Sähkön hinta

Anonyymi

Luuleeko päättäjät että jokaisen lompakossa olisi rahaa sähkölaskuihin kun yrittävät kohdistaa alennusta myöhemmäksi. Taidan erota myös kirkosta. sinne myös menee vuodessa tuhat euroa ja Kokkolan verotus on suomen kalleimasta päästä.

15

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veronalennusten vastineeksi joudutaan ottaa lisävelkaa.

• Anonyymi

Sähkönhinta on noussut niin paljon, että siitä tulevan alvin määrä ei pienene vaikka sitä lasketaan. Onhan se parempi ettei sitä sähkötukea tarvitse maksaa toimeentuloluukun kautta.
        Minä en ymmärrä puheista tuloveronalennuksesta, sehän kasvattaa valtiovelkaa, kokoomuksen tavoitteella 1 miljardia €. Siitä hyötyy vain noin 40 000€/v tai enemmän ansaitseva, heilläkö nyt on tiukinta?

• Anonyymi

Ei kannata kirkosta vielä erota..siellä voi käydä lämmitelemässä.

• Anonyymi

Kirkko ei kysele "jäsenkorttia" antaessaan apua.

• Anonyymi

Tuhat euroa?? En usko!

• Anonyymi

Kyllä tuollaisen kirkollisveron joutuu maksamaan jos vuositulot ovat suuret.

• Anonyymi

Joo kyllä kirkosta voisi erota turhaa tuota ahnetta kirkon papistoa ja kaikenlaista saarnaajaa on uskoa kyllä pohjanmaan poliisien paskalakit saarnaavat ilmaiseksi samat asiat ja heidän "viisas" johtajansa:)

• Anonyymi

Nytkin palaa katuvalot vaikka ei oo pimeää... onko mitään järkeä..kokkolan kaupunki?

• Anonyymi

Katuvalot, yksi ihanimmista top 5 ikivalituksen aiheista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katuvalot, yksi ihanimmista top 5 ikivalituksen aiheista.

MAjakat käyntii

• Anonyymi

Taitaa sähkölaitos vaihtaa rikkinäisiä lamppuja ehjiin ennen syyspimeitä. Sitä varten työaikana (päivällä) on katuvalot päällä.

• Anonyymi

Tuollaisella lähes 60 000 euron vuositulolla ei pitäisi itkeä sähkön hinnasta. Maksa vaan kiltisti, sinullahan on siihen varaa.

• Anonyymi

Kaikki vain sossun luukulle. Joulu on peruttu ym. Kaupasta vain hernekeittoo

• Anonyymi

Minä ainakin kirkollisveroni maksan, sitten jos joskus joudun tilanteeseen, että diakonia on ainut auttava taho, niin voin pystyin päin hakea apua koska olen seurakunnan jäsen.

• Anonyymi

Tosiuskovaa jumala auttaa. Ei siihen mitään diakoniaa tarvita. Herra pitää huolen omistaan, vai miten se meni. Rukoile palavasti aamulla, jos on rahat ja ruoka loppu. Veikkaanpa vain , että seuraavana aamuna on kahta kauheampi nälkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3869
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3485
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      77
      3320
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2628
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      114
      1522
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1506
    7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1114
    8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1100
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1066
    10. Ihmettelen moderointia

Palstalta häviää ihan asiallisia keskusteluketjuja mutta tuon yleensä yhden kirjoittamat homoketju saavat olla ihan rauh
      Luterilaisuus
      243
      1007
    Aihe