Onko uusperhe...

Anonyymi

...vain lähivanhemman perhe? Vai koetteko etät&heidän puolisot uusperheeksi myös teidän "yksikön", vaikka lapsi kävisi teillä vain harvoin ja lyhyitä aikoja kerrallaan?

Olen pohtinut aihetta. Aluksi ajattelin (odotukset), että tietysti molemmissa perheet, ja että lapsi tulee osaksi arkea. Mutta ei, lapsi kai ajattelee, että on vain etällä kylässä ja perhe siellä lähillä. Samoin itse olen alkanut ajatella, että ei kai me mikään perhe olla, kun ei vietetä arkea yhdessä ja näkemiset ovat lyhyitä.


Ajatuksia aiheesta?

28

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole kuin yksi perhe, ydinperhe, kun joku rikkoo perheen sitten tulee yksinhuoltaja perhe. Ei ole olemassa kuin yksi perhe ihmisellä, kaikki muu on katkeraa keksimistä perheenrikojilta. He pehmentävät omaa syyllisyyttä keksimällä uusia nimityksiä itselleen ja muille. Hävettäähän heitä rikkoa perhe mutta sitä ne vaan tekee päivästä toiseen.
      Lapsi on siin pereessä johon on syntynyt, yleensä se äidille, koska isä on pakotettu hylkäämään entinen elämä kun suttura tulee rikkooo kaiken.

      Lapsi ajattelee että isä hylkäsi heidät joten lapsen ei ole pakko edes tavata isää jos ei halua. Kunnon isä ei pakota lapsiaan näkemään sutturoita eikä tuo sutturoita lapsen kotiin. Kukaan suttura ei ole oiekutettu rikkomaan kenenkään perhettä joten he voivat pysyä kaukana laspen omasta perheestä. Jos isä hylkää se ei ole enää isä vaan saakin mennä.

      • Anonyymi

        Ei ole kuin neljä perhettä , ydinperhe, uusperhe, yksinhuoltoperhe ja sateenkaariperhe kun joku rikkoo perheen sitten tulee yksinhuoltaja , tai uusperhe ym perhe. Ei ole olemassa kuin neljä perhettä ihmisellä, kaikki muu on katkeraa keksimistä perheenrikojilta. He pehmentävät omaa syyllisyyttä keksimällä uusia nimityksiä itselleen ja muille. Hävettäähän heitä rikkoa oma perhe mutta sitä ne vaan tekee vuodesta toiseen.
        Lapsi on siin pereessä johon on syntynyt, yleensä se äidille, tai isällä ,koska äiti on pakotettu hylkäämään entinen elämä kun häntäheikki tulee rikkooo akan kanssa kaiken ja akat on vietävissä.

        Lapsi ajattelee että äiti hylkäsi heidät joten lapsen ei ole pakko edes tavata äitiä jos ei halua. Kunnon äiti ei pakota lapsiaan näkemään häntähessujaan eikä tuo häntähessuja lapsen kotiin. Kukaan häntis ja äitee ei ole oikeutettu rikkomaan kenenkään perhettä joten he voivat pysyä kaukana lapsen omasta perheestä. Jos äiti lähtee ja hylkää se ei ole enää äiti vaan suttura niin vaan saakin mennä.


      • Anonyymi

        Totta puhut. Nämä perheenrikkojat on outoja sinänsä, että niitä ei saa kuriin kukaan. Sanktioita ei ole joten se räpellys toisten perheiden rikkominen saaa vapaasti levitä.
        Se pitäisi olla yhtä vakavaa kuin että varastaisi toisten auton tai rahat! Outoa että perheen rikkominen ei ole tehty vakavaksi rikkeeksi.


      • Anonyymi

        Perheen rikkoo ainoastaan se joka siitä lähtee suksimaan, siis ei kai siinä voi ketään ulkopuolista syyttää. Joten jos pysytään asiakannalla niin ihan hyvin voisi lapselle olla kaksikin perhettä riippuen miten kypsiä aikuiset ovat.ämeillä oli miehen tyttö yhtämittaa ja mukava oli hänen kanssaan rupatella asioista , samoin olimme ystäviä myös miehen exön kanssa ja kun arvostaa toisiaan ihmisenä niin laosikin voi paremmin. Minun miehesi exä ei ollut mikään suttura vaikka oli jättänyt hänet m sillä aikuisten ihmisten olisi hyvä olla juuri aikuisia .
        Itse oken myös avioero lapsi ja kuunnellut äitini katkeria mielenpiteitä isäni uudesta että kuinka hön vei isäni.
        Mutta rakkaus isäni oli silti tallella vaikka en saanut häntä tavata koska äitini ei koskaan hyväksynyt että hän Joten äidit jotka haukkuvat isää lapsilleen ovat niitä oikeita sutturoita kun heidän haukkumiser jättää lapseen arvet ja vihan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhut. Nämä perheenrikkojat on outoja sinänsä, että niitä ei saa kuriin kukaan. Sanktioita ei ole joten se räpellys toisten perheiden rikkominen saaa vapaasti levitä.
        Se pitäisi olla yhtä vakavaa kuin että varastaisi toisten auton tai rahat! Outoa että perheen rikkominen ei ole tehty vakavaksi rikkeeksi.

        Hyvästä avioliitosta ei kukaan lähde, ei miestä viesä kuin esinettä , se on usein niin että miehen uutta haukutaan vaikka jos vikaa alkaa hakemaan niin se on ainoastaan mies joka rikkoo perheen koska jostain syystä ei tunne halua jatkaa avioliittoa lasten äidin

        Siis jos niin olisi että ulkopuolinen eräiden ihmisten mielestä rikkoo avioliiton, niin onko se mies sitten niin lälly että hänet viedään vastoin tahtoaan uuden luokse, joten jos avioliitto on onnellinen niin varmana ei lähde , jos rakastaa vaimoaan niin ei katsele edes muita .
        miksi syytellään kolmatta osapuolta vaikka itse ongelma on avioliitossa joka toimi

        Eikä kukaan jaksa olla pakkoavioliitossa naisen kanssa johon ei enää tunne minkäänlaista mielenkiintoa kaikki te jätetyt syyttäkää ainoastaan sitä mikä oikea syy on kun avioliitto rikkoutuu, siis älkää haukkuko ihmisiä jotka ovat exänne elämässä tärkeitä ja Rakkaita
        Tai ehkä itsekkin kataelisitte hieman miten hyvä puoliso sitä on ollut, niin alkaa syitä ja sysiä olla selvillä


      • Anonyymi

        Et Kai vaan itse ole myrkyttänyt lasten mieltä isäänsä vastaan . Kypsä ihminen ei käytä haukkumanimiä toisista ihmisistä . Jos avioliitto särky niin. Yritä silti että lapset saisivat tavata isäänsä, siis lasten vuoksi sillä se on heille tärkeää. Ja jos miehellä on uusi , niin miksi haukkuja häntä, jos he rakastavat toisiaan nin haluavat olla myös yhdessä .
        Parempi kun lopettaa lapselliset lässytykset isien viejistä sillä kun lukee kommenttejasi niin hyvin ymmärtää että olet ainoastaan katkera asiasta jota et voi muuttaa , siis jos olisit kypsä nainen niin lasten vuoksi katsoisit että heillä on hyvät välit isäänsä, sillä voi olla että sinusta aika jättää äkisti , niin onhan heillä sitten isä turvana, lasten ja isän rakkaus toisiinsa on asia mitä ei saisi pilata , sen sijaan miehen ja hänen uuden nisensa rakkaus on ihan toisenlaista se kun rakkaus lapsiin .
        Joten voita katkeruutesi ja elä normaalia elämää johon ei haukkumasanat kuulu ja ajattele lapsiasi , kun näytät ettet oikein ymmärrä miten tärkeää heille on että saavat pitää luonnolliset välit isäänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhut. Nämä perheenrikkojat on outoja sinänsä, että niitä ei saa kuriin kukaan. Sanktioita ei ole joten se räpellys toisten perheiden rikkominen saaa vapaasti levitä.
        Se pitäisi olla yhtä vakavaa kuin että varastaisi toisten auton tai rahat! Outoa että perheen rikkominen ei ole tehty vakavaksi rikkeeksi.

        Ei kukaan sivullinen riko perhettä , ainostaan se joka lähtee mätkimään perheestä sen rikkoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhut. Nämä perheenrikkojat on outoja sinänsä, että niitä ei saa kuriin kukaan. Sanktioita ei ole joten se räpellys toisten perheiden rikkominen saaa vapaasti levitä.
        Se pitäisi olla yhtä vakavaa kuin että varastaisi toisten auton tai rahat! Outoa että perheen rikkominen ei ole tehty vakavaksi rikkeeksi.

        Niin se joka rikki perheen on isä itse, jos hän haluaa toisen puolison niin etsii sen. Siis ei tartte syitä vieraita ihmisiä miehen uskottomuudesta.
        Ketään ei viedä vasen tahtoa se joka lähtee tekee sen omasta tahdosta


    • Anonyymi

      On täysin. Tunnen itseni täysin ulkopuoliseksi ja vituttaa kun elämä valuu hukkaan tällaisten mykkien paskapäiden joukossa. Kohta nostan kytkintä.

      • Anonyymi

        :( Miten usein lapset ovat teillä? Itsekin koen vaikeaksi sen, ettei mihinkään pysty vaikuttamaan. Mutta tsemppiä, se saattaa auttaa ulkopuolisuuteen, kun ajattelee perheensä koostuvan vain itsestä ja omasta puolisosta (sekä lemmikeistä, jos niitä on).


    • Anonyymi

      Minä olen avioero perheestä, mutta itse asuin viikko viikko systeemillä vanhempieni luona, joten sekä arki että viikonloput ja juhlat tuli koettua kummankin luona. Kummatkin löysivät eron jälkeen uudet kumppanit itselleen, toisesta tuli minulle isäpuoli ja toisesta äitipuoli. Äitipuoleni sai isäni kanssa 2 yhteistä lasta, ja isäpuolellani oli 3 lasta edellisestä liitostaan. Lasken heidät kaikki edelleen näin aikuisenakin sisaruksikseni, ja kummankin vanhempani luona minulla oli perhe ja on perhe edelleen. Kaikki tulivat hyvin toimeen keskenään eikä kumpikaan vanhemmistani ikinä harrastanut sitä että olisivat minulle puhunut toisesta pahaa, eikä myöskään uusista puolisoista puhuttu pahaa.

      Nyt asun itse miehen kanssa jolla lapsia edellisestä suhteesta. Lapset ovat meillä joka toinen viikonloppu sekä pitemmät vapaat, enkä koe heitä perheekseni. En ole ikinä itse halunnut lapsia, mutta rakastuin mieheen kenellä niitä oli. En usko että olisin alkanut suhteeseen, tai ainakaan muuttanut yhteen miehen kanssa jos lapset olisivat hänellä viikko-viikko systeemillä, mutta uskon että sillä systeemillä varmasti helpommin mieltäisi myös kumppanin lapset perheeksi kuin sellaiset joita näkee 4 päivää kuussa. Sama koskee varmasti lapsia, tottakai he varmasti sitä omaa etä vanhempaansa pitävät perheenä, mutta en usko että miehenikään lapset minua laskevat perheekseen.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta ja kokemuksen jakamisesta, sinulla on perspektiiviä asiaan useammalta kannalta! Mielenkiintoista tosiaan, että kaksi erilaista kokemusta, etkä tosiaan väkisin yritä teitä perheeksi saada, lapsuutesi kokemusten perusteella. Miten muuten, vietittekö koskaan aikaa koko sisarusparven voimin, vai aina yhden kodin sisarusten kanssa kerrallaan? Entäs nyt, kun et koe lapsia perheeseesi kuuluviksi, vietätkö kuitenkin heidän kanssaan aikaa (lähinnä siis kaikki yhdessä)?

        Tuo on totta, että jos lapset olisivat noin 50-50, tutustuminen ja perheytyminen olisi varmaan mahdollista. En ole varma, pitävätkö etävanhempaakaan perheenään :( Tai olen miettinyt, että jos pitäisi esim. koulussa luetella perheenjäsenet, niin luettelisiko siihen niitä, jotka eivät asu siellä kotona heidän kanssaan?


      • Anonyymi

        Sinä olet se SUTTURA ihan itse, joka pilaat lapsiltasi nuoruuden. Se olet sinä joka vaikutat miten lapset suhtautuvat isän uuteen rakkaaseen , kun olet kouluttamaton ressukka jonka kunnialle on ottanut kun miehesi rikkoi sen perheen minkä sinä olisit halunnut sen olevan.
        Niin että sutturana nyt sitten piruilet kaikella lailla ja haukut ihmistä joka on rakas sinun exällesi .
        Normaali ihminen ei näytä katkeruuttaan sammalla tyylillä kun sinä, vaan kun kerran ollaan oltu yhdessä ja saatu lapset niin silloin on tajuttava kun suhde loppuu ja ettei suttura puheilla saa miestä takaisin. Anna lastesi tutustua exän rakkaaseen , äläkä kylvä heihin omaa katkeruuttasi sillä heidän oikeus on saada olla isäänkin luona .
        Mene vaikka aikuis koulutukseen että opit hieman miten aikuiset ihmiset hoitavat fiksusti asioita joita eivät voi muuttaa vaikka kuinka haukkuisi . Kirjoituksestasi näkee että taso on hyvin alhaista . Joten ei ihme että asiat ovat kuten ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta ja kokemuksen jakamisesta, sinulla on perspektiiviä asiaan useammalta kannalta! Mielenkiintoista tosiaan, että kaksi erilaista kokemusta, etkä tosiaan väkisin yritä teitä perheeksi saada, lapsuutesi kokemusten perusteella. Miten muuten, vietittekö koskaan aikaa koko sisarusparven voimin, vai aina yhden kodin sisarusten kanssa kerrallaan? Entäs nyt, kun et koe lapsia perheeseesi kuuluviksi, vietätkö kuitenkin heidän kanssaan aikaa (lähinnä siis kaikki yhdessä)?

        Tuo on totta, että jos lapset olisivat noin 50-50, tutustuminen ja perheytyminen olisi varmaan mahdollista. En ole varma, pitävätkö etävanhempaakaan perheenään :( Tai olen miettinyt, että jos pitäisi esim. koulussa luetella perheenjäsenet, niin luettelisiko siihen niitä, jotka eivät asu siellä kotona heidän kanssaan?

        Me olimme ehkä oudonkin tiivis sisarus katras, siitä huolimatta että emme kaikki oikeasti olleet sukua toisillemme. Asuimme kaikki samassa kaupungissa, ja kävin samaa koulua isäpuoleni kahden vanhimman lapsen kanssa ja olimme kavereita jo ennen kuin vanhempamme menivät yhteen. Kun isäni ja äitipuoleni lähtivät jonnekin yhdessä, vahdimme isäpuoleni lasten kanssa yhdessä nuorempia sisaruksiani ja näin ollen vietimme siis tosiaan koko katras aikaa yhdessä, vanhemmiten vielä enemmän.

        Nyt aikuisina olemme joka vuosi järjestäneet vuosittain yhteisen joulun. Meitä on iso porukka, koska osalla sisaruksistani on jo omiakin lapsia mutta olemme halunneet että kaikki saisivat olla ainakin joulut yhdessä. Äitipuoleni kuoli vuosia sitten syöpään, mutta isäni liittyy joka joulu seuraan, äitini ja isäpuoleni lisäksi. Myös isäpuoleni lasten äiti ja tämän mies ovat mukana jouluna. Olemme siis todella suuri ja tiivis perhe vaikka emme olekkaan sukua, olen aina tuntenut itseni äärimmäisen onnekkaaksi siitä että olen saanut näin laajan ja suuren perheen ja että olemme kaikki niin onnekkaita että vanhempamme uusine kumppaneineen ovat kaikki hyvää pataa keskenään eikä kukaan yritä erottaa ketään tai puhua kenestäkään pahaa.

        Mieheni lasten kanssa vietän kyllä tavallaan aikaa, tarkoittaen siis että olen kotona kun he ovat täällä, laitan heille ruokaa ja jutellaan. Mutta ovat sen ikäisiä että istuvat lähinnä omissa oloissaan pelaamassa, käyvät lauantaisin isänsä, eli mieheni kanssa heidän isäpoika perinteensä mukaisesti tekemässä jotain yhdessä ja sunnuntait viettävät aina mieheni vanhempien luona. Joten sinäänsä minulle ei jää tässä yhtälössä hirveästi aikaa edes lasten kanssa. Miehelläni on lapsensa joka toinen joulu, mutta hän ei ole halunnut heidän kanssaan osallistua minun perheeni jouluun, vaan haluaa aina mennä omien vanhempiensa luokse, siitä huolimatta että ovat siellä useimmiten keskenään, jollei mieheni veli tule paikalle. Olen kutsunut hänet mukaan lapsineen, ja kutsunut hänen vanhempansa ja veljensäkin mukaan meidän joulun viettoomme jotta voisimme kaikki olla yhdessä, mutta kun he eivät halua niin en voi pakottaa ja näin ollen vietämme joulut sitten erillään.

        Mieheni on aika pitkälti itse pitänyt huolen siitä että en tuntisi hänen lapsia perheekseni, ei tietenkään tahallaan, mutta tiedostamattaan näin vain on päässyt käymään. Vain yksi sisaruksistani on edes tavannut mieheni lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me olimme ehkä oudonkin tiivis sisarus katras, siitä huolimatta että emme kaikki oikeasti olleet sukua toisillemme. Asuimme kaikki samassa kaupungissa, ja kävin samaa koulua isäpuoleni kahden vanhimman lapsen kanssa ja olimme kavereita jo ennen kuin vanhempamme menivät yhteen. Kun isäni ja äitipuoleni lähtivät jonnekin yhdessä, vahdimme isäpuoleni lasten kanssa yhdessä nuorempia sisaruksiani ja näin ollen vietimme siis tosiaan koko katras aikaa yhdessä, vanhemmiten vielä enemmän.

        Nyt aikuisina olemme joka vuosi järjestäneet vuosittain yhteisen joulun. Meitä on iso porukka, koska osalla sisaruksistani on jo omiakin lapsia mutta olemme halunneet että kaikki saisivat olla ainakin joulut yhdessä. Äitipuoleni kuoli vuosia sitten syöpään, mutta isäni liittyy joka joulu seuraan, äitini ja isäpuoleni lisäksi. Myös isäpuoleni lasten äiti ja tämän mies ovat mukana jouluna. Olemme siis todella suuri ja tiivis perhe vaikka emme olekkaan sukua, olen aina tuntenut itseni äärimmäisen onnekkaaksi siitä että olen saanut näin laajan ja suuren perheen ja että olemme kaikki niin onnekkaita että vanhempamme uusine kumppaneineen ovat kaikki hyvää pataa keskenään eikä kukaan yritä erottaa ketään tai puhua kenestäkään pahaa.

        Mieheni lasten kanssa vietän kyllä tavallaan aikaa, tarkoittaen siis että olen kotona kun he ovat täällä, laitan heille ruokaa ja jutellaan. Mutta ovat sen ikäisiä että istuvat lähinnä omissa oloissaan pelaamassa, käyvät lauantaisin isänsä, eli mieheni kanssa heidän isäpoika perinteensä mukaisesti tekemässä jotain yhdessä ja sunnuntait viettävät aina mieheni vanhempien luona. Joten sinäänsä minulle ei jää tässä yhtälössä hirveästi aikaa edes lasten kanssa. Miehelläni on lapsensa joka toinen joulu, mutta hän ei ole halunnut heidän kanssaan osallistua minun perheeni jouluun, vaan haluaa aina mennä omien vanhempiensa luokse, siitä huolimatta että ovat siellä useimmiten keskenään, jollei mieheni veli tule paikalle. Olen kutsunut hänet mukaan lapsineen, ja kutsunut hänen vanhempansa ja veljensäkin mukaan meidän joulun viettoomme jotta voisimme kaikki olla yhdessä, mutta kun he eivät halua niin en voi pakottaa ja näin ollen vietämme joulut sitten erillään.

        Mieheni on aika pitkälti itse pitänyt huolen siitä että en tuntisi hänen lapsia perheekseni, ei tietenkään tahallaan, mutta tiedostamattaan näin vain on päässyt käymään. Vain yksi sisaruksistani on edes tavannut mieheni lapsia.

        Kuulostaa mukavan mutkattomalta tuo teidän perheen elo! Ei ole itsestäänselvyys, ja tarvinnee toimiakseen rentoja ihmisiä, jotka ovat sinut itsensä ja menneisyytensä kanssa (ja toisten).

        Joo eihän tuossa jää aikaa tutustua kunnolla, kun viikonloput menee kuten kerroit. Itsellä sama homma: on vain osan viikonlopusta ja senkin tosiaan kiinni puhelimessa, mikään tehty ruoka ei kelpaa jne. Ja just tuo, että mieskään ei toiminnallaan edistä asioita siihen suuntaan, että voisi tuntua perheeltä (ei varmaan kans tiedosta toimintaansa ja sen vaikutuksia). Ja itsestä tuntuu, etten voi tehdä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa mukavan mutkattomalta tuo teidän perheen elo! Ei ole itsestäänselvyys, ja tarvinnee toimiakseen rentoja ihmisiä, jotka ovat sinut itsensä ja menneisyytensä kanssa (ja toisten).

        Joo eihän tuossa jää aikaa tutustua kunnolla, kun viikonloput menee kuten kerroit. Itsellä sama homma: on vain osan viikonlopusta ja senkin tosiaan kiinni puhelimessa, mikään tehty ruoka ei kelpaa jne. Ja just tuo, että mieskään ei toiminnallaan edistä asioita siihen suuntaan, että voisi tuntua perheeltä (ei varmaan kans tiedosta toimintaansa ja sen vaikutuksia). Ja itsestä tuntuu, etten voi tehdä mitään.

        Malkoisia satuja ja lirkutuksia sulla, heheee... kivahan se on itselleen vastata, muuten ei saakkaan haluamiaan vastauksia...

        sutturat kehuu vaan itseään, hohhooo.... sekin keventää jo häpeetä, kun hävettää tekoset. Olisiko pitäny jättää rikkomatta toisten perhe, niin ei tarvis puolustella itseään kun rikkooo peheritä ja useita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Malkoisia satuja ja lirkutuksia sulla, heheee... kivahan se on itselleen vastata, muuten ei saakkaan haluamiaan vastauksia...

        sutturat kehuu vaan itseään, hohhooo.... sekin keventää jo häpeetä, kun hävettää tekoset. Olisiko pitäny jättää rikkomatta toisten perhe, niin ei tarvis puolustella itseään kun rikkooo peheritä ja useita...

        Häntäheikitkin kehuu vaan itseään, hohhooo.... sekin keventää sitä tunnetta , eikä hävetä yhtään tekoset. Olisiko pitäny jättää rikkomatta toisten perhe, ei tietenkään niin ei ole tarvis puolustella itseään kun rikkooo peheritä ja useita...se on tosi hauskaa , kun kaikki naikkoset on niin tyhmiä.


    • Anonyymi

      EI OLE UUSIO PERHEITÄ. On vain ydin perhe ja yh perhe kun joku rikkoo perheen ja vie lasten isän ja heidän äidin puolison.

      Katkerat sutturat on kehitelleen hupaisan nimityksen, että he voivat ottaa perheen kun perheen ja leikkiä siinä perhettä... heheeee... rikkoa saa ja sitten kuvitella että se olikin aina ollut hänen perhe.... mieli todella sairas.

      Keltään ei voi ottaaf perhettä, se tehdään itse. Sutturat vaan on sairata että kuvittelevat että kun vie miehen on hänen talonsa ja rahansa myös hänen.

      Sillä lailla yksinäinen, lapseton, miehetön ja sairas persoona voi kuvitella omistavansa kaiken mitä on. Kaikki naapurin talot on hänen kaikki perheet on hänen... jne.
      Uskomatonta ettei tähän puututa. Minusta sakko olisi 50 000 e olisi sopiva, loppuisi perheen hajottamiset ja lapset saisi pitää isänsä. En tajua miksi sutturat pakottavat miehen hylkäämään ja unohtamaan omat lapset? Syy varmaan sama, että kun ei viitsi tehdä töitä elääkseen, niin rikkoo perheen ja vie kaiken mitä miehellä on ja leikkiii onnellista ihmisitä kun on rikkonut kaiken.

      • Anonyymi

        Siis exäsi on ihan itse rikkonut perheensä.
        Löysi naisen jota rakasti , ihan ainostaan hänen päätöksensä
        Vain sinä joka jaksat jauhaa samaa koko ajan olet pilannut käyttäytymiselläsi lastenkin elämän
        Ei kuule sääliä tule isosuiselle naiselle.
        Toivon mukaan lapsesi huomaavat asioiden oikean laidan


      • Anonyymi

        Kerros nyt mitenkä se ukkosi kidnapattiin , tuliko teille joku ” sutturalauma” rynnäkkökiväärit olalla ja veivät ase ohimolla ukkosi ja kaiken omaisuuden myös, taisivat olla terroristeja, ja sinä hölmö vaan katsoit päältä ,kun huusholli tyhjennettiin, ja ukkoa vietiin, etkä vissiin soittanut edes poliisia paikalle, ole tosi tyhmä ihminen.
        Sun kuuluu maksaa lunnaat , niin voit saada ukkosi takas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis exäsi on ihan itse rikkonut perheensä.
        Löysi naisen jota rakasti , ihan ainostaan hänen päätöksensä
        Vain sinä joka jaksat jauhaa samaa koko ajan olet pilannut käyttäytymiselläsi lastenkin elämän
        Ei kuule sääliä tule isosuiselle naiselle.
        Toivon mukaan lapsesi huomaavat asioiden oikean laidan

        Kyllä ovat lapseni huomanneet millanen isä on. Ovat lapseni jo aikuisia ja halveksivat isäänsä yli kaiken, eivät edes halua olla tekemisissä eikä ole lapsilleen kertoneet että heillä on vaari, ei kehtaa moista miestä esitellä. Häpeevät isäänsä yli kaiken. Onneksi.

        Sitä mies saa mitä tilaa, kun itse lapsensa hytlkää, niin aikuisina lapse hylkäsi isän eikä lapsenlapset kuulu sen elämään, ihanaa... meillä on lasten kanssa kivaa aina.. ollaan paljon tekemisissä, nyt joulunakin kaikki tulevat. Mies parka, haaveilee vaan lapsita ja lastenlapsista... hehheeeee.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ovat lapseni huomanneet millanen isä on. Ovat lapseni jo aikuisia ja halveksivat isäänsä yli kaiken, eivät edes halua olla tekemisissä eikä ole lapsilleen kertoneet että heillä on vaari, ei kehtaa moista miestä esitellä. Häpeevät isäänsä yli kaiken. Onneksi.

        Sitä mies saa mitä tilaa, kun itse lapsensa hytlkää, niin aikuisina lapse hylkäsi isän eikä lapsenlapset kuulu sen elämään, ihanaa... meillä on lasten kanssa kivaa aina.. ollaan paljon tekemisissä, nyt joulunakin kaikki tulevat. Mies parka, haaveilee vaan lapsita ja lastenlapsista... hehheeeee.....

        Niinhän sä luulet 😁😁


      • Anonyymi

        "Jouuuuu kräsiiiiii meih sutura"Lissun ahdinko.😂😂😂


    • Anonyymi

      Onhan etän luona myös uusperhe, jos siellä on uusvaimo ja sen lapset jotka asuu siellä.

      • Anonyymi

        Höh, mikä on uusio perhe, ei sellasta ole. Ei ole kuin yksi perhe On kurja jos olet rikkonut perheen ja meis pakottaa lapsiaan näkemään preheenrikojan, siinä ei hyvä seuraa, huonoa esimerkkiä saavat ja kurjuutta ja hukkuja ja elämä on pilalla, jos sinä alat miehen lapsia haukkumaan ja kiusaamaan. Säälin heitä.

        Onneksi omani ei ole koskaan jouluneet näätien kynsiin. Huh huh.. ei mies olisi heitä näyttänytkään jos rakastaa lapsiaan. Isä joka ei rakasta omiaan ei välitä mitä heille käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh, mikä on uusio perhe, ei sellasta ole. Ei ole kuin yksi perhe On kurja jos olet rikkonut perheen ja meis pakottaa lapsiaan näkemään preheenrikojan, siinä ei hyvä seuraa, huonoa esimerkkiä saavat ja kurjuutta ja hukkuja ja elämä on pilalla, jos sinä alat miehen lapsia haukkumaan ja kiusaamaan. Säälin heitä.

        Onneksi omani ei ole koskaan jouluneet näätien kynsiin. Huh huh.. ei mies olisi heitä näyttänytkään jos rakastaa lapsiaan. Isä joka ei rakasta omiaan ei välitä mitä heille käy.

        Ei ” uusio perhe” vaan uusperhe.
        Minä en ole rikkonut mitään perhettä, en edes tajuu miten se tehdään.
        Ei minun puolisolla ole lapsia, yksi oli , mutta se on jo kuollut aikoja sitten, myös hänen ex puolisonsa on kuollut, molemmat meni auto onnettomuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh, mikä on uusio perhe, ei sellasta ole. Ei ole kuin yksi perhe On kurja jos olet rikkonut perheen ja meis pakottaa lapsiaan näkemään preheenrikojan, siinä ei hyvä seuraa, huonoa esimerkkiä saavat ja kurjuutta ja hukkuja ja elämä on pilalla, jos sinä alat miehen lapsia haukkumaan ja kiusaamaan. Säälin heitä.

        Onneksi omani ei ole koskaan jouluneet näätien kynsiin. Huh huh.. ei mies olisi heitä näyttänytkään jos rakastaa lapsiaan. Isä joka ei rakasta omiaan ei välitä mitä heille käy.

        Mene hoitoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh, mikä on uusio perhe, ei sellasta ole. Ei ole kuin yksi perhe On kurja jos olet rikkonut perheen ja meis pakottaa lapsiaan näkemään preheenrikojan, siinä ei hyvä seuraa, huonoa esimerkkiä saavat ja kurjuutta ja hukkuja ja elämä on pilalla, jos sinä alat miehen lapsia haukkumaan ja kiusaamaan. Säälin heitä.

        Onneksi omani ei ole koskaan jouluneet näätien kynsiin. Huh huh.. ei mies olisi heitä näyttänytkään jos rakastaa lapsiaan. Isä joka ei rakasta omiaan ei välitä mitä heille käy.

        Ai, exäsi on näädän kanssa, siis vaihtoi kotkan näätään, buhaa, buhaaaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      260
      2832
    2. 197
      2822
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      67
      2395
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      207
      1886
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1348
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1162
    Aihe