämä vittuakaan! Alkoholisti ja päälle käyvä mies on taas koko elämän täyttymys ja omaa isää kiinnostaa myös vaan alkoholi! Miettikää jumaliste tarkkaan teettekö lapsia, jos niille ei oo aikaa tai kiinnosta niiden asiat yhtään! Myönnän että joskus keula nousee ja vauhtia on, mutta se on mun terapiaa ollu jo lapsuudesta asti, kun ei voi porukoille puhua tai mennä kylään. Tai joo voi mennä jos haluaa kuunnella jatkuvaa vittuilua tai ottaa selkäänsä. Tai sitten ei saada sanaakaa suusta, jos ei oo muutamaa olutta alla!! Käyn töissä ja maksan itse omat polttoaineeni, renkaani, varaosani ja mahdolliset sakot ja itse istun linnassa jos jonkun yli ajan! Niinkuin myös kuka tahansa 15v täyttänyt, koska on sillon itse rikosoikeudellisessa vastuussa! Pyrin myös katsomaan millä kohtaa nostelen ja millon. Oon harrastanu tätä koko ikäni ja uskon tietäväni miten näitä vehkeitä ajetaan ja tunnen aika hyvin omat rajani. Sitä en tietenkään voi kieltää etteikö ammattilaisillekin voisi käydä virheitä tai että liikenne olisi oikea paikka, mutta ei oikeen muutakaan paikkaa edelleenkään ole!

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi että mikä itkuvirsi. Se ei ole kuitenkaan mikään syy vaarantaa muuta liikennettä ja häiritä ihmisiä. Mene johonkin syrjäkylälle jossa ei ole kukaan kuulemassa äänekästä ja vaarallista terapiaasi.

        Hyvä yritys,mutta ei tule sympatiaa. Koeta keksiä ensikerralla parempi tarina. Naurettavaa.


      • Anonyymi

        No voi että mikä itkuvirsi. Se ei ole kuitenkaan mikään syy vaarantaa muuta liikennettä ja häiritä ihmisiä. Mene johonkin syrjäkylälle jossa ei ole kukaan kuulemassa äänekästä ja vaarallista terapiaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi että mikä itkuvirsi. Se ei ole kuitenkaan mikään syy vaarantaa muuta liikennettä ja häiritä ihmisiä. Mene johonkin syrjäkylälle jossa ei ole kukaan kuulemassa äänekästä ja vaarallista terapiaasi.

        Kännisistä juopoista enempi haittaa kuin mopoililijoista .Hankkikaa ruikuttajat oma elämä ,Esim tappi millä punainen pää,sen tarpeessa tää aloittaja on.


    • Anonyymi

      Poliiseista ei oo mitään hyötyä, jos eivät itse nää tätä toimintaa ja uskon ainakin että harvoin kerkeevät kylälle asti ilman, että kukaan kerkeis ilmottaa kaverille. Puhelin on yllättävän kätevä olla farkkujen taskussa äänillä ja värinällä. Toinen juttu kilvettömiä 2pyöräsiä eivät edes autolla saa kiinni, jos yhtään on ajo kokemusta ja kylillä pyörinyt ja tutustunu reitteihin ja polkuihin.

    • Anonyymi

      Eikös "kouluttaja" ole joka paikan höylä sieltä apua.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe