Miten on mahdollista, että viettävää pitkiä aikoja Teboil Merosen kahviossa. Auto seisoo parkissa pihassa. Eikö pitäisi olla tekemässä töitä (siitä sille ainakin maksetaan!) Missä on työmoraali nuori mies vai onko sitä ollenkaan....
Jämsän kaupungin työntekijä
14
1465
Vastaukset
- Anonyymi
Onko jämsän päättäjillä moraalia?
- Anonyymi
Auto varmaan huollossa.
- Anonyymi
Työtön ammatti valittaja iski.nyt ollaan polleeta kun tuli asumistuki.hah,hah.
- Anonyymi
Onko se uimahallin tyttö.
- Anonyymi
Uimahallin tyttö käy kahvilla.
- Anonyymi
Uimahallin työtekijä nauttii vapaaajasra.
- Anonyymi
Uimahallin rahoja on hukkunut
- Anonyymi
Minulta on rahoja hukkunut.
- Anonyymi
Tahoja on hukkunut. Kuka on syyllinen.
- Anonyymi
Onko se syy ja varas.
- Anonyymi
Saavutettuja etuja...
- Anonyymi
Kaupungin työntekijä vain notkuu kahvilla mitenkä ei yllätä.
- Anonyymi
Kaupungin listoilla olevat työntekijät ovat enimmäkseen pelkkiä kulueriä, paskaloisturhakkeita. Kukaan ei huomaisi eroa nykytilanteeseen, vaikka olisivat kotona.
- Anonyymi
Sosiaalitoimiston työntekijät ovat tärkeitä .niitä pitäisi lisätä .jotta ei tarvitse jonottaa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191884Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096