Sähkön hinta

Anonyymi

Luuleeko päättäjät että jokaisen lompakossa olisi rahaa sähkölaskuihin kun yrittävät kohdistaa alennusta myöhemmäksi. Taidan erota myös kirkosta. sinne myös menee vuodessa tuhat euroa ja Kokkolan verotus on suomen kalleimasta päästä.

15

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veronalennusten vastineeksi joudutaan ottaa lisävelkaa.

• Anonyymi

Sähkönhinta on noussut niin paljon, että siitä tulevan alvin määrä ei pienene vaikka sitä lasketaan. Onhan se parempi ettei sitä sähkötukea tarvitse maksaa toimeentuloluukun kautta.
        Minä en ymmärrä puheista tuloveronalennuksesta, sehän kasvattaa valtiovelkaa, kokoomuksen tavoitteella 1 miljardia €. Siitä hyötyy vain noin 40 000€/v tai enemmän ansaitseva, heilläkö nyt on tiukinta?

• Anonyymi

Ei kannata kirkosta vielä erota..siellä voi käydä lämmitelemässä.

• Anonyymi

Kirkko ei kysele "jäsenkorttia" antaessaan apua.

• Anonyymi

Tuhat euroa?? En usko!

• Anonyymi

Kyllä tuollaisen kirkollisveron joutuu maksamaan jos vuositulot ovat suuret.

• Anonyymi

Joo kyllä kirkosta voisi erota turhaa tuota ahnetta kirkon papistoa ja kaikenlaista saarnaajaa on uskoa kyllä pohjanmaan poliisien paskalakit saarnaavat ilmaiseksi samat asiat ja heidän "viisas" johtajansa:)

• Anonyymi

Nytkin palaa katuvalot vaikka ei oo pimeää... onko mitään järkeä..kokkolan kaupunki?

• Anonyymi

Katuvalot, yksi ihanimmista top 5 ikivalituksen aiheista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katuvalot, yksi ihanimmista top 5 ikivalituksen aiheista.

MAjakat käyntii

• Anonyymi

Taitaa sähkölaitos vaihtaa rikkinäisiä lamppuja ehjiin ennen syyspimeitä. Sitä varten työaikana (päivällä) on katuvalot päällä.

• Anonyymi

Tuollaisella lähes 60 000 euron vuositulolla ei pitäisi itkeä sähkön hinnasta. Maksa vaan kiltisti, sinullahan on siihen varaa.

• Anonyymi

Kaikki vain sossun luukulle. Joulu on peruttu ym. Kaupasta vain hernekeittoo

• Anonyymi

Minä ainakin kirkollisveroni maksan, sitten jos joskus joudun tilanteeseen, että diakonia on ainut auttava taho, niin voin pystyin päin hakea apua koska olen seurakunnan jäsen.

• Anonyymi

Tosiuskovaa jumala auttaa. Ei siihen mitään diakoniaa tarvita. Herra pitää huolen omistaan, vai miten se meni. Rukoile palavasti aamulla, jos on rahat ja ruoka loppu. Veikkaanpa vain , että seuraavana aamuna on kahta kauheampi nälkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2487
    2. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1363
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1323
    4. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    5. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      949
    6. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      123
      842
    7. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    8. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      0
      750
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      25
      623
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe