Nuori ja punakka ukko tanssin aikana?

Anonyymi

Häiritseekö nuori ja punakka ukko ennen tanssia tai tanssin aikana mielestänne keskittymistänne tanssin aikaiseen tai tanssia edrltävään suukotteluunne? Entäs tanssin jälkeen?

8

165

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuori ja punakka ukko vainoo teitä!

• Anonyymi

Naisia 40-70 vuotta häiritsee 50-80 -vuotias tanssitaitoinen punakka ukko, jota 16-40 -vuotiaat hedelmälliset naiset hakevat tanssimaan.

Ukko on ruma, punakka ja kurttuinen mutta silti tanssitaitoiselle punakkaukolle riittää kysyntää tanssipaikoilla kun miehiä on kolme kertaa vähemmän paikalla kuin naisia.

Elämäni parastaa aikaa sanoi kuuskymppinen punakka ukko lavatansseissa.

• Anonyymi

Täh? Melkoinen masokistihan tuo kuuskymppinen äijä on. Ei mitään saumoja kuitenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh? Melkoinen masokistihan tuo kuuskymppinen äijä on. Ei mitään saumoja kuitenkaan.

Melkoista ajan tuhlausta ja maine menee oman ikäisten silmissä, ei saa enää niiltäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkoista ajan tuhlausta ja maine menee oman ikäisten silmissä, ei saa enää niiltäkään.

Nuori ja punakka ukko on sinnikäs!

• Anonyymi

Olen nuori punakka ukko.

Elämä on ihanaa.

Elämäni on tuhat kertaa ihanampaa kuin ikäisilläni naisilla.

• Anonyymi

Nuorella ja punakalla ukolla piisaa itseluottamusta!

• Anonyymi

Menopausaaliset ja postmenopausaaliset naiset ulvovat täällä miehen puutetta.

Ei mitään uutta.

Karmein nainen on sellainen jonka ympärillä olevat ihmiset ovat tajunneet muuttuneen haluttavasta naisesta isoäidiksi. Nainen kuitenkaan ei ole itse tätä tajunnut. Tällainen nainen on se äksyin ja terävin suusta.

Aika kuluu ja nainen hyväksyylopulta paikkansa matriarkkana. Eli elämä jatkuu ilman haluavaa miestä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kauden päätöksen seuranta

Sitten vain seuraamaan kuinka kulkee. Taitaa olla elämänsä kunnossa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1177
    2. Millä kirjaimella alkaa

voitko kertoa millä kirjaimelle kaivattusi alkaa. Entä sinä?
      Ikävä
      42
      895
    3. Rakastan sinua työkaverini

Niin rakastan vaikka kuinka yritän kieltää tunteeni. Aina mielessä.
      Ikävä
      53
      894
    4. Lähes 6 miljoonaa Ukrainalaista on vapautunut Kiovan oligarkkien orjuudesta demokraattisesti

Vaalit jotka sinetöivät vapaan kansan synnyn Ukrainaan Nato johtoisen oligarkki orjuuden alta. Ihmiset ova onnellisia orjuuden päättymisestä , paitsi
      Maailman menoa
      384
      772
    5. Tietysti ihastuin sinuun

Olet mies minulle luotu
      Ikävä
      49
      746
    6. Yrität parannella ulkonäköäsi

vaikka se ei paremmaksi muutu. 🤦‍♂️
      Tunteet
      73
      745
    7. Kerroin kaverille

Että olen rakastunut sinuun. Se vastasi, että eihän siihen saa rakastua! Sanoin, että no miks ei, ihminenhän se hänkin on.
      Ikävä
      39
      724
    8. Onko kaivattusi tumma vai vaalea

Onko hän pitkä vai lyhyt?
      Ikävä
      56
      668
    9. Kuka höperö uskoo

Joihinkin kaksoisliekkeihin ja telepatioihin? Samaa sarjaa kuin kaikki erityisherkkyydet ja enkeliterapiat. Täyttä huuhaata.
      Ikävä
      63
      647
    10. Hei rakas nainen

Anteeksi, jos oon sotkenu kaiken. Erehdyin luulemaan että hän on se oikea :( Sain nyt varmuuden ettei oo. Toivottavasti et oo vielä kadonnu täältä. Ra
      Ikävä
      23
      616
    Aihe