Luuleeko päättäjät että jokaisen lompakossa olisi rahaa sähkölaskuihin kun yrittävät kohdistaa alennusta myöhemmäksi. Taidan erota myös kirkosta. sinne myös menee vuodessa tuhat euroa ja Kokkolan verotus on suomen kalleimasta päästä.
Sähkön hinta
15
183
Vastaukset
- Anonyymi
Veronalennusten vastineeksi joudutaan ottaa lisävelkaa.
- Anonyymi
Sähkönhinta on noussut niin paljon, että siitä tulevan alvin määrä ei pienene vaikka sitä lasketaan. Onhan se parempi ettei sitä sähkötukea tarvitse maksaa toimeentuloluukun kautta.
Minä en ymmärrä puheista tuloveronalennuksesta, sehän kasvattaa valtiovelkaa, kokoomuksen tavoitteella 1 miljardia €. Siitä hyötyy vain noin 40 000€/v tai enemmän ansaitseva, heilläkö nyt on tiukinta?
- Anonyymi
Ei kannata kirkosta vielä erota..siellä voi käydä lämmitelemässä.
- Anonyymi
Kirkko ei kysele "jäsenkorttia" antaessaan apua.
- Anonyymi
Tuhat euroa?? En usko!
- Anonyymi
Kyllä tuollaisen kirkollisveron joutuu maksamaan jos vuositulot ovat suuret.
- Anonyymi
Joo kyllä kirkosta voisi erota turhaa tuota ahnetta kirkon papistoa ja kaikenlaista saarnaajaa on uskoa kyllä pohjanmaan poliisien paskalakit saarnaavat ilmaiseksi samat asiat ja heidän "viisas" johtajansa:)
- Anonyymi
Nytkin palaa katuvalot vaikka ei oo pimeää... onko mitään järkeä..kokkolan kaupunki?
- Anonyymi
Katuvalot, yksi ihanimmista top 5 ikivalituksen aiheista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katuvalot, yksi ihanimmista top 5 ikivalituksen aiheista.
MAjakat käyntii
- Anonyymi
Taitaa sähkölaitos vaihtaa rikkinäisiä lamppuja ehjiin ennen syyspimeitä. Sitä varten työaikana (päivällä) on katuvalot päällä.
- Anonyymi
Tuollaisella lähes 60 000 euron vuositulolla ei pitäisi itkeä sähkön hinnasta. Maksa vaan kiltisti, sinullahan on siihen varaa.
- Anonyymi
Kaikki vain sossun luukulle. Joulu on peruttu ym. Kaupasta vain hernekeittoo
- Anonyymi
Minä ainakin kirkollisveroni maksan, sitten jos joskus joudun tilanteeseen, että diakonia on ainut auttava taho, niin voin pystyin päin hakea apua koska olen seurakunnan jäsen.
- Anonyymi
Tosiuskovaa jumala auttaa. Ei siihen mitään diakoniaa tarvita. Herra pitää huolen omistaan, vai miten se meni. Rukoile palavasti aamulla, jos on rahat ja ruoka loppu. Veikkaanpa vain , että seuraavana aamuna on kahta kauheampi nälkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025665Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan70653Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41647