Miten hattu laitetaan päähän?

alisuoriutuja

Onko kukaan vielä harjoitellut yo-lakin asettamista päähän? Itse en tiedä miten se hattu pitäisi oikein laittaa päähän kun jos sen vetää ihan kunnolla päähän niin se näyttää hölmöltä mutta sitä ei voi oikein "kevyestikään" laittaa pään päälle kun olen niin pitkä että sellainen näyttäisi aika tyhmältä myös. Painotatteko sen hatun otsaa kohti vai takaraivolle? Ärsyttävä se lippakin siinä kun jos sen laittaa ihan otsalle niin näyttää joltain juopolta ja sitten jos takaraivolle enemmän niin otsatukka näkyy sieltä edestä, se vasta hölmöltä näyttääkin! Mitä ihmettä teen sen idioottihatun kanssa? Hävettää pitää sitä kun se ei yhtään käy päähäni, teen vaan itseni naurunalaiseksi ylppäreissä =(

8

5603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoi

että lakki pitäisi laittaa suorassa päähän siis sillä tavalla ettei vedä sitä takaraivolle.. itsellä kuitenkin se näyttää todella tyhmältä tuossa otsalla joten laitan sen hiukan takaraivolle -tai saa nyt nähdä miten se asettuu lakituksessa :)

• oppii

tämänkin taidon, kylläpä vain. Lakki - päähän! Ja niin edelleen. On kyllä paljon vaikiampi se pipo (baretti siis) laittaa särmästi sekunnissa parissa päähän kuin yo-lakki. Ja voivoi, jos ei onnistu... Sitä huudon määrää...

• AaPee

Hyvä nyrkkisääntö on että lippa eteenpäin:)

• Näin siis

Lippa otsalle! Älä siis missään nimessä heitä lakkia takaraivolle, se on kuulemma ehdottoman väärin *plaah*, samoin se, että painaa lakin niin syvälle, että pään kumpu näkyy siinä valkoisessa osassa töröttävän liian korkealla. Siis kevyesti päähän ja otsalle, sitten vielä hymyä naamaan - kyllä sinusta vielä komea/kaunis tulee. Itse ajattelin vähän flirttimäisesti asettaa kyseisen samettimyssyn hieman vinoon, eli aavistuksen kallelleen, mutta muuten "oikeaoppisesti" oikein päin. Saa nyt nähdä, miten se siinä seremoniassa yhdellä kädellä sekunnissa hoituu. :) Onnea matkaan!

• jooo

Suoraan päähän, ei siis takaraivolle! Silleen että on tukevasti päässä, ja otsaan jää ihana jälki (ei siis ollut mitään ironiaa, niin se menee vaikka näyttää tyhmältä =D!).

• Traakki

Onneksi ei itse tarvi murehtia tuollaisia, meillä kun oma ryhmänohjaaja laittaa sen lakin oppilaan päähän. Siinä on tosin se ongelma, että ainakin omalla ryhmänohjaajallani on tapana laittaa se lakki liian syvälle, niin että lakista tulee pään muodon mukaan ihan pyöreä. Mutta jos se on tyhmästi, se on luultavasti tyhmästi kaikilla muillakin, jotka ovat samalla luokalla :) Ja onneksi siitä voi aina syyttää ryhmänohjaajaa!

• saimpahan
        Traakki kirjoitti:

Onneksi ei itse tarvi murehtia tuollaisia, meillä kun oma ryhmänohjaaja laittaa sen lakin oppilaan päähän. Siinä on tosin se ongelma, että ainakin omalla ryhmänohjaajallani on tapana laittaa se lakki liian syvälle, niin että lakista tulee pään muodon mukaan ihan pyöreä. Mutta jos se on tyhmästi, se on luultavasti tyhmästi kaikilla muillakin, jotka ovat samalla luokalla :) Ja onneksi siitä voi aina syyttää ryhmänohjaajaa!

..minäkin yhden stressin aiheen lisää...En ollut tuota edes ajatellut..Noh tyhmä olo siellä on kuitenkin seistessä..Tai ainakin "ei-niin-luonteva"-olo.

Tadampa kettuillessani laittaa lipan taaksepäin :P (tai sitten en)

• Lakki- päästä-lepo
        Traakki kirjoitti:

Että ihan laitetaan se hattu päähän....Jos tuollaista asiaa tarvitsee edes murehtia on elämän valttikortit ihan muiden handussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4636
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3095
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      205
      2597
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1529
    Aihe