On ihanaa pukeutua sukkanauhaliiveihin, minihameeseen ja toppiin, jalkaan vielä 12cm piikkikorot. Sitten kuvaan JVC:n vanhalla VHS-videokameralla tunnin mittaisen transsuilusession ja teen kasetista kopioita joita jätän salaa puistonpenkeille ja kauppakeskuksen aulaan. Sieltä sitten miehet poimivat kasetit ja laittavat uteliaisuuttaan pyörimään. Filmin lopussa on minun puhelinnumeroni, niin videon katsoneet könsikkääty voivat soittaa minulle!
VHS-videolla transsuilu
Anonyymi
2
99
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä taida löytyä nauhuria enää keneltäkään. Tai kiinnostusta katsoa tasoisesi ihmisen videota.
- Anonyymi
Myönnän näin vuorokauden päästä, että yritin jäljitellä tuon transsuilu-aloituksia tehtailevan trollin juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643